Spring naar bijdragen

zaterdag 5 juni 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag druppeltje, pietjeparel, ari, fleurtje, jane4, wingchun, alaine, pietjebel, Hannah1, Emmaroos, Hermie, bekkie

Wat is het druk hier?
Geen puf om alles te lezen, dus maar alleen de laatste pagina's

AR ik hoop dat je nog een keer inlogt op vandaag, anders mis je alle felicitaties en slingers.
Ook die van mij: :moon::sun::rose::present::):moon::sun::rose::present::):moon::sun::rose::present::)

Fleur: wat denk je van een "shouting tree"?? Dat las ik ooit in een boek. Als je boos bent/ de p**** in hebt ga je naar je boom en daar scheld je dan keihard tegen, (sorry Irene :$;) )om je af te reageren.
Een soort boksbal zal ik maar zeggen.
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik ben dan weer zo'n oen dat ik niet echt hard durf :wacko:, veeeeel te bang dat iemand me hoort.
Dus dan is het niet echt een shouting tree meer. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

Ik heb een andere versie geleerd Jannig:


de natuur in, kuil graven en alles wat je wilt schreeuwen,


schelden, huilen enz. in die kuil aan moeder Aarde, dan de kuil dichtgooien


en zij zorgt er verder voor.



Die vind ik erg mooi Jane! Vooral dat moeder Aarde er dan verder voor zorgt. Mooi idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jan zou een idee zijn maar veel oudjes in dit gebouw dus wil niemand een hartaanval bezorgen..
Want zou wel heel wat scheldwoorden kunnen gebruiken. Ik ben het gewoon beu..
Al die meningen, al die standpunten, al die gedachten, al het gedoe, al die verwachtingen,...
Al het ..................................... Ieeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Goed bezig fleur! Je bent een held

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik aarzel om op te schrijven wat me vandaag bezig houdt.
Toch wil ik het wel graag even kwijt, wil niet met dit gevoel naar bed.

Vandaag is de sterfdag van mijn neef, de jongste zoon van mijn zus. Hij heeft een eind aan zijn leven gemaakt toen hij 23 was. Een bewuste daad, hij kon niet meer verder leven.
Het is niet mijn bedoeling om een discussie aan te zwengelen over "humane manieren" van mogen sterven, absoluut niet.
Maar ik vind het wel heel moeilijk dat het levenseinde dan vaak zo gruwelijk is. Ook in zijn geval.
IK kan alleen maar raden hoe het voor hem was, weet alleen wat het met ons/mij heeft gedaan.
Naast allerlei gevoelens van tekortschiten/schuld/verdriet/pijn ed. komt er dan ook nog de pijn van een ellendige dood bij.

Dit wil ik graag even delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had nog een mooi moment vanmiddag
Ik dans liever niet in blote armen ivm kipfilet wat daar hangt
maar vanmiddag moest ik wel, ivm de warmte, baalde best wel want ik vond dat het er niet uitzag. Totdat ik in danshouding ging staan. Schouders laag, borst omhoog, hoofd omhoog enz. Toen zag ik ineens dat het er best mooi uitzag allemaal.
het heeft dus echt een hoop te maken met hoe je je presenteert.
Toen ik wat beter naar de andere danseressen keek, zag ik ineens dat zij ook niet het ideale lijf hebben, maar dat dat wegvalt door wat ze er mee doen. En dat is natuurlijk uiterst charmand :)
Mooi he !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...