Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 welterusten VM En doe de groeten terug aan de grote roerganger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 weltrusten VM en Bea. Bea succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Trusten Nieneke en slaap lekker meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dar ik heb al zitten denken om mijn 60e verjaardag hier met jullie te vieren maar dat moet ik nog ff bekijken. voor diegene die dan willen vissen, hier heb je geen vergunning nodig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Heb 2 bakken chips van dochter gepikt Igor(help ik haar toch mooi van af al die kalorieen:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Haha Alf. Kijk dat doe je dus verkeerd. Ik heb een buurman die ik af en toe heel lief aankijk en eens een aai over zijn bol geef en die gaat voor mij mijn tuin betegelen. Het enige dat ik hoef te doen is koffie zetten en af en toe 'oe en aah' zeggen:DNee joh marathon lopen ik? Nog niet misschien,ben hypermobiel in mijn gewrichten dus hardlopen is helemaal niet goed voor mij. Nee was een link van Vie en daar stond info over de marathon van New York en het leek me wel wat om daar als verzorger te functioneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 moet Bol nog wel even wat dieper graven, dat redt ze nog wel voor donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 die is incognitoachter grote zonnebril toch? Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hihi, klopt Jane, moet zelf mijn brilletje maar weer eens oppoetsen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Wanneer Bol? zet ik t vast in de agendaenne ik vis alleen naar komplimenten hoor, met of zonder vergunning en achter het net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ha ha alf de buurman een aai over de kop geven? ik denk dat hij dan wat anders krijgt.Jane 2 BAKKEN ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja kijk Hermie zo'n buurman heb ik nou niet. Zus heeft ook zo'n lieve buurman die alles voor haar doet, een andere vriendin hoeft maar met haar vingers te knippen en ze staan in rijen voor de deur te dringen om te helpen. ik knip met m'n vingers en iedereen kijke me aan met zo'n blik van "Die is gestoord zeg wat een koekwaus" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja Igor:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Jane ik ben 2 sept. jarig. dan wordt deze dame bejaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goh beateHet lijkt me erg zo niet te kunnen genieten van je eten.Een jeugdvriendin van me had anorexia..nu ja had..Het is altijd een gevecht gebleven bij haar. Een andere soort van verslaving. Het niet eten..Na jarenlang vechten kwam ze op een 'gezond' gewicht en daar kon ze er net vrede mee hebben. Ik heb het altijd raar gevonden omdat ik haar zo mooi vond. Maar zij zich niet. Ze heeft heel aan zichzelf gewerkt later en was supermoeilijk voor haar. Werd gedwongen opgenomen want zoals gezegd was ze gevaarlijk mager en niemand vond het mooi maar zij vond het prachtig. Ze had nergens controle over maar wel over wat ze at en hoe ze het at. Ze gebruikte het misschien niet op de juiste manier maar man die meid had een wilskracht. Weet niet waarom ik dit nu juist allemaal neerschrijf hoor..moest er gewoon ff aan denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ik heb vanmiddag nog 4 haringkjes op. moest even m'n bovenkamertje wat voeding geven als compensatie voor gisteren. 4 was teveel, maar ze waren in de aanbieding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Oh Igor, ik zat je niet uit te lachen hoor. Wilde het een beetje luchtig houden. Het 'leed' was immers al geschied? Valt niks meer aan te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol, ik heb ook niet zo'n buurman hoor. Heb wel een overbuurvrouw voor wie altijd alles wordt gedaan..... Aan de andere kant: ik ben blij dat ik mijn eigen broek omhoog kan houden om het zo te zeggen. Een keer verwend worden lijkt me prima... maar zelf de boel kunnen doen.. beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol ik ben ook echt moeders mooiste niet hoor maar iedereen heeft zijn charme en daar kun je af en toe je voordeel mee doen. Dat begin ik nu pas langzamerhad te leren, had ook altijd zo'n attitude van 'ik kan alles zelf en doe ook alles zelf. Ik help hem weer op andere vlakken, zoals problemen met zijn puberende dochter dus zo helpen we elkaar een beetje waar het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Win, lekker slapen. Bewaar de woorden maar tot ze een mooi geheel vormen, dat is jou wel toevertrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Staat genoteerd oudje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goh typ ik hier een paar lijntjes en we staan drie pagina's verder..Vlugge kippetjes hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hey Von nou lijkt het net alsof ik zo'n trutje ben dat niets zelf kan.. echt niet! Maar waarom niet de uitgestoken hand accepteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Welterusten Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Lees net iets van buurmannen.Nu iedereen mag de mijne hebben hoor.Laatst kwam ik hem tegen en zei ie 'je had vorige keer wel een mooi wit nachtponnetje aan'..Euhhmmm ik weet niet wat ie zag maar ik heb geen nachtponnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden