fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Wat is het hier rustig...of ben ik weer te ongeduldig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Aha weer een beestenboel hier .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Fleur, Ja het is rustig.En ja, beestenboel. Jij houdt ook van beestjes toch> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Natuurlijk hou ik van beestjes maar kan er niet over meepraten .Heb geen beestjes, buiten mijn dochter dan, in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hier was het ongevallendag vandaag..pff toch ff niet goed van geweest. Eerst baas aangereden door auto dan, na bewonersvergadering, een oud mevrouwtje dat recht naar achter donderde van de trap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 We hoeven het niet perse over beestjes hebben hoor. Hoewel, als je over je dochter wilt praten .. Ik vroeg het gister of eergisteren nog. Is de koop van het huis nu doorgegaan? Je bod geaccepteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Baas was al bij al nog ok. Enkel wat serieuze schaafwonden en heb daar niets van gezien aangezien het hem gebeurde onderweg naar t werk.Oud mevrouwtje zag ik wel neergaan en stond daar gewoon maar. Ik kan echt niet tegen bloed en breuken. Voelde me daarna wel beetje stom en schuldig. Duurde nog even voor er iemand naartoe liep en ik dacht alleen..straks is ze dood of ligt ze in een onnatuurlijke positie..Dan riepen ze om doeken en ik stond er net naast maar zag ze echt niet.Kon daarna echt wel een pint gebruiken maar toch maar niet gedaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 En als er nou niemand anders in de buurt geweest was voor hulp te bieden Fleur? Dan had je vast wel actie ondernomen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja hoor het bod is geaccepteerd maar nu begin ik te twijfelen of het huisje wel groot genoeg is .Het is een grote beslissing en ben daar nooit een held in geweest.Dus denk nu maar om me nog van meer stress te onthouden. Spring er gewoon in..De aanvraag voor de lening is ingediend maar heb er alleen nog maar hoofdpijn van . Soms moet je niet te veel nadenken en gewoon doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Precies. Gewoon doen! Is het je eerste huis dat je koopt? Is altijd eng. Maar het went wel hoor! Leuk toch, zo'n avontuur.En als je er woont, valt de stress van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik vind het niet zo een leuk avontuur hoor mupke :$. Misschien als alles achter de rug is? Me hope so Ik had dan vast wel gemoeten als er niemand was. Goh..moet er niet aan denken..heb ooit zo eens een ongeval gezien en ben daar maanden niet goed van geweest. Misschien zou ik compleet verstijven. Ze had een serieuze hoofdwonde wat natuurlijk heel hard bloedde. Ben niet gaan kijken hoor. Daarna verloor ze het bewustzijn. Iedereen roepen en tieren en ik stond daar als een kip zonder kop.Uiteindelijk bleek het mee te vallen en kwam ze terug bij bewustzijn na de hulpdiensten er waren. Haar voet was wel gebroken en lag er naar het schijnt lelijk bij...waarom ze me die details niet besparen weet ik niet.Het was een vergadering die mijn dienst heeft bij elkaar geroepen. Er was wel een lift en misschien hadden we de mensen meer richting daar moeten sturen? De vraag nu is wie is er aansprakelijk? Kan ik morgen nog even uitzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Arm oud vrouwtje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Denk je dan dat jij verantwoordelijk was Fleur? Of is het jouw werk om uit te zoeken wie wel verantwoordelijk was?Ik begrijp wel dat je het nu niet zo'n avontuur vind hoor. Maar straks, als je verhuisd bent en alles is achter de rug .. Dan wel! Dan kan je erop terugkijken met het gevoel: Zo, dat kan ik dus óók. Mooi toch? Ik ga mn bed opzoeken. Zat hier nog een beetje te wachten tot één van mn katten thuiskwam. Maar 't beest komt net de trap af dus ze was al die tijd gewoon al thuis. slaap lekker straks Fleur.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dat is schrikken Hannah.Zitten die rakkers gewoon aan een Happy Meal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hihi Die ken ik..Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Die kat zal wel effe in haar klauwen gegrinnikt hebben Ja hoop alleen dat ik niet de foute keuze maak omtrent het huisje..maar ok daar gaan we ff niet aan denken..Als ik boven had gestaan en het had gezien had ik haar zeker de trap niet alleen laten afgaan. Dus het had anders kunnen zijn maar dat zijn vijgen na Pasen natuurlijk..dus miss wel een beetje..En ja morgen moet ik uitzoeken of onze verzekering zulke dingen dekt. Tot zover heb ik begrepen dat deze er niet in tussen komt wat ik eigenlijk wel schandalig vind. Meer gevoelsmatig dan logisch dan.Werk voor een overheidsdienst en dan denk ik..goh mensen..jullie gooien je geld soms over de balk en nu kan er niet tussengekomen worden als een oud vrouwtje dat het waarschijnlijk moet doen met een klein pensioentje van een trap dondert in één van onze gebouwen? Nu ja...louter op het gevoel dus Ook voor jou mupke een lekker nachtslaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 quote: Originally posted by: Hannah1En kwamen terug met gratis foldertjes van playmobiel. Whaaaa. Erg wel. De ouders hebben natuurlijk heel erg in angst gezeten. Maar de afloop is wel grappig. Foldertjes van palymobiel .... zo, en nu ben ik echt weg.Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Tsja ondernemende typjesin a crazy world.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Als de thuisblijfoudermaar niet met de sherryop de bank zat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 eind goed al goedvoor vanavondTruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nee excuusIk wind me opIs ook niet te zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ben er zelf ook eens mee weg..Hoop op een goede nachtrust en weinig naar het toilet gaan Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Mupke ga jij eens heel snel, hup 123, je opgeven voor een cursus dansen ? Zumba, salsa, buikdans, flamenco, keuze zat quote: Originally posted by: MupkeIk ben wel jaloers woman. Lijkt me een geweldig mooie uitlaatklep ook, dansen. Ik wilde als kind het allerliefste later als ik groot was danseres worden. Niet gelukt Ohh, ik maak heel veel tikfouten. Altijd!.Ik type te snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hannah over dingenin het algemeenAdam, mooi compliment voor jouWing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Adam,Heb hetzelfde probleem...Onzin schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden