bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Lieve Blondy. Als je je nu voorstelt dat we met z'n allen om een kring om je heen zitten en iedereen legt een arm om je heen, dan laat die tranen maar komen hoor meis. Het leven kan soms zo ontzettend zwaar zijn. Maar huil maar en vertel ons maar wat allemaal zo'n pijn doet, dat geeft niets. Laat je maar even helemaal gaan. Je hoeft je niet te schamen hoor. Wij zijn er voor je.En stop maar met vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 blondie huil eerst is even goed uit. ga dan even lekker lopen of fietsen (zonder geld of pasje mee te nemen) en geniet van de natuur om je heen met je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Denk eerst aan jezelf.Jank er maar op los.Het geeft ruimte om dingen helder te zien.En bedenk dat al deze problemen niet raken opgelost door te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ga je advies ter harte nemen, BorLigt nu te slapen als een prins, maar moet effe mee !!!OUT !!! Met de Pup en mn zoon, is nu super tegendraads... kan hem niet bereiken, autistisch !!!Kom terug hier..... en ga niet drinken !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 BlondieStop even met vechten Het is Blondie-tijdHuil maar((( ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Open huis vandaagAlles magLaat het er zijnAls je weet dat allesvoorbij gaatIs het zaak van elk momentintens te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 En alle anderen............THNX VOOR JULLIE BEGRIP !!!Kom me zo weer even melden...Nu effe tijd voor mij, heb ik nodig............. Tot zo............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 btw. sorry nog voor jouw Marjoverpest nu je verjaardag met mijn sores..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 nu weg................kom terug........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dat zal niet gaanJij kan niets voormij verpestenDank je wel meisjeGa maar nuIk ben blijdat jij er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Je verpest niets hoor Blondie, tenminste ik mag alleen voor mezelf spreken, maar voor mij ben je alleen maar eerlijk en ben je zo dapper om je gevoelens te willen delen.Fijn met je pup naar buiten, en ja, ik vind het prettig als je je later nog even meldt.Marjo hoe zit het nou met die lekkere bruine kaasboterham Bor dat is irritant hè, dan zeggen ze, ja tussen nu en 17.00 uur. Nou ik hoop dat ze bij jou wat vroeger komen, want bij mij is het dan meestal 18.45 ofzo, en dan zo'n smoel van, ja mevrouwtje, we hebben het druk... grrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondie van hieruit ook een arm om je heen met een dikke knuffel.Nee Rudy, financiele problemen zijn er gelukkig niet maar een luxe paniek. Ga ik nog kopen of huren en hoe moet dat dan met mijn geld? Meest belangrijke is nu om een andere woning te vinden (maar daar ga ik al weer huren of kopen). Wat moet ik met al mijn spullen terwijl ik nergens afstand van kan doen hahaha. Naja dan maar ff een vliegtuig.Mail gestuurd naar Caro en nu loedertje uitlaten.Ovenschotel is klaar kan afkoelen dus pak zachtjes de draad weer op, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Tsss..Het is zelfbediening hoorNeem! Vangen Vie! (een uitzondering moet kunnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Marjo,van harte gefeliciteerd met je verjaardag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Kijk dan!Alles is er!Je hoeft het alleen maarte pakken...Holey CowWat een warmte! Dank jullie(((( ))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 zoon wil niet mee...... tegendraads ?ga wel alleen met Jimi, zijn goed recht en mijn ontspanning....maar doet me pijn...mn kindje is gehavend, negatief zelfbeeld en doe er alles aan om dat om te buigen, voelt zich alleen en kan zich niet handhaven naar de "normale " standaards...\Ach, wat is NORMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!Sorry, ben boos en teleurgesteld in...... alles !!!!!!!!!!!!!Nu echt weg !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dank je Marjo voor je verjaarsboterham. Ik heb er nog extra een ei tussen gebakken. Ben nu naar buiten, en tot later, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ga even lekker alleen jo met pup. hoef je ook niet op je zoon te letten even alleen op jezelf en pup.gaat goed drup he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 hey Em met jou ook alles goed?Marieke ook een flinke wandeling, hup schoenen aan en even een frisse neus halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ja hoor Igor, met mij alles wel aardig.Was vergeten uit te loggen.Ben naar de bank geweest en heb 150 euro bespaard op mijn maandlasten.Is dat een felicitatie waard?????? Ja!!!En oudste dochter is vandaag jarig, gaan we vanavond heen, ze is 32 jaar geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bor. had ik nu begrepen dat ze tussen ???? en 5 zouden bellen?Mariekje weet je ook waar die onrust vandaan komt? Heb je trek in drank of ben je ergens anders opgefokt over?Waarom ben je verdrietig? Of weet je dat niet precies?Proficiat Emmetje. Met jou gaat het weer een beetje beter hé lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Lievo Marjo..Je bent in topvorm!!ik kan wel zien dat je 24 bent geworden,wat een wijsheden !!!Ook geen wonder, trouwensmet zo'n geboortejaar:het begin van een nieuwe tijdnieuwe ideeen en ontwikkelingen volopdat jouw komende levensjaar ook zo mag zijn! Ik had je graag een roos gegevenof mischien zelfs een slinger,maar ikke kan dat nog niet....die heb je dus nog tegoedFIJNE DAG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Dan wil ik het wel doen, jij was eerst tenslotte. Ach meid, maakt mij niets uit hoor. In m'n profiel lukt het me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Em dat verdient een bloemetje en gefeliciteerd met je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dank je Igor en dank je Bol, maar ik wil niet lullig doen maar het gaat niet beter hier, echt niet.Het is wel zo dat ik weer meer kan kletsen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden