bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Joh Fleurtje, dat ding (ik bedoel die pop) beweegt toch niet vanuit zichzelf? Dan moet ik nog van alles gaan liggen doen, nee dan zo'n picolo of hoe heet zo'n geval, die bij je thuis komt. Maar een opblaasbare man?Ik heb al moeite met een gewone, laat staan als je een opblaasbare hebt. Je ligt al voor apengapen als je heb eenmaal opgeblazen hebt. Dan is de zin in andere dingen helemaal weg. Je moet weten dat ik al bijna 60 ben, dus een conditie van lik m'n vestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ah ze kwam ff terug binnenwippen vanuit de badkamer..ze is de voorbereidingen aan het treffen. Haartjes wassen. Drogen met de haardroger en dan stijlen..Owwwwwwwkeeeeee??Ben ook niet zo een fervent scheer en epileerpersoon bolletje. Maar in de zomer loop ik ook weer niet graag rond met een oerwoud overal. In de winter kan het me niet schelen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 goh bolletje ik lig echt helemaal in een deuk over je reactie op de opblaasbare man . Kan het me zoooo voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ha zon, en ik tot mijn vijftiende met de lego ! Het kind in mij zal trouwens nooit echt verdwijnen, algoed.Ik heb alles van gisteren nog eens doorgelezen. Er vroeg iemand waarom ik persé even wou komen vertellen dat ik gedronken had ? Dit gebeurt toch nog wel eens hé ? Ik had even tijd tussen mijn middag escapade en het diner met de locals, dus kwam ik ff in de huiskamer. Ik bedoelde daar echt niets mee hoor, gewoon even chitchatten. De verschroeiende reactie's heb ik pas vannacht maar gelezen. Afin, ik bevind me plots heel ongemakkelijk in het oog van een orkaan. En ik wil daaruit !Een dag zoals gisteren zat er aan te komen, maar mag ik er nog eens op drukken dat ondanks alles het toch nog steeds veel minder was dan andere jaren ?? De drang is minder, het doorpompen is zelfs afwezig. Al bij al vind ik dat ik het hier goed afbreng in vergelijking met andere jaren. Okay, ik zal iets minder enthousiast de feiten neezetten, maar ik vond wel dat eerlijkheid naar dit forum toe een "must" is. Laat het nu maar voor wat het is, en vandaag ga ik zelfs niet drinken, ook geen eerste !Fleurtje , niet meer zo hard opwinden hé, ik was er even niet goed van, maar toch heel erg bedankt om het zo voor me op te nemen tijdens mijn afwezigheid. Voor iedereen, ik bedoel het goed en ben sterk geminderd, zelfs mijn vrouw zegt me dat. Als dat geen goed teken is ?? Bolletje, vandaag een luie dag, doet me goed eens lekker niets doen (buiten forummen hé )Woman, je straalt gewoon, houden zo. Ik krijg de kriebelingen van je over Ik zal op het vakantiedraadje wel even meer vertellen over gisteren, zonder me goed te praten. (misschien moet ik toch wat voorzichtiger omspringen met mijn woorden of zo, maar ja, ben een beetje flapuit)Hey, de zon breekt hier toch wel door zekers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bol,mijn zoon heeft een Xbox en zeker interesse voor dat spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Stel dat ie na je zware inspanningen aan je bijft kleven? Want het is nog steeds iets uit plastiek..goh ik krijg het beeld niet uit mijn hoofd.Zie je er zo al liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Oh ja, hebben jullie liever dat ik foto's ineens op dat andere draadje plaats, of gewoon verder hier. (ik zal het maar vragen hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Je doet het goed wil Krijgen we nu souvenirtjes? Me love that Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 nou Bol ik probeer momenteel het beeld van jou en die pop (met de fietspomp in de hand) zoveel mogelijk weg te drukken en je bedoelt een gigolo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Oh god zeg zoiets niet marieke Ik doe mijn dochter een kuisheidsgordel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zonnetje!!! hihihi een fietspomp? Ik zag bolletje al blazen en blazen en blazen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleurtje, als het aan mij lag bracht ik 2 valiezen vol souveniertjes mee voor iedereen hier, maar mijn vrouw zou er maar raar van opkijken denk ik (hihi). Winkeltjes genoeg in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 was ook zo'n seut die van niets afwist:$maar heb toch achteraf begrepen dat er veel gestoef was en weinig daad bij die meiden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bolletje, hij heeft Playstation 3, dus lief van je, maar het hoeft niet. Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Houtje dan p.b. ff je adres dan stuur ik hem morgen voor hem op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil wat mij betreft kun je die foto's hier plaatsen hoor, ik heb daar geen moeite mee. En tof dfat je het vandaag probeerd droog te houden. Je blijft een kanjer voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ff eten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hallo beste vrienden,Voila, het feesje van gisteren zit erop. Het was niet zo gemakkelijk, iedereen dronk champagne, bier en wijn.Ik was de enige die het bij water, koffie en fruitsapjes heb gehouden . Nog eens, heel moeilijk. Maar ik heb het dus gedaan.En dit van 15:00u tot middernacht onder druk staan. Hoeveel er niet gevraagd hebben: Awel wat hebben we nu? Niet te tellen.Ik gaf dan maar als antwoord dat ik een novene aan het doen ben.Wel plezant in begin als je opnieuw alle zever hoord die ze uitkramen na enig gebruik.Eventjes was ik toch van de kaart toen een vrouw zei: Je maakt meer lawaai als je alleen bent?!Ik wist begod niet waar ze het over had. Maar ik denk eerder dat het was om mijn vrouw aan het twijfelen te brengen.De dag dat ze noemde van enige maanden geleden had ik toevalllig niks gedronken en kan me niet herrinneren dat ik er ook een woord mee gepraat heb die dag. Ik stond immers een ganse dag in een keuken mosselen klaar te maken.Maar bon, ik heb het allemaal overleefd en mijn vrouw neemt geen aanstoot aan haar uitspraak. Ze kent me immers als >40 jaar,En weet wel als ik al veel gepraat zou hebben tegen die vrouw het alleen maar gewoon babbel geweest zal zijn.De eerste veertien dagen zonder zijn inmiddels feit, op naar de volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 En je kadootje, Smid, is datje vandaag geen kater heb. Steek die maar in je binnenzak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hey smid, respect kerel, diep respect ! Als jij niet goed bezig bent, dan weet ik het niet meer. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 goe gedaan, smid...doe stille voort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Woman, Ik heb vandaag al een berg gedaan wat anders nooit gesweest zou zijn. Wees maar zeker dat het een cadeau is. Ben er verleden nacht nog voor beloond geweest van mijn vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ik ben weer weg, er is bezoek en ik moet uitschenken!tot vanacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: Zonnetjenou Bol ik probeer momenteel het beeld van jou en die pop (met de fietspomp in de hand) zoveel mogelijk weg te drukken en je bedoelt een gigolo? Ja die bedoel ik. Ik heb met m'n zatte kont eens geprobeerd om via internet zo'n iemand te bestellen maar ik ben blij dat ik daar niet in geslaagd was. Wat je allemaal niet voor 'n stommiteiten uit haalt hé met een slok op. Maar ik had toen zo'n behoefte om eens lekker geknuffeld te worden. Afé, verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden