Mupke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik lees nog net Wing en Alaine. Mooi. Ik voel me beter dan toen ik hier vanavond kwam. Maar nu log ik echt uit.slaap lekker jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Mupke,Het zou me verbazen dat we het tot zondag uithouden zonder hier eens aangeklopt te hebben.Wingchun,Zoals jij het kunt verwoorden...Dat kan ik niet en velen niet.Het is beknopt en duidelijk als een groot boek.Ook Alf en nog een paar kunnen alles goed verwoorden.Dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Mupke,je bent h.s. goed bezig,je had ook later die weg kunnen nemen, zoals ik of nooitik word er een beetje verdrietig vandat je jezelf zo zit af te krakenEr is geen schuld, nog een schuldige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Oei, ik ga nog eens proberen om af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Kore, ik moet dat gewoon ook even nu blijkbaar, dat afkraken. Na de eerste euforie van het stoppen hoort dit misschien er ook bij? Voor mij althans. En morgen sta ik misschien weer heel anders naar mezelf te kijken. Want vandaag is weer een dag erbij. En zo slecht was ie niet eens.Niet mn schuldgevoel wegedronken maar gewoon onder ogen gezien.Ik ga net als Smid opnieuw proberen af te sluiten. Dagdag. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Wingchun, Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 goedenavond vrienden! Gister fles wijn opgedronken, na 2 maanden niks. Vanochtend hondsberoerd, ziek! k had niet gegeten namelijk. n Zware gehad, door die kater. Voorlopig heb ik het weer afgeleerd, het hoeft niet meer voor mij die drank. Ik ben weer genezen! Het brengt mij dus echt geen goeds, zelf gister voelde ik me niet geweldig. Ik heb dus geen afscheid genomen van een "goeie vriend" maar ik voel me bevrijdt van een "ouwe vijand". Anders geniet ik altijd zo van mn eerste kopje koffie smorgen, nou vanochtend liep ik te kotsen en niks geen koffie. Wat ben ik stom geweest gister, t was nergens voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Het is niet de situatieMaar de woorden die wegenZij kunnen de kijk beïnvloedenvan licht, natuurlijk, zwaarWat laat je wegenOf weeg je nietDe gouden regen bloeitNog niet uitbundigMaar op zolder is het warmDus slaap ik in de bouwput Right! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik ben nog niet klaar met lezen, maar ben je geslaagd Alaine??Of moet je daar die 4 weken nog voor???Of is alles na vandaag klaar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 ik lees vanavond veel hier over schuldgevoel. Niet teveel in het verleden kijken, schuldgevoel lost ook niks op, word je alleen maar verdrietig was. Tenminste ik. Proberen niet weer dezelfde fouten te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Als ik nou maar nieteen allergie voor woordenontwikkelDat zou wat zijn..Misschien het beeld terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja, mupke, dat is goed,en k moest het gewoon even zeggen,slaap wel Mupke,en alle anderen ookIk stop er zelf ook mee,'t gaat nog steeds te vlug voor mij,lezen, denken, schrijven....'welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 De zin van de onzin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hannah, is het goed afgelopen gister?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Zo gaan die dingenEn los van dat allesI am Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik zit ook weer aan de wijn, dat is juist de reden om in te loggen. Dit gaat niet goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Thanx en nu de paniek waar naar toe. Komt ook wel weer kee. Huis voor een heel slechte prijs verkocht maar er moest de kogel door de kerk. Mijn gezondheid en de crisis lieten het niet meer toe. Houd er toch ruim een 130.000 freuries aan over dus kappen en niet onderhandelen over 10.000. Maja zal drup niet zijn die haar poot stijf houd tegen een melker. Vandaag maar toegegeven want stijf in een kist liggen wil ik nog niet. Eigenlijk luxe gezeur waar ik me om moet schamen terwijl anderen het veel zuurder hebben. Maar goed is het nooit want die hebben kinderen die ik zo graag wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Good old DrupIk hou toch van jeWell done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 dit was de grootste opdracht witte, nu alleen nog een kleine ter afronding.Birthe, je kunt nu stoppen, die keus heb je. Ànders was je niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Alaine: Good for you!! Over keus, voor mijis dat inmiddlels zoBirthe, weet je ook waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote:IK VIND JE EEN TOPPER ALAINEDit is echt een topprestatie wat je neer gezet hebt.Gezinwerkstudieen dan ook nog gestopt met drinkenGa dr maar aan staan.......Je mag heeeeel trots zijn op jezelf hoor Alaine!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 thanks marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Birthe...morgen heb je weer spijt, net als ik vandaag. KAPPEN met die drank! Maar dat zal nu wel telaat zijn denk ik, beter is: niet beginnen. Het stoppen gebeurt waarschijnlijk als de fles leeg is.Was je lang gestopt met drinken en is dit je eerste avond weer? vertel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Wing:heart:mensen welterustenwij zijn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 lieve witte, fijn dat je zo hebt meegeleefd de laatste weken!Dat heeft me erg goed gedaan.De smiley's houd je tegoed, dat lukt niet op deze telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden