Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Owowowow Tas, ooit komt de tijd dat je wakker wordt midden in de nacht en dat je denkt: ships, wat regent het .... zou dochterlief al thuis zijn..... uhm zal wel goed komen..... en dan slaap je lekker door.....dan woont ze op zichzelf en kun je dat soort dingen beter loslaten...En ja van dat teruglezen... das dus de schuld van ekster die haar mededeling te laat neerzette... en waar dat vandaan komt... weet ik ook niet dus Maar in ieder geval: hele goeiemorgen tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goh ik ga naar de winkel gaan. Misschien moet ik eens wat slimmer worden en leren brood in te vriezen want als ik elke ochtend op mijn dochter moet liggen wachten tot die uit haar bed springt? Dan is er al vier kilo af (hmm klinkt toch niet zo slecht ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur, ben als ik me niet vergis 17 jaar ouder dan jij .... Had je moeder kunnen zijn dus, hahahahah:DNou snap ik wrom ik me zorgen over je maak, wrom ik zo boos op je kan worden , wrom ik me zo teleurgesteld kan voelen.... nou snap ik wrom je zo je kont tegen de kribbe kan gooien, hahahaha. Kind, ik hou van je:PBol, we hebben ooit een hond uit het asiel gehad die al een paar jaar was, helemaal verknipt was ze... en ook haar hebben we nog heel veel kunnen leren ... moet dat ook met kees gaan lukken, pootjes geven, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Och Fleur ze zijn zooooo ontzettend lief. Daar staan ze om bekend maar inderdaad het uiterlijk doet veel. Die van mij wisten niet eens hoe ze moesten bijten. Het zijn sulletjes. Alle doggensoorten, mist ze niet aggressief gemaakt zijn, zijn lief. Boxer, Franse, Engelse, Deense, Bordeaux doggen. Allemaal heel lief van kararter. De Eng. Bul werd gebruikt om stieren te doden. Ze gingen aan de neus van de stier hangen tot hij neer viel vanwege ademnood en beten dan de slagader door. Daar zijn ze eigenlijk voor gefokt omdat deze honden ook kaakklem hebben. Maar als ze goed zijn opgevoed is het een van de liefste soort honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 hihihi,ik weet in ieder geval dat hermie is geslaagddus dat teruglezen had gelukkig een functieach yvonne, vondt jij het altijd erg om je bedje uit te komen?ik ben natuurlijk zo een eenzame zielepiet, ik vindt het eigenlijk gewoon leuk en gezellig.even bijkletsen, wat eten en hoppa...ach tja, je hebt eigenlijk ook wel gelijkHELLUPPPP, ik ben verandert in een moederkloek, nooit geweten dat ik daar voor in de wieg heb gelegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ieder zijn interesse, ben altijd een boekenwurm geweest al sinds kindertijd; was overleving hoor, mocht niet naar vriendinnen en zij mochten niet bij ons thuis komen dus tja ik vluchten dan maar in de wereld van de literatuur en is zo gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Oh dat was niet erg hoor Tas, maar de bezorgdheid of ze niets was overkomen.....Maar ja aan de andere kant...... toen ze eenmaal op zichzelf woonden , en dan heb ik het over een paar honderd km verderop in het begin...... dan krijg je op een winteravond opeens een paniektelefoontje dat de bus te ver was doorgereden en dat ze nou op een eenzaam bedrijfsterrein loopt en dat er een ongure motorrijder achter haar aanrijdt..... en dat haar mobieltje bijna leeg is..... Of die keer dat ze midden in de nacht huilend en in paniek vanuit het buitenland belde dat ze was aangevallen , dat haar gezicht onder het bloed zat en dat ze achter haar aan zaten...... pfffffffffffffffff, kwam allemaal helemaal op zijn pootjes terecht gelukkig, maar dat soort dingen vergeet ik maar zoveel mogelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Oh Zon, ben ook altijd eenboekenwurm geweest. Maar gewoon omdat het zo heerlijk is in een andere wereld te duiken even.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ha,bulldoggen!ik heb vroeger een Deense Dog gehad, Brandy helemaal potloodgrijsfantastisch groot beest, vroeger speciaal gefokt in de riddertijd.het enige wat ze hoefde te doen was springen tegenop de ridderseenmaal gevallen doe je namelijk niet veel meer in dat ijzeren gewaad.maar goed, dame brandy had totaal niet in de gaten dat ze groot wasze zat gewoon op de bank met haar achterwerk en de poten netjes op de grondaltijd even enthousiast en verschrikkelijk lief, vooral voor kinderen en kleine beestjeszo vergeet ik ook nooit dat ze voor het eerst loops wastja, ontsnapt en ik maar roepen en rennenuiteindelijk zag ze de man van haar dromen en ging netjes liggen voor een..................tackel ik ben nog nooit zo in paniek geweest, tackel zat vast en ik maar dromen over kruizingen tussen doggen en een tackel.gelukkig helpt de natuur mee en worden die eitjes niet bevruchtmaar tja, dat wist ik toen nog niet.heb eerlijk en heerlijk genoten maar ben toch meer een poezenmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 moeder zijn is voor het leven, spijtig genoeg staat dat niet in de boeken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hai Caro en iedereen,Reageer nu pas op je antwoord, moest nog in bad en naar de winkel (tankstation).Kleinzoon logeert een nachtje en wilde eieren met spek, nu lust niemand hier verder spek dus dat moest ik even halen.Je vraagt hoe het met me gaat:Het gaat wel goed, ben niet depri of zo (sterkte ER) maar het fijne gevoel van een paar weken terug is weg.Ben (nog) niet terug waar ik vandaan kwam maar de richting is duidelijk.Moet mijn koers verleggen, kan wel in de spiegel kijken maar het ontbreekt aan discipline.Strakjes naar Enschede, zus van mijn vrouw.Leuk, lief mens en daar ze me kent zal ze wel extra drank ingeslagen hebben.Maar dat gaan we niet doen, hou het vanbdaag droog en vanavond rijd ik zelf, helemaal nuchter, terug!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Nee zon, klopt, dacht altijd dat je die moppies opvoedt tot ze volwassen zijn en dat je je dan geen zorgen mee zou maken... zo van: nou is het hun eigen pakkie aan..... Hadden ze me best even van te voren mogen vertellen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ha zonnetje,je moet wel de juiste boeken lezen dan! Dar,ziekjes?zat gisteren wel te lezen dat je zat te piepen (je longen bedoel ik) maar ik had niet in de gaten dat je verder ziek was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 in het babyalbum van mijn zoon staat een citaattoen je nog niet geboren was had ik duizend theorien over opvoedingnu heb ik je kind en geen enkele theorie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 harry,wat heb jij een fantastisch tankstation dan in de buurtik kan daar veel krijgen maar geen spek.he gezellig hoor, kleine om te logerenen euuh, enschede is in een doemtoestandmaaike heeft verloren, dus niets te beleven daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 tja Von wat zeggen ze weer er zijn nestvlieders en nestblijvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ach,ik ben wel netjes het nest uitgevlogen maar wel met 100 reddingslijnenmislukte fladderaar en mislukte blijver?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ben ook heel vroeg uit het nest gevlogen Tas, moest wel, was de enigste manier om te overleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 17 jaar ouder dan ik?Hmm ff tellen...Dan word je 55 dit jaar Von.Ah maar ik met mijn nu nog 37 kan net zo bezorgd, boos en teleurgesteld zijn hoor. hmm soms werken die smilies niet echt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Harry, fijne dag , plezier met de kleine... en volhouden hoor, komt goed.Hihi Zon, ik heb dus een paar nestvlieders die gelukkig de weg naar het nest niet zijn vergeten. Dar , lekker rustig aan doen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat verhaal van die honden tas..hilarisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zon,gelukkig ken ik dat nietkom uit een heel fijn nest, mijn plekkie is er nog steeds, verwarmd en alwat ik wel heb, is extra bezorgd om mijn eigen kindik ben nature niet de makkelijkste, ik loop dus altijd te denkenik wil niet dat mijn dochter het huis uitvlucht omdat ik een probleem geval beneerlijk gezegd wordt ze daardoor ook extra verwend, ook niet helemaal goedmaar beter dan een slecht nest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ja Von en daar ben ik zeer gelukkig om, ze weten dat de deur altijd voor hen openstaat no matter what happensin tegenstelling tot mij waar ik niet meer welkom was in dat nest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wat moet dat rot zijn zon, te weten dat je niet welkom bent thuis. En inderdaad: deur staat altijd open voor kinders, no matter what. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 een warm nest? Weet niet of ik dat ooit heb gekend..misschien wel in een ver verleden Heb er ook geen behoefte meer aan. Heb geleerd dat ouders mensen zijn. Niet meer en niet minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden