Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,
ik kom mezelf ook weer eens melden,
Heb van de week een poging gedaan s,ochtends maar kwam weer van alles tussen maar nu heb ik eventje de tijd om hier langs te komen.

Ben hier weken niet geweest maar hoop dat alles ok gaat met jullie allemaal,
er is zoveel om terug te lezen dat ik niet weet of ik daar wel tijd voor heb hihi!

Zie dat Suus terug is!
Hoop dat het goed met je gaat Suus,fijn zeker om de kids weer te zien!

Wil iedereen bij deze nog wel een keertje extra bedanken voor de lieve berichtjes op adb maar ook de pb berichten die ik heb gekregen van sommigen.
Heb ik erg fijn gevonden!

Dikke kus en ik lees nog even mee,
moet weer een beetje inkomen na al die tijd! hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Yajala, hoe gaat ie?

Ik kijk straks wel even weer. Wil nog gras maaien en Ogilvie kijken straks.
Emma was er ook even, zie ik.

Allemaal het eten weer op?
Het is veelste mooi weer nog hè, om hier bij de pc te gaan zitten!!
Misschien ga ik wel de vuurkorf aansteken. Is leuk voor als het vriendje later thuis komt.

... hoor net dat het mooi weer blijft tot en met het weekend!! Heerlijk!
Genieten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi cathy, heb hem moeten laten inslapen begin april. en aangezien ik altijd bang was dat ik niet genoeg in huis had voor hem ligt er nog van alles lekkers voor een hond. dus de honden in de buurt zijn op het moment dol op me. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat sneu Igor, ik was het vergeten of het is me ontgaan.
Ik vind het soms wel lastig hoor, om te onthouden bij wie wat gebeurd... er komen steeds meer mensen bij op het forum. Ik voel me er soms een beetje dom onder. Nou ja, dan gewoon nog maar es vragen, ja toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pipeloi!

Ik was net een menu aan het reserveren voor een diner elders de komende weken; heb echt even diep nagedacht.
Maar ben toch voor een voorgerecht gegaan met pruimen geweekt in port en daarna gebakken.
Ik ben nu zo ver, dat ik de smaak aandurf. Door het bakken is de hoeveel alcohol al minder, en ik zal er niet de rem van los gooien ('t gaat puur om de smaak).
Ik schreef al een paar maanden terug over een fruitsalade op visite die een glas sterke drank bleek te bevatten: daar schrok ik toen echt van. Nu ben ik er op voorbereid en kies ik er weloverwogen voor toch voor die smaak te gaan.
Wel met een colaatje erbij natuurlijk (en niet de aangekondigde wijn).

Ik wil niet bang zijn voor de smaak (sommige winegums/chocolaatjes smaken ook naar rum of port), maar het mag ook geen aanleiding vormen naar MEER. 't Gevaar zal toch altijd op de loer liggen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geheugen is wel een confronterende factor Igor....tsss...

Ga nog gauw mijn gras even maaien, mits ik dat oud vehicel aan de praat krijg natuurlijk!

Alaine: je hebt er over nagedacht en het klinkt als een keus. Niks mis mee lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je Wing: de smaak van bekende alc. drankjes, zonder dat ik significante hoeveelheden binnenkrijg? Ik zal het komen vertellen.

Of het uit eten? Dit laatste doe ik vaker, en het valt me niet zwaar om alc. vrije drankjes te bestellen. Dat gaat inmiddels (bijna) gedachtenloos.
Nooit echt gedachtenloos; wil ik ook niet. Ik zal altijd waakzaam blijven voor die adder om de hoek, hoezeer ik de controle ook terug heb. Nooit denken dat ik ER BEN.
Dat lees ik dan van oudgedienden, hoe gemakkelijk een poging tot éénmaal sociaal drinken weer verwordt tot een heuse terugval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je er weer zo'n leuk filmpje van Woman?

Alaine, gek toch dat je daar zo bij stilstaat he, dat voorgerecht met wat alcohol erin. Heeft volgens mij geen enkel effect op je hoor. ook niet wat betreft eventueel trek krijgen. Fysiek in ieder geval niet. Ingewikkeld toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel jaloers woman. Lijkt me een geweldig mooie uitlaatklep ook, dansen.

Ik wilde als kind het allerliefste later als ik groot was danseres worden. Niet gelukt :(

Ohh, ik maak heel veel tikfouten. Altijd!.Ik type te snel

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...