Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 En je bent van het sportieve type Yajdus....Ik had wel even de neiging om ook naar huis te gaantoen ik het lasom te lunchen zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Jacc,De drang wordt wel minder.Het alles overheersende verdwijnt. Ik heb geen zware trekmomenten.Maar het af en toe er aan denken, ook wat Dhendro zei,dat zal wel altijd blijven.Dan is het consequent nee zeggen.En dat is te doen, geloof me.Als ik mijn vriendin er bij mag halen, meer dan drie jaar droog.Geen trekmomenten meer. Praat er bijna nooit over.Maar soms, als er druk op de ketel staat, zegt ze soms.Kijk, dit is een moment dat ik vroeger zou zijn gaan drinken.We vergeten het niet.Ze doet het niet meer omdat ze het resultaat helder voor ogen heeft.Het loopt fout!!Sterkte Jacc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Och mijne lieber, ik snap m nu pas ondeugende Yajala!Mensen, ik ga even wat anders doen.Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Alf: "gewoon" is inderdaad een beetje plastisch uitgedrukt. Wat ik bedoelde te zeggen dat als je al een tijdje niet drinkt (ik spreek nu over mezelf) je er ook niet meer zoveel over nadenkt. Als dan toch de drang een beetje terugkomt en ik lees dagelijks mee op het forum, werkt dit toch wel als een soort trigger bij mij. Dit is ook de reden dat ik de laatste tijd niet zoveel op het forum ben, toch een zelfbescherming. Dit vind ik soms slecht van mezelf, want toen ik hier voor het eerst was hielpt iedereen mij ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 dus pas maar op,ik ben zo lenig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Denk dat iedereen dat wel eens heeft Jacc,ik ben er soms ook een tijdje niet,ook puur uit zelfbescherming,geeft me af en toe het gevoel dat ik er dan juist meer mee bezig ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Yep Joris.Het veel in de val lopen, maakte me bewuster, denk ik.Als het nooit goed ging, waarom morgen wel?Ik weet zeker dat het weer fout loopt.Niet misschien de eerste keer, uit angst en schuldgevoel, maar dan.....Probeer het maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf en Ya; Wat jullie wel niet allemaal bezig houdt zo midden op de dag zeg. Dat doe je toch niet, haha Nou ja Bor,en dan zeg jij iets over mij en ALF??BAD BAD GIRL!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: yajaladus pas maar op, ik ben zo lenig!!!!! Rustig aan YajBen erg visueel ingesteld..JaccIk herken het wat je zegtHier meelezen kan de trek triggerenen dan is de vraag of je hier nog moet komen en waarom dan, ik stel mezelf ook die vraag. Er gaat overigens geen dag voorbij dat ik niet aan drank denk, alleen is het gevecht minder hevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ya, ik heb tijden gehad, zeker in het begin, dat ik er piekerend mee naar bed ging, over droomde en er weer mee opstond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Soms is een beetje afstand nemen ook helemaal niet erg Jacc,wordt je zelf sterker van en je weet ons te vinden toch?Denk niet dat je je daar schuldig over moet voelen,je moet voor jezelf gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoi,Ya en Bor HOERA voor jullie!!Alf pas maar op met lenige Ya. K.S. nooit gelezen?? hihiJacc ik vraag me dat soms ook wel es af of het forum soms ook niet als trigger zou kunnen werken.Ik denk wel dat, zeker na lange tijd , je toch steeds op je hoede moet blijven. In het begin ben je zo bezig met dat stoppen dat je erg allert bent. Na een tijd zou dat wel eens kunnen verminderen, geestelijk, terwijl idd. je lichaam nog steeds bep. reflexen heeft.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 JAHHHHHHHHHHHHHH,daar is ze!Ik zocht je al om je het nieuws eerder te vertellen!Ben een stuiterbal vandaag!Ik voel me KEIGOED,Ik voel me KEIGOED!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ben ZOOOOOOOOO blij voor je!En je weet ik kom zingen maar zonder oren op het feest!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Nou, ik heb het in ieder geval even gedeeld, dank voor jullie reacties want het zat me wel erg hoog... Ik ga even een late lunch maken, ik blijf nog wel ingelogd maar moet nu beginnen aan een giga klus waar ik even de kop bij moet bijhouden... Ik blijf meelezen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 wel met een bunny staartje dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Sterkte Jacc!Dikke kus en maak het jezelf niet al te zwaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ahum, openbaar forum en zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 straks denken ze nog dat ik een of andere parenclub of zoiets ga openen met sauna,s zonnebanken en bunny,s! WHAHAHAHAHAHA!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Grappie skattie!! Ik zing daar voor jou mijn mooiste liedeke, met staartje en al!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Jacc, het forum heeft voor mij een meerwaarde, anders was ik hier niet.Maar soms laat ik ook een tijdje los omdat de veelheid aan indrukkenme ook niet goed lijkt.Even resetten.Een psychiater laat zich ook af en toe analyseren.Dat is niet om niets.Wat hier de revue passeert is niet mis. Je kan onaangedaan lijken,maar het heeft toch een zekere input.Dan druk ik op de resetknop.Als een trigger werkt het niet, in mijn geval.Het hoofd wordt soms wat moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dat heb je mooi neergezet Smooth,zet me aan het denken!Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ben ik het mee eens Sweety, zet mij ook aan het denken. Marieke veel succes met je sollicitaties. Ik moet weer es terug aan het werk. Laterz!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Heee Marieke,maandag is bij velen een baaldag,bij mij normaal ook,maar vandaag even niet!Ik probeer er altijd maar doorheen te komen en zo snel mogelijk weer door te gaan naar de rest van de week!Vakantiebaantjes....pfffff,moeilijk he,maar ach,waarom zou je het niet proberen toch?Nee heb je ...Ja kan je krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden