Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

Suus misschien is het al geschreven maar ik vraag me af of jij na de kliniek nazorg hebt aangeboden gekregen.
Omdat ik zelf na de kliniek in een groot gat viel en ineens begreep waarom mensen na 9 maanden therapie, ontslagen, weer zo snel naar drank grepen of zich van kant maakten.
De tweede keer ben ik nadien wel begeleid geworden en de derde keer vond ik AA op mijn pad.
Uiteindelijk toch goed gekomen met mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook voor Dar zend ik een portie girl power, hoewel de bijen koningin dat niet nodig heeft ;)

Hey Ari ,die ons altijd toespreekt vanuit de trein. 5zoals Vie laatst zei ik maak ook altijd associaties, en Ari is trein).

Owkay suus Japanese it is!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar
Ik hoop voor je dat je dat gevoel
lang kunt vasthouden!
Jouw eigen inbreng hier heb ik altijd
heel verfrissend gevonden (en nog natuurlijk),
een kenmerkende stijl, een steunende manier van schrijven,
kritisch, doch oprecht en bewogen met
het wel en wee van anderen.
Jij ook bedankt dus!

Ik neem wel aan dat dit geen afscheid is
van je, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog grappig nieuws
Een collega van Vlam is mijn neef.
Dat is grappig omdat ik geen familiecontcten meer heb
We hadden het over de meisjesnaam van mn moeder dus toen kwam mn neef ineens op de proppen.
Dus die krijgt de hartelijke groeten. of hij daar blij mee is moet ie zelf weten. Er is wel iets gebeurd wat een pijnlijke kwestie is.
We'll see.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, klinkt goed Dar: hou dit vast meid, wat heerlijk klinkt dit.
Ik wens je succes met wat je 'in mind' hebt!!

Leuk bedacht trouwens om Tas om een samenvatting te vragen. Hahaha....
Ik heb tussen het zonnen door wat bijgelezen. Wat nog niet meevalt hoor!
Zit ik daar een tikje bloot en moet ik naar binnen weer iets aan, vanwege de inkijk.....pfff.

Als ik zo ben 'afgekoeld' ga ik nog ff nabruinen.
Em is vanmiddag hier geweest.........heeeel erg leuk gehad saampies:)

Ik kom nu en dan wel even weer kijken want ga ondertussen even een visje bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rvant ja maar die nazorg moet je zelf achteraan bellen hoor, je hebt er recht op maar je moet het zelf regelen. Daarom ook de hele dag aan het bellen geweest enz.. maar je hebt er recht op ja. Maar het is zoals ik begrijp ook de bedoeling dat je alles zelf in de hand hebt en houdt. Alles goed daar bij jou?

Nien Japanese it is meis. Krijg er honger van haha. Surinaamse buuf heeft net lekkere eet dingetjes meegenomen, ze is jarig, lief he!

Zo even kijken of ik nog kan rijden straks haha na al die weken.

Dar heb ik iets gemist??? afscheid enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is wel een pittig verhaaltje, kan het hier wel vertellen
Mijn nicht belde mij op dat ze me moest spreken
Ze kon het er alleen met mij over hebben
Ze had ernstige schulden (blowen) en had een plan gemaakt om de prostitutie in te gaan. Ze had het al helemaal uitgedacht en uitgewerkt, en was alle trajecten al af geweest voor hulp en liet zicht niet om praten. Ze kocht een pruik, veranderde haar naam en ging in een massagesalon werken.
Het enige wat ik kon doen was haar het telefoonnummer van de vakbond meegeven en haar laten zweren dat ze geen harddrugs zou gebruiken.
Ik heb haar daarna nog 2 keer gezien, vol verhalen over haar nieuwe leven.
Ik zat daar niet echt op te wachten, op die verhalen dus ik heb de boot afgehouden.
Jaren later kreeg ik een visite van haar broer (die neef dus) en een telefoontje van haar vader of ik wist waar ze uithing. Nee geen idee. Hoefde ik niet om te liegen. Ik heb daarna wel anoniem de politie gebeld dat ze in het prostitutiecircuit zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier Woman.

Ha Suus, ik ben bijgelezen... je bent blij weer terug te zijn hè?

Jemig de pemig TACTIVE......hoort u mij? : ik wil een eigen hoofd! Ik word steeds verward met iemand anders..... met blondie, witte of rapi..... BHwaaaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Vlaamse, wat een interessante link stuurde je (ik heb ff stiekum met Alf meegekeken hoor; vindt ie vast wel goed!)
Jammer alleen dat ik geen Frans versta en de ned. ondertiteling verdween achter het Engels....
is wat inspannend na zoveel :rose: op mijn hoofd vandaag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,
Vandaag niet op het forum geweest want ik was de hele dag bij Cathy.
We hebben zo fijn met elkaar gekletst en het was een fijne dag.
Dus ja PP, heeft me erg goed gedaan.
Maar ik had een mailtje van Tactive omdat ik gisteren schreef dat ik het liefst onder de groene zoden lag en dat vind ik ook zelf, had ik niet mogen zeggen.
Ik wil hierbij aan iedereen mijn excuses aanbieden dat ik zulke taal gebruikt heb.
Ik hoop ook dat iedereen dit leest, zat eraan te denken om een apart draadje te openen maar dit kan ook voldoende zijn?
Liefs van Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even kijken of er nog ergens een hoekje met zon is. even koffie drinken met tja wat heb ik nog? een heleboel biscuitjes nog (voor de hond) tja nu moet ik ze zelf opeten. of toch maar een rijstewafel :D maar wel met chocola.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...