Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden Pietje, de een is niet perse beter dan de ander als je uiteindelijk je doel maar bereikt. En ja virtueel consultje wordt qua sportmassage toch moeilijk dan moet je de klant/patiënt toch echt zien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Jeetje borretje dat is wel heel naarSterkte ermee:present:Hoi Hannah,Mooi he dat je naamgenoot jou in de gaten houd.En ze had helemaal gelijk.Wat goed dat je toch de stap heb genomen om naar de videotheek te gaan.Kleine stapjes, daar begint alles mee.Ik wens jou ook veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja dat is echt heel erg triest Bor. Heeft zijn vrouw wel goede opvang? Iig gecondeeld meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Gecondoleerd, Borretje. Wat afschuwelijk, 2 broers zo snel achter elkaar! Veel sterkte met dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bor, ik wens je sterkte meid, wat erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Logde eigenlijk in om iets te schrijven nav gisteravond. Ben mn paperassen aan het opruimen en vond het volgende wat ik laatst es heb opgeschreven.10 mei 2010(bron onbekend, mss een engel?)Schuld is nooit het antwoord,neem je verantwoordelijkheid voor jouw eigen leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hoi Witte,Ja lief van Hannah1. Sowieso vind ik het fijn te zien dat er meer mensen reageren. Ik heb nog weinig te geven maar hoop in de toekomst ook wat voor anderen te kunnen betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Borretje heel veel sterkte zeg. Vreselijk zulk soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bollie, Bollie, Bollie toch, let ik ff niet op, heb jij zes maanden aan je broek hangen:o:D:moon::light: WELL DONE!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Kapitein, wat brengt u hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hannah er worden hier geen lijstjes bijgehouden hoor van wie wel of niet zinvol bijdraagt. Gewoon schrijven wat je bezighoudt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Borretje,Gecondoleerd en sterkte...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Mooie nadenker BambamDat is het mooie van hier HannahJe hoeft hier niets aan andere te geven en zeer zeker niet in het beginBelangrijk in deze fase ben jij zelf Eerst voor jezelf zorgen dan pas voor een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo, het duurde ff maar het is nu toch rond. Ik heb met ingang van morgen een baan(tje) als, nou ja, laten we zeggen, hulpverlener, maatschappelijk werker. Daar zijn er zoveel van, dat kan ik hier wel neerzetten. Haha. Het is nog maar voor weinig uren maar dat vind ik goed. Kan ik weer een beetje wennen. Had mss ook zicht op een baan voor 24 uur maar dat ga ik dus niet doen. Vroeger op school koos ik altijd de moeilijkste opdrachten want dan stelde het tenminste veel voor:$Nu probeer ik zaken anders aan te pakken en daar hoort dit dus bij. Kiezen voor minder uren, hopelijk krijg ik ff de tijd om rustig op te bouwen en dan komen er vanzelf wat uren bij. Het speelde al een tijdje maar ik had nog steeds geen contract ontvangen en getekend. Nu contract in de bus dus morgen gaat Bammetje werkkuh.......Er zijn ineens heeeeel veeeeeel klusjes die ik nu nog ff moet doen, hihi. Geeft nie, ik heb er wel zin in en kijk er ook weer naar uit meer structuur te hebben. Ik maakte mn eigen weekplanning wel maar ja, alles kan toch meestal ook wachten als het niet beslist vandaag hoeft. We zullen zien, ik heb wel vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Yessssssssssssss Bam bamVan harte gefeliciteerdleuk dat het is uitgekomenWeer een nieuwe fase..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Gefeliciteerd Bam:present:. Succes morgen maar komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Voor de moeder van het forumelke dag aanwezig met (bijna)altijd een opgewekt humeuren een positief woord naar iedereen,ontzettend leuke humoren oprechte bewogenheid Lieve Bol gefeliciteerd met je 6 maandengeen uitglijders meeren naar een meer en meer zelfstandig en onafhankelijk levenik hou van je:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Tanxs guys:-)Hihi, werd net al gebeld, contract ligt klaar, er is een mobiel aangevraagd, een laptop, waaaaaaaaahh, hahaha.Ja Witte, wat je zegt; een nieuwe fase. Ik kijk er naar uit. Nuchter zaken aangaan, niet meer vanuit een minderwaardig gevoel maar met zelfvertrouwen. Niet teveel want dan is de kans groot dat ik me niet nederig, lees leerbaar, opstel. Ik ben benieuwd of ik mn 'nieuwe' vaardigheden' vast kan houden en in de praktijk kan brengen. Leuk. Ben wel beetje nerveus natuurlijk maar dat mag.De beloften, zoals beschreven in het Big Book vd AA komen zo langzamerhand uit voor mij. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Jeetje Alf, wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Borretje gecondoleerd met dit grote verlies.Bolletje:Hiep,Hiep, Hoera! Klasse meid. Fantastisch Wel ff ophangen he?BamBam Proficiat me je baan. Wou dat ik ook zover ws maar ben vanmorgen bij mijn re-intrigatie coach geweest en zit pas bij het begin:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hee Bam Gefeliciteerd met je baan?Wou je ook een slinger?Of liever een schema?BorretjeGecondoleerdwat een vreselijk berichtzo jong, niet te geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Tsjonge Alf wat moet ik wel niet doen om zo'n mooie slinger te krijgen:D Bol heeft hem dubbel en dwars verdiend.Bam gaat helemaal goed komen met jou ben ik van overtuigd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Wow Alf dir komt recht uit je hart.Prachtig om te zien.Ik vind het het zo tof voor je Bam bamDit is een mooie beloning voor keihard werken.Mooi om te zien dat je zoveel geleerd heb, dat je deze fase heel anders in kunt gaan.En een beetje zenuwen hoort erbij, dat houd je scherp.Ik weet nog goed dat ik net mn baan kreeg, toen voelde ik me een soort van gelukkigIk hoop dat jij dat gevoel nu ook hebt.GIRLPOWER!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank je lieve Bambam, Dees en Alf. Ik ga er bijna van blozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Wat is dit toch een mooi forum he,alles loopt hier dwars door elkaar heen, pijn, verdriet en vreugdeHet is hier echt een afspiegeling van het dagelijks leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden