Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Haha Carolien, met 3*** cognac spoelen, dat zou goed fout kunnen lopen.Ik ben toch niet gek.En ja, de gedachte was er.Maar ik filterde het meteen uit mijn systeem.Dat zou ik een nederlaag vinden.Dan kan je beter de kroeg in lopen en meteen een Scotch nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Soothe, sterkte joh!(ik weet niet hoor, is trekken toch geen optie in plaats van dit eindeloze herhaal van gepeuter,hechten, tandvlees knippen etc?)Nou ja, de TA zal het wel beter weten toch?Bol,Over de schuld van Joran vd Sloot moet een rechter maar oordelen.Helaas voor hem zit hij in Peru, in NL was hij beter af geweest.Met misschien nog kans op behandeling enz. @etenstijd,ik ben helemaal gevloerd na dit weekend, en ga wat in mekaar flansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Eet smakelijk Houtjeal weet ik niet hoegeflanst voedsel smaaktEn dat je van de vloer moet eten lijkt me ook lastig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik wil één ding kwijt.Er is geld in Peru. De machthebbers hebben ook geld, mede door corruptie.Het doel van straf is isoleren van de maatschappij.Niet je onder zulke omstandigheden laten creperen.Het gevangenissysteem moet dringend verbeteren.Straf is (indien schuldig) terecht, maar wel op een humane wijze.Geen luxe hotel, wat wij hebben, maar wel menselijk.Niets rechtvaardigt deze wijze van detentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Caro, ik kan me heel goed voorstellen dat ouders denken aan hun eigen kinderen. Het gaat hier niet om een verkeerde opvoeding maar om iemand die geestelijk ziek of in de knoei zit. Maar als hij geen psychopaat is, waar blijven dan de normen en waarden waar zo'n kind mee opgevoed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dar. ik hoop ook dat hij gaat praten, als was het alleen maar om met zichzelf een beetje in het reine te komen. Met zo'n verleden kun je toch niet leven? Toch heb ik ergens ook zo iets van, net goed dat je nu gestraft wordt, had je maar geen mensen moeten vermoorden. Ik zit daar een beetje mee in de knoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hij krijgt 30 euro voor toiletartikelen.Het is een open toilet daar.Bovendien, kan hij er beter een goed glijmiddel voor kopen.Hij is ook een Gringo, en heeft er één van hun gedood ( als het klopt)Dan krijgt hij het zeer zwaar.Of ze maken hem koud.Ik weet niet of je bij zo'n daad eerst nadenkt.Mocht je een vrouw willen vermoorden, dan doe je het toch niet in Peru!Misschien overweegt zo iemand de consequenties niet.Ik weet het niet.Misschien onschuldig?? Erin geluisd??We zullen het vernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik zeg toch één ding:zag eergisteren een psychologeop TV het een en ander over het karaktervan JvdS zeggen, een diagnose bijnaDit kan eigenlijk helemaal nieten is ook niet ethisch en tegen de beroepscodetenzij zij J. zelf heeft onderzochten dat was echt niet het gevalHet toedichten van eigenschappen enzelfs diagnoses stellen zonder de betreffende persoon ooit gesproken te hebbenis uit den boze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 quote: Originally posted by: SootheStraf is (indien schuldig) terecht, maar wel op een humane wijze.Maar hebben wij mensen wel het recht om een ander te straffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dar bedankt.Houtje, als ik laat trekken mis ik twee kiezen.Links ook´een kies kwijt, dus eerst maar zo.We gaan voor het behoud.Houtje dank en ga goed.Nu ga ik weg. Praatjes vullen geen gaatjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Er is wel verschil tussen antisociaal gedrag en een antisociale persoonlijkheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Antisociaal gedrag bepaal je zelf Antisociale persoonlijkheid niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Absoluutmaar het verschil bepaalt de behandelmogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAntisociaal gedrag bepaal je zelf Antisociale persoonlijkheid niet? Iemand die antisociaal gedrag vertoond hoeft niet per definitie een gelijksoortige persoonlijkheid te hebben, andersom wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Je kunt AS gedrag vertonen zonder een AS persoonlijkheid te zijn/hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 quote: Originally posted by: Dar Maar hij is wel ziek. En hij is ook het slachtoffer van zijn opvoeding. Maar Dar. Als hij een antisociale persoonlijkheid zou hebben, in hoeverre kun je dan zeggen dat hij slachtoffer is van zijn opvoeding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Iemand met een antisociale persoonlijkheid kun je wel zeggen wat fout is, en daar kan men zich aan houden maar er zit geen gevoel bij. Men zal nooit kunnen voelen dat men iets fout doet. Daarom is het zo moeilijk om deze mensen te behandelen.Antisociaal gedrag kan men af leren, door normen en waarde bij te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nee andersom ook nietAS- persoonlijkheden kunnen heel sociaal gedrag vertonen, maar vanuit eenandere intentie.Er is ooit onderzoek gedaan naar AS-persoonlijkheden/trekken en politiciverrassende uitkomst: politici vertonen behoorlijke AS trekken en dat is ook nietonlogisch, want je moet er niet altijd veel last van je geweten hebben, over ' lijken'kunnen gaan, liegen, beschuldigen, mensen eruit werken etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik blijf het moeilijk vinden Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeIemand met een antisociale persoonlijkheid kun je wel zeggen wat fout is, en daar kan men zich aan houden maar er zit geen gevoel bij. Men zal nooit kunnen voelen dat men iets fout doet. Daarom is het zo moeilijk om deze mensen te behandelen. Antisociaal gedrag kan men af leren, door normen en waarde bij te brengen. Klopt BolEn confronteren met de slachtoffers op intensieve wijzeschijnt ook wat op te leveren, ook bij ASpersoonlijkheden, in Amerika dan.HannahKlopt, voor AS persoonlijkheid gaathet om de duur en de doorwevenheidin het functioneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nee lieve Dar ik schreef ook, als hij het zou hebben. Ik blijf erg voorzichtig in wat ik schrijf omdat het inderdaad nog niet is onderzocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dar dat is nou net het puntIedereen roept maar wat en heeft al een diagnose zonder dat hijdegelijk is onderzocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik ben wegTot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hannah klopt.Daarom is hij ook verdachte.Niets meer en niets minder.Ook in Peru is een gangbaar rechtssysteem.De schuld moet bewezen worden.Ze zeggen veel bewijzen te hebben.Ik heb nog niets gehoord.De 24 uur voorarrest is met een week verlengd.Dus we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Carolien, ik heb heel veel nagedacht. Ook dit soort scenariosheb ik overwogen.Tussen z'n komst en vertrek zou het gebeurt moeten zijn, maar door wie?Aan de andere kant waarom vlucht je naar Chili en laat de vrouw op jouw kamer achter.Veel vragen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden