alaine Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeEn wat als papa helemaal geen bier drinkt? Of staat dat er niet bij.. Ik heb een nieuw bulc-adoS apparaat besteld via internet. Kan paps z'n eigen sparood maken (of cola, cassis etc.). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat zal ik maar niet doen, Alaine, met Poesje....schiet ze helemaal in de stress. Ze kunnen echt niet bij de muizen hoor, want die zitten in de muur. Dus zo gauw er gecrunched wordt in het hout zitten de dames op wacht. Grappig gezicht is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ben je vegetariër Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik heb pien in de nek gekregen van al dat scrollen.Ga maar eens naar binnen voor een beetje massage van mijn lief.Adieu, morgen allemaal weer terug voor de voortzetting van de stemdiscussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dag Alaine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Duidelijk Wing.En je hebt gelijk. het klopt ook niet wat 'we' met de dieren doen. Maak me er zelf ook schuldig aan door geen scharrelvlees te kopen. Aan de andere kant ... ik eet regelmatig helemaal geen vlees dus dat compenseert.Nee, da's ook onzin bedenk ik me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga afsluiten. Lekker slapen jullie straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik geloof dat ik daar het antwoord op weet Wing, brrr,daarom heb ik al mijn dieren ooit laten cremeren en uit laten strooien! Alleen de laatste mijn herder die ik 11 jaar had niet die staat fier in een urn op de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik hoef ook niet meer naar de kieswijzer toe,.. scheelt ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wing heeft gezegd - ugh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Twee-ee:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik heb hem nog nietOp de lijst zien staanMaar eea geeft wel goed weerHoe weinig wij gemiddeld onsverstand gebruiken, we dwalen maar wat mee in de grote stroomvan wat we van de wereld hebben gemaaktIk voorop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Truste allemaal. Ik ga slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Strak plan Desi!Slaap lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goed, ik heb geen zin meer in dit gesprek. Misschien haal ik wel biologische kipvriendelijke bouten ?Ik eet zelf namelijk vegetarisch. daar wel eens aan gedacht ?Kip blij, kat blij, alleen de vlooitjes niet. Ik blij, en Wing blij. Ik voel me aangevallen. Wat een onzin. morgen weer een dag. Tot dan, bye bye xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Je wilt niet wetenwat ik vandaag heb gegetenAls dwalende halve zoolIk probeer ookte rusten.. oohh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Als ik al niet moe ben dan ben ik het nu wel...Wat een ellendig gezeur Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou goed dat ik niet de enige ben dit dit opmerk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat wil je niet weten wing Zoals je altijd zegt...it is all good.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Als ik het op mezelf betrekZie ik hoe snel de aandachtgaandeweg de tijd verslaptDe boel weer even op scherpIs voor mij iig wel goedBij jezelf blijvenEn blijven nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Een echt strenge leider!Tja, hoe consequent kunnen we uberhaupt zijn Wing?Ik denk dat dat erg tegenvalt.Er wordt ook veel rotzooi in onze voeding gestopt en industrie levert veel vervuiling op en..en..etc. Onbedoeld moeten we met de meute mee, behalve als we precies weten hoe het allemaal zit. Ik weet dat niet allemaal. Ik ken van die superbewuste types die geen straling in huis willen en o.a. weer een gewone telefoonaansluiting nemen. Alles voor de gezondheid! Ik denk dat ik in elk geval doe wat ik kan, maar ook binnen grenzen natuurlijk, anders wordt het onleefbaar.Sinds hier plastic wordt opgehaald ben ik een verwoed plasticverzamelaar. Ik vind dat zó 'n goede zaak dat ik zelfs ...en met elk klein snippertje loop ik naar de papierbak: goed voor de conditie dat gesjouw, al heeft het ook iets dwangmatigs, maar ja het is voor de goede zaak....Ik bedoel maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 denk dat ik wil heb gemist vandaag? Terug op weg naar het thuisfront waarschijnlijk. De zon gaat hij hier even niet vinden veronderstel ik. Ahh zo een opener toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vergeleken bij de burenben ik natuurlijk super milieu-bewust bezig..Trusten AriIk ga ook stemmenEn slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Welterusten Ari, sleep well...Ik vond Femke vanavond ook weer erg goed. Wat een girlpower!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou wing..miss lees je jezelf dan niet altijd even goed.Whatever dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden