Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hee EMWat jammer dat je het zo voeltmaar ik kan het me wel voorstellen hoor Alleen, bedenk even dat je hier niet voor de ander komt, maar in de eerste plaats voor jezelf, toch?Dus doe jezelf niet tekort door hier niet, of even niet, meer te komen. Stapje terug kan nooit kwaadbezinning is prima, doe ik ook regelmatig, maar dan weer even kijken wat je nodig hebt van het forum,van de mensen waar je wat van kan ontvangen hier EM,na het ontvangen kun je dan zelf ook weer geven.Is het potje leeg dan kun jezelf ook niet uitdelen,moet je het eerst weer vullen.Voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Stom, ik wilde alleen nog even inloggen voor de eventuele nog zwevende kiezers......En wat wil je dan tegen deze zwevers zeggen Cathy my dear? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Emmaroos, ga jij maar allereerst voor jezelf zorgen hoor! Nog een weekje en dan naar Griekenland? Hoop dat je er van geniet Ik ga over twee weken ook op de krauw (is dat een Zeeuwse uitdrukking?), nee niet naar Griekenland, maar bergwandelen in Oostenrijk. Ben nu al aan het voorpretten.Blondie, ga nou eens rustig zitten en neem een kop thee. Meid je stuitert zo!Zit! Adem in, adem uit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Em. lieverd een juiste keuze hoor. Ga maar even een beetje zitten fantaseren hoe fijn het volgende week gaat worden voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dag AriNiet te hard op die pad trappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Zo deze bol gaat ook ff afsluiten. Happie eten zo en dan bankhangen. Mensen tot vanavond allemaal. O ja en smakelijk hé voor dadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Respect Bor je bent een sterke meid!Emma verwoordde ook al wat ik in m'n hoofd had om te schrijven (ook caro vanochtend), niets persoonlijks maar ook ik kan aandacht gebruiken (soms),maar niet blijven doorgaan.Cathy, wij hadden hier spirit, maar was dus ook blabla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dan mag je je gelukkig prijzen PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Als het niet was voor meisjes als jij Bor had ik miss. ook al gezegd , ik heb geen zin meer in het forum.Maar er zijn er een aantal die me zeer nauw aan het hart liggen!Maar pffff, ik heb de laatste dagen hard gewerkt , ben redelijk kort aangespannen en denk er na wat rust weer anders over, misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Waarom heb jij geen zin meer in het forum VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hai lieve mensen,Kom me weer even melden.Eindelijk een half middagje en zelfs de hele avond vrij.!Zit niet zo lekker in m'n vel.Gisteren een implantaat gehad bij de tandarts.Ik loop voor gek nu.Rechts is alles dik en gezwollen.Bont en blauw.Heb tot 3 uur gewerkt en ben daarna m'n bed ingedoken.Ibrufen gehad en een penecelinnekuur.Een drankje om te spoelen, en voor de behandeling zelfs 2 valium.Mensen schrikken zelfs als ze me zien.Had eigenlijk arniflor moeten smeren, maar ja. al die medicijnen waren al zo duur.Kreeg er bijna niks van vergoed.En dat terwijl morgen de overdracht van het huis is.Zucht, kan er amper van genieten, want moet daarna meteen weer werken.Medewerkster is nog steeds ziek.Klaag,klaag.Nou ja er zijn ergere dingen, maar wel even lekker dat ik tegen jullie aan kan kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik vind het opvallend dat mensen van ongeveer gelijke lichting het forum ook gelijktijdiggaan afsluiten, minderen, alleen pb'en of wat dan ook. Lijkt een bepaalde termijn voor te staan zou je haast denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf,Ik ben er nog hoor.Wat je niet wil lezen, laat je toch gewoon voorbij waaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 ja ik zag het ook, ben ook wel nieuwsgierigEmma quote: Originally posted by: cathy56Stom, ik wilde alleen nog even inloggen voor de eventuele nog zwevende kiezers...... Mens en spirit is iets nieuws....... Ga svp even kijken op hun website. Het lijkt mij het moderne antwoord op onze vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf, jullie hebben me altijd enorm geholpen, soms een beetje cynisch, maar vaak op de juiste manier.En ,idd. Rapilos ,scrollen, maar zo zit ik niet in elkaar, en voor ik het weet (cfr. Wing en Fleur gisteren die ik trouwens allebei respecteer) laat ik me toch meegaan in de comotie van het moment.Ik voel me eigenlijk de laatste tijd nog het beste hier als er een 3 tal mensen zijn waarmee je een leuk, of soms ook een minder leuk gesprek kan hebben.Voor mij word het allemaal een beetje te chaotisch en het zwelgen en aandacht vragen neemt mijns inziens toe. Wat natuurlijk kan en mag. Maar niet voor mij even. Ook Alf dat , wij gevoel, het Frum, ,We trekken je der weldoor enzo ontbreekt me voorlopig. Wat niet wil zeggen dat ik geen empathie voel met bepaalde mensen. Of dat ik het niet leuk vind om the chit chatten met anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: rapilosAlf, Ik ben er nog hoor. Wat je niet wil lezen, laat je toch gewoon voorbij waaien. Ik begrijp je niet Rapi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Het kan zijn dat je gegroeid bent VM en dat je nu anders tegen de zaken aankijktIk vind je manier van schrijven trouwens heel anders dan in het begin, rustiger, duidelijkerMisschien heb je nu ook andere dingen nodig en krijg je dat niet van het forum in zn geheel, maar idd, van een klein groepje nog de lichting waar ik het overhad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ben bij een hele lieve dierenwinkel geweest. zij adviseert om de brokjes nog vol te houden, dat merk je niet in een week, en de plekken te verzachten met uiercreme. Ze had geen nertsolie. Proberen maar. Als het maar iets verzacht al heft het misschien de visueuze cirkel op. Vanavond krijgt ze kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik zit op mn werk en wil naar huis, op de fietsmaar het regenten ik heb een vreselijke hekel aan regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Woman Ik had je eerder nog een reactie gegeven, 16:31met een bijpassende vraagmisschien heb je het gemistof heb je geen zin om te antwoorden, kan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf slaat spijkers met koppen!Thx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En die spijkers heb ik gevondenop laag water daar zocht ik ze nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Rapi Ben je er nog?Wat is dat toch met de tandarts de laatste tijd..Hij heeft je wel te pakken gehad Rapipittige ingreep..woordspelingen liggen op de loer maar ik maak ze niet ik houd mijn kiezen op elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik had eerder naar Mens en Spirit moeten kijken misschien had ik daar dan op gestemd wist van het bestaan niet af..zo zie je maar weerteveel bezig gehouden met de verkeerdejongens en meisjesOver 4 jaar maar eens verder kijken dan mijn neus lang ismens en spiritEindelijk een partij voor werkelijke democratieen dus voor het invoeren van een referendum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden