Rudy Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Suus misschien is het al geschreven maar ik vraag me af of jij na de kliniek nazorg hebt aangeboden gekregen.Omdat ik zelf na de kliniek in een groot gat viel en ineens begreep waarom mensen na 9 maanden therapie, ontslagen, weer zo snel naar drank grepen of zich van kant maakten.De tweede keer ben ik nadien wel begeleid geworden en de derde keer vond ik AA op mijn pad.Uiteindelijk toch goed gekomen met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ook voor Dar zend ik een portie girl power, hoewel de bijen koningin dat niet nodig heeft Hey Ari ,die ons altijd toespreekt vanuit de trein. 5zoals Vie laatst zei ik maak ook altijd associaties, en Ari is trein).Owkay suus Japanese it is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bedankt voor de roos Dar.Ik kon vandaag amper naar buiten vanwege de hooikoorts.En reken maar dat dit voor mij een straf is.Voor het eerst tabletjes gehaald in de apotheek.Zal mij benieuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 DarIk hoop voor je dat je dat gevoellang kunt vasthouden!Jouw eigen inbreng hier heb ik altijd heel verfrissend gevonden (en nog natuurlijk), een kenmerkende stijl, een steunende manier van schrijven,kritisch, doch oprecht en bewogen met het wel en wee van anderen.Jij ook bedankt dus!Ik neem wel aan dat dit geen afscheid isvan je, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik heb nog grappig nieuwsEen collega van Vlam is mijn neef. Dat is grappig omdat ik geen familiecontcten meer hebWe hadden het over de meisjesnaam van mn moeder dus toen kwam mn neef ineens op de proppen. Dus die krijgt de hartelijke groeten. of hij daar blij mee is moet ie zelf weten. Er is wel iets gebeurd wat een pijnlijke kwestie is. We'll see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja, klinkt goed Dar: hou dit vast meid, wat heerlijk klinkt dit.Ik wens je succes met wat je 'in mind' hebt!!Leuk bedacht trouwens om Tas om een samenvatting te vragen. Hahaha....Ik heb tussen het zonnen door wat bijgelezen. Wat nog niet meevalt hoor!Zit ik daar een tikje bloot en moet ik naar binnen weer iets aan, vanwege de inkijk.....pfff.Als ik zo ben 'afgekoeld' ga ik nog ff nabruinen.Em is vanmiddag hier geweest.........heeeel erg leuk gehad saampies:)Ik kom nu en dan wel even weer kijken want ga ondertussen even een visje bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Soms komen dingen terug Woman, die onverwacht helend kunnen zijn, of... onbelangrijk blijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Rvant ja maar die nazorg moet je zelf achteraan bellen hoor, je hebt er recht op maar je moet het zelf regelen. Daarom ook de hele dag aan het bellen geweest enz.. maar je hebt er recht op ja. Maar het is zoals ik begrijp ook de bedoeling dat je alles zelf in de hand hebt en houdt. Alles goed daar bij jou?Nien Japanese it is meis. Krijg er honger van haha. Surinaamse buuf heeft net lekkere eet dingetjes meegenomen, ze is jarig, lief he!Zo even kijken of ik nog kan rijden straks haha na al die weken.Dar heb ik iets gemist??? afscheid enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hoi AriStond je nog steeds ingelogd?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja dat is wel een pittig verhaaltje, kan het hier wel vertellenMijn nicht belde mij op dat ze me moest sprekenZe kon het er alleen met mij over hebbenZe had ernstige schulden (blowen) en had een plan gemaakt om de prostitutie in te gaan. Ze had het al helemaal uitgedacht en uitgewerkt, en was alle trajecten al af geweest voor hulp en liet zicht niet om praten. Ze kocht een pruik, veranderde haar naam en ging in een massagesalon werken. Het enige wat ik kon doen was haar het telefoonnummer van de vakbond meegeven en haar laten zweren dat ze geen harddrugs zou gebruiken. Ik heb haar daarna nog 2 keer gezien, vol verhalen over haar nieuwe leven.Ik zat daar niet echt op te wachten, op die verhalen dus ik heb de boot afgehouden. Jaren later kreeg ik een visite van haar broer (die neef dus) en een telefoontje van haar vader of ik wist waar ze uithing. Nee geen idee. Hoefde ik niet om te liegen. Ik heb daarna wel anoniem de politie gebeld dat ze in het prostitutiecircuit zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik ga dansen toedeloeoeoeoeoeoeoeoe xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ook hallo Alf, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hoi SuusjeFijn je weer te zien!Ik ga nu etenMisschien tot straks WomanDans ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Las dit in werk functie en dacht aan Alf. Dus voor Alf.http://www.youtube.com/watch?v=WveI_vgmPz8En deze dan ook maar, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Veel plezier Woman.Ha Suus, ik ben bijgelezen... je bent blij weer terug te zijn hè?Jemig de pemig TACTIVE......hoort u mij? : ik wil een eigen hoofd! Ik word steeds verward met iemand anders..... met blondie, witte of rapi..... BHwaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hoi Cath. ook aan jou dacht toen ik met m'n werk bezig was. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Danse Woman,geniet ervan!Alf blij je te zien eet smakelijk hoor!!!Dar en waarom wou/wil je minderen danwel weggaan hier, hmm toch wat gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hee Vlaamse, wat een interessante link stuurde je (ik heb ff stiekum met Alf meegekeken hoor; vindt ie vast wel goed!)Jammer alleen dat ik geen Frans versta en de ned. ondertiteling verdween achter het Engels....is wat inspannend na zoveel op mijn hoofd vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 En wat dacht je toen zoal VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Oei sporten, mens wat goed!Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goedenavond allemaal,Vandaag niet op het forum geweest want ik was de hele dag bij Cathy.We hebben zo fijn met elkaar gekletst en het was een fijne dag.Dus ja PP, heeft me erg goed gedaan.Maar ik had een mailtje van Tactive omdat ik gisteren schreef dat ik het liefst onder de groene zoden lag en dat vind ik ook zelf, had ik niet mogen zeggen.Ik wil hierbij aan iedereen mijn excuses aanbieden dat ik zulke taal gebruikt heb.Ik hoop ook dat iedereen dit leest, zat eraan te denken om een apart draadje te openen maar dit kan ook voldoende zijn?Liefs van Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 ach Em ik denk dat de meesten wel eens zo'n bui hebben . als het nu maar weer goed met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Igor, in ieder geval is het zo dat de dag van vandaag me goed heeft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 fijn Em en er zullen nog veel van die goede dagen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 even kijken of er nog ergens een hoekje met zon is. even koffie drinken met tja wat heb ik nog? een heleboel biscuitjes nog (voor de hond) tja nu moet ik ze zelf opeten. of toch maar een rijstewafel maar wel met chocola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden