fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zou dat een zetel zijn??Heb wel gelezen dat je een moeilijk telefoontje moest doen Em maar heb niet goed kunnen volgen naar wie of wat..Slapen is best wel goed als het ervoor zorgt dat je een beetje rust vind. Hele dag loom zijn is wat minder natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Lijkt me wel lekker, een chillbil. Heeft iedereen zo'n ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik weet zelfs niet wat het betekend mupke Bijna tijd voor bedje zou ik zo zeggen..het is hier heel stil geworden en lig maar een beetje te staren op de pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ja, bedtijd is het wel. Slaap lekker dan Fleur. Ik ben gesloopt. Ik heb amper zon gezien vandaag. Had zomaar een vlaag van huis schoonmaken. Dat is wel goed gelukt trouwens.Emma, ben je nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Slaap zacht allemaalEn Em, doet dat goe hé..het wordt wel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hee Em, en nu dan? Wakker??En verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Voordat ik ook maar steeds op de pagina ga zitten staren sluit ik maar af.Slaap lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Morgenvroeg aan het werk, dus ook maar de koffer in......Rustige avond zo hier. En dát op vrijdag nog wel!!Welterusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik ga ook afsluiten. Nog even fijn met vriendin gesproken en een berichtje voorbereid voor het geval hij nog wat stuurt. Waar toch wel in staat dat ik verliefd ben en dat het niet zo gaat dat hij nooit tijd heeft. Dat dat niet goed is voor me. Dat ik em laat gaan, kan hij zijn ding doen en ik de mijne. Maar er bestaat al kans dat hij al niet meer gaat reageren na mn smsje van vanavond. Welterusten lieve mensen, en bedankt weer voor de steun op mn fridayblues. Goed slapen vannacht, voel ik me morgen weer beter. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hoi goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Effe nog hoor, Woman meid, ik herken iets van controle dwang bij jou, kan dat kloppen?Je wilt het allemaal zelf in de hand houden en hebben.... ( ik ken het, dus don't worry) En als ik mis ben.......sorry.......Laat je wel genoeg ruimte?Je zegt dat je wel verliefd bent!Tuurlijk mag je jouw behoeftes benoemen.Ach weet je.... ik herken het zo. Be carefull. Mannen zijn soms voorzichtiger dan je denkt?kussie meid.Hoi foto! Ik lag eigenlijk al in bed.Het lijkt me rustig hier. Miss komen er nog anderen?Ik ga verder.Niks van Em gehoord en dat vind ik jammer.Trusten nogmaals allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Trusten Cath, ja ik had ook graag wat van Em gehoord. Was net te laat ingelogd.Woman, ben je ernog? Ik denk dat Cathy daar wel een punt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Jane pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik heb een nieuw draadje aangemaakt,weet dat dit eigenlijk niet de bedoeling is hoormaar kon het voor één keer niet latenmis Albert best en misschien komt ie weer watvaker om de hoek kijken als hij dit leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ja cathyaf en toe maar even ondeugend wordenop mijn ouwe dag;)en nu bedtijd,wil de laatste het :light: uitdoenen de neiuwe daard nog even naar boven halen pleaseanders begint iemand zo weer een anderethnx alvasten welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden