Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ben vandaag weer bij GGZ geweest. Eerst Antabus en nog een gesprekje (niet gepland) met mijn contactpersoon.Heb 14-6 een afspraak mt psych. L. over individuele cognitieve therapie en event. in kliniek dagtherapie. Ook geklikt met A. van Reintigratie-bureau. Wat gaat voor? Ik weet het niet meer zelf. Moet goed beslissen. Is belangrijk.Ik ga ondertussen door met me inzetten meer kan ik niet doen.(en zenuwachtig zijn natuurlijk):$

• Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Marieke ik lees
dat je boos bent

Als ik boos ben
of verdrietig of
euforisch blij

Geef ik daar wel
eens aan toe, natuurlijk

Veel vaker tegenwoordig
Laat ik het er zijn en
voel ik het alleen

Soms kijk ik erbij in
de spiegel

En ik voel dat de boosheid
plaats maakt voor een
kalme, liefdevolle vreugde
Van binnen

Het is hetzelfde als
trek uitzitten

Op de fora lees
je nog de uitspattingen
Dan heb ik de druk
laten oplopen

Dank je Kore
Eigenlijk wel zo mooi
zonder al die poeha
eromheen...

Ontdaan van alle franje
Het pure wat er altijd is

Remind calmness

Geplaatst

Marieke, vol houden 't is niet anders. Je zal het moeten leren te accepteren, hoe moeilijk dat ook is. Het kan niet anders. Maar ik begreep dat ze bij de woningbouw of een andere instantie weten dat jullie een andere woning zoeken hé? Heb je daar nog iets van afspraken lopen? Over hoe het nu verder moet? Vroeger kon je de H.A. er achter zetten maar dat gaat geloof ik ook niet meer. Heb je al eens met je H.A. gesproken? Jij loopt toch ook bij een psych. of niet? Ik weet wel dat Jos vroeger vaak er voor gezorgd heeft dat mensen toch een huis kregen.

Geplaatst

Ik voel een
zacht verdriet

Omdat de
kinderenlief
er niet zijn

Het heeft tijd nodig

Ik voel ook een
zachte vreugde

Omdat ik een e-card van zoonlief kreeg

Ze zitten in mij

Bezoek!

Geplaatst

Nee Bol, helaas nog niet en ik wil ook niet altijd lopen mekkeren.
Ik doe mijn ding wel weer en groet iedereen die ik tegen kom maar het liefst lig ik onder de groene zoden en het spijt me dat ik dat zeg.
Vooral aan de mensen die positiviteit uitstralen vandaag.

Geplaatst

Dees en Em ik zou jullie zo graag willen helpen maar ik zou niet weten hoe.

Em. ik schrik van de opmerking dat je onder de groene zoden wilt liggen. Dit is akelig maar kan me heel goed begrijpen dat, als je je zo rot voelt dat je het liefst ergens naar toe zou willen vluchten waar je even rust hebt van die rotgevoelens. Ik hoop zo dat het gauw over is meis en dat je je weer een beetje lekkerder in je vel voelt zitten.:heart:

Geplaatst

Em en Dees weet even niet hoe ik jullie uit de put kan trekken, maar een :heart: in de hoop dat jullie er gauw weer uit zijn. :sun:

marieke blijven vragen bij de woningbouw. wekelijks op de stoep gaan staan dat het niet gaat zo en dat je echt een ander huis nodig hebt.

Geplaatst

Borretje, beloofd is beloofd, ik kom nog even kijken of ze al gebeld hebben van de jeugdzorg.
Nog niet?

Igor, jij naar buiten, ik net naar binnen :)

Geplaatst

Ja, dat vroeg ik me dus ook af, wat Bol zegt, of je niet zelf kan bellen. Want het loopt nu toch tegen vijven, en je wil toch liever niet zo de nacht in.
Ik weet niet of dat negatief overkomt bij jeugdzorg...?

Geplaatst

Jeeses, wat een types zijn het toch, Borretje! Daar kan ik me nou zo plaatsvervangend kwaad om maken. Het gaat verdrie-nog-aan-toe om je kind en jou! Ja, ik kan me je dilemma levendig voorstellen, dat je niets wil doen om het proces te schaden.
Zullen we een bom onder dat kantoor leggen :wacko:

Geplaatst

Ja, nou het zou nog eens goed voor ze zijn ook, om ze eens wakker te schudden. Echt schandalig om jou zo in onzekerheid te laten zitten. Geen woorden voor.
Je hebt je er vandaag toch kranig doorheen geslagen hoor meid, petje af! Want je had heel andere dingen kunnen gaan doen, en die heb je niet gedaan.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
borretje

Heb ik weleens vaker gedaan.

"ik drong me op".

Dus ja..
:huh:

Bor daar moet je echt helemaal "poep"aan hebben wijfie. Bellen en nog eens bellen, net zo lang tot dat zij leren om hun belofte na te komen. Hier kan ik zo pissig om worden. Dat flikken ze bij mij niet hoor.
Opdringen??? Nee ##$#$% zij moeten hun belofte na komen. Heel simpel:devil:

Geplaatst

Bor heb je wel steun aan je partner? Je moet nu toch niet alleen zijn, denk ik.
Tenminste, misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar ik dacht dat je samen met iemand bent, kun je aan hem steun ontlenen, sta je jezelf dat toe?

Geplaatst

Is goed Bor, ga jij er maar eens lekker vandoor en ik gun je alle goeds die je kan krijgen vandaag. :sun:

Bol, heb je nog een beetje kunnen relaxen vanmiddag?

Geplaatst

Dank je Vie voor je vraag. Ja hoor ik heb wel lekker gezeten maar moet toch heel veel denken aan m'n broer. 't Is niet niks, en ja we zijn niet een van de jongsten meer dus ga je gauw denken, als het maar niet ernstig is. Hij is de vorgie week nog hier geweest. En ik dacht nog "Goh dat is nu mijn broer, mijn familie"Ja en het zou dan zo maar gebeurd kunnen zijn. Bah ik moet er niet aan denken. Maar van de andere kant, ze zijn zo ver op gebied van hart en longen, het zal wel goed komen.:)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...