Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Alf. Kijk dat doe je dus verkeerd. Ik heb een buurman die ik af en toe heel lief aankijk en eens een aai over zijn bol geef en die gaat voor mij mijn tuin betegelen. Het enige dat ik hoef te doen is koffie zetten en af en toe 'oe en aah' zeggen:D

Nee joh marathon lopen ik? Nog niet misschien,ben hypermobiel in mijn gewrichten dus hardlopen is helemaal niet goed voor mij. Nee was een link van Vie en daar stond info over de marathon van New York en het leek me wel wat om daar als verzorger te functioneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kijk Hermie zo'n buurman heb ik nou niet. Zus heeft ook zo'n lieve buurman die alles voor haar doet, een andere vriendin hoeft maar met haar vingers te knippen en ze staan in rijen voor de deur te dringen om te helpen. ik knip met m'n vingers en iedereen kijke me aan met zo'n blik van "Die is gestoord zeg wat een koekwaus"
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh beate
Het lijkt me erg zo niet te kunnen genieten van je eten.
Een jeugdvriendin van me had anorexia..nu ja had..Het is altijd een gevecht gebleven bij haar. Een andere soort van verslaving. Het niet eten..
Na jarenlang vechten kwam ze op een 'gezond' gewicht en daar kon ze er net vrede mee hebben. Ik heb het altijd raar gevonden omdat ik haar zo mooi vond. Maar zij zich niet.
Ze heeft heel aan zichzelf gewerkt later en was supermoeilijk voor haar. Werd gedwongen opgenomen want zoals gezegd was ze gevaarlijk mager en niemand vond het mooi maar zij vond het prachtig. Ze had nergens controle over maar wel over wat ze at en hoe ze het at. Ze gebruikte het misschien niet op de juiste manier maar man die meid had een wilskracht.
Weet niet waarom ik dit nu juist allemaal neerschrijf hoor..moest er gewoon ff aan denken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik heb ook niet zo'n buurman hoor.
Heb wel een overbuurvrouw voor wie altijd alles wordt gedaan.....
Aan de andere kant: ik ben blij dat ik mijn eigen broek omhoog kan houden om het zo te zeggen.
Een keer verwend worden lijkt me prima... maar zelf de boel kunnen doen.. beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik ben ook echt moeders mooiste niet hoor maar iedereen heeft zijn charme en daar kun je af en toe je voordeel mee doen. Dat begin ik nu pas langzamerhad te leren, had ook altijd zo'n attitude van 'ik kan alles zelf en doe ook alles zelf. Ik help hem weer op andere vlakken, zoals problemen met zijn puberende dochter dus zo helpen we elkaar een beetje waar het kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...