VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Mag ik ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 :sun: lekker knus hoor! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 lepeltje lepeltje?Jij mag int midden VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hee VM, meissie !!! (met de oranje schoentjes?)Weet je, mijn leven is echt te kort, anders zou ik alles van die Chomsky willen horen en lezen.Ik had vanochtend mijn filosofiecursus... zooo voedend vind ik dat. Ging o.a. over Nietsze, over het dionysische en apollinitische. Pfff, ik moest gelijk aan ons probleem hier denken, het zoeken naar de roes (ff kort door de bocht) versus het zoeken naar maat en evenwicht. Dus mateloosheid t.o. maat.(het is maar goed dat ik niet voor de klas hoef te staan want dingen na vertellen vind ik altijd erg lastig+ ben daar te lui voor, hihi)Maar uhm, wat interessant! Heerlijk, dat kan mijn hele dag goedmaken, die verdieping in dingen rond het menselijk bestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Prima!!Moeten we wel opletten dat we niet allemaal blaf hoestend opstaan. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Marjo: uit de grond van mijn hart hoop ik dat die zelfhaat uit je verleden stamt?Anders ga ik het je NU verbieden hoor!Mag nie meer, foei, pets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 VM....echte vriendonnetjes delen alles he!!!!!!!!!!Ook die kennelhoest van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Marjo: uit de grond van mijn hart hoop ik dat die zelfhaat uit je verleden stamt? Anders ga ik het je NU verbieden hoor! Mag nie meer, foei, pets. Zweep erbij Cath!!!!!!!!!! GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Leuk hè Cath. hoe al die fylosfische strekkingen (allez niet allemaal hoor!) terug kunnen gebracht worden op de "banaliteiten" van het dagelijkse leven. Met z'n ups en downs, grote en minder grote problemen. Leert men ook te relativeren!Trouwens dat les geven valt mee hoor! Als je een gemotiveerde klas hebt die met je meegaat tenminste!Maar goed, voor mij alcohol gerelateerd voor velen miss. vervelende theorie.Maar toch vind ik het leuk om hier soms es iets te plaatsen waar ik mee bezig ben en dan ook nog een leuke reactie te krijgen! Thx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 OOOOOOOhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ben zo,n verschrikkelijke ontaarde moeder!!!!!!!!!!M,n mannetje van 3 vraagt net .......Mama mag ik zelf een boterham maken met plakjes worst snijden?Kan ik zelf!Ik zeg ok,maar wel met je eigen mesje he!Ja mama ,kan ik wel zelf hoor!Dus dat ging prima,boterham bijna perfect op zijn manier dan he!Hij lekker buiten zitten en smullen!Kijk ik en denk........wat een vreemde worst???Heeft papa zeker gekocht!Ik vraag aan hem.....welke worst heb je gepakt?Laat hij hem zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HELLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de worst van de hond!!!!!!!De boterham was al bijna op!Hij vond het heerlijk!GETVERDEGETVER!!Kan toch geen kwaad denk ik?Of gaat hij dan blaffen straks??Misschien dat ik de dokter even bel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ja, een beetje verdieping hier vind ik ook altijd erg fijn.Lol ook natuurlijk.....Ik zag het al voor me hoor: jullie met zijn 3tjes aan de middagdut...nou, ik ga de tuin wieden... de natuur in!Oja, Marjo: geweldig wat jij vanmorgen schreef over jouw ochtend aanblik:daar hoeven wij de deur dan niet meer voor uit: je ziét het gewoon voor je, ik rook de weilanden al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Yaja, een mannetje van 3... ja, die gaat blaffen straks, gegarandeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik ga er van tussen . de zon in....doei doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ma nee Ya! Zolang hij niet blikjes eten gaat open doen voor op de boterham i.p.v. paté, niks aan de hand!Waarschijnlijk zelfs gezonder dan echte worst. hihihihi,Kunnen we straks allen samen blaffen!! Wanneer is het volle maan? Want daartegen moeten we leren awhoeeeeeeeee doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zo. De eerste letters van mn nieuwe toetsenbord. Tis een wennen. Houtje, bedankt nog voor je aanbod van je toetsenbord, ik heb inmiddels dus een nieuwe. Wel heel lief dat je aan me gedacht hebt :heart) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Tot de volgende Cathy (wou al bijna chaty schrijven :confused;)En idd. ik vond Marjo's ochtend reflectie wonderbaarlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Volgens mij kan het geen kwaad hoor Yajala, in een frikandel zit net zoveel of misschien wel meer rotzooi dan in zo'n hondenworst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 ppppffffffffff,dokter gebeld,niks aan de hand!Dit is iets wat ik alleen met jullie deel en verder NOOOOOIT meer vertel! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Overigens ben ik vandaag bloedje sjaggi Straks maar eens met een flinke reep op de bank kruipen ofzo. BléhVoorheen had ik allang al aan de rosé gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hey Da Woman,Ik heb al lang niks meer tegen je gezegd. Hoewel ik je vind en je advonturen steeds volg.Met dat hele The verhaal is er ook blijven hangen dat ze met jou dus niet zo lief was. Eigenlijk zou iedereen beide kanten moeten kennen alvorens een poll in te vullen bedacht ik toen (na dat ik de poll al had ingevuld!)In alle geval dus, ik volg de advonturen van Woman steeds met plezier!!ps. was gebeurd W.?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Vlaams meiske, ik lees jou ook nog graag hoor. Tja, en over Thee....ze heeft niet voor niets een ban. Verder wil ik er niet meer over spreken eigenlijk. Is genoeg geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Waarom shaggi?? What's happened?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Weet het niet zo goed waarom. Vannacht werd ik stijf van de spanning wakker na 2 uurtjes slaap. Dat heb ik dus wel vaker. Nou ja, maar accepteren dat ik een off day hebBegin ook wel beetje genoeg te krijgen van die praatjes vullen geen gaatjes mentaliteit van de heer VlamMooie plannen maar dan blijkt steeds dat ie geen tijd heeft.Daar koop ik niet zoveel voorNeem em nu al niet meer zo serieus als ie weer met een enthousiast idee komtDaar word ik altijd wel beetje bitter van. Uiteindelijk moet je het allemaal zelf uitzoeken. Ik heb dan echt broertje dood aan loze beloftes. Nou ja, ik heb wel ook geleerd mn mond te houden als ik me zo obstinaat voel, want anders wil er nog wel eens een ruitje van mn zelf ingegooid wordenIk kijk allang niet meer of ik een smsje of een mailtje gekregen heb. Vanavond ook niet afspreken, waarom zou ik dat doen ? Hij maakt ook geen tijd voor mij vrij. Anders zou ik wel een uurtje gegaan zijn. Het enthousiasme wordt vanzelf wel minder als hij de boot afhoudt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ya, twee vriendonnetjes eenzaam met z'n twee blijkbaar!Ik ga buiten nog es een poging wagen en Albert nog wat pep talk geven.Tot sebiet,Ik ben der even mee weg,Niet te doen hè dat Vlaams! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Woman, ik denk dat je je miss. der moet in berusten en zoals je zelf laatst zei, "open" afspraken maken.Maar je moet, denk ik Monsieur V. wel duidelijk maken wat jij van hem wil en kijken of dat overeenstemd wat hij van jou wil??Maar ik reageer ook vanuit de buik, hoewel ik met de jaren geleerd heb dat zoiets zich tegen mij kan keren, dus gemakkelijker gezegd dan gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden