ekstertje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Cathy:Leuk, ik heb een lapje:) Jonge katjes zijn inderdaad heel leuk. Deze was ook klein toen ik haar kreeg. Had vroeger een buurman die steeds jonge katjes had. Toen ik hem vroeg waar hij al die kittens liet zei hij: "Ik breng ze naar het asiel, die zijn er blij mee". Hij vond het wel leuk voor zijn dochtertje al die jonge katjes steeds:( Ik word nog boos als ik aan die man denk:(Heb mijn kat dus niet van hem hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Ik wou nog wat aan Bol vragen. Mis je Jos niet ook? Ik bedoel de Jos uit betere tijden? Het lijkt me alles behalve leuk om zo lang niets van je te laten horen, uit zelfbehoud. Een eerdere vraag was ook: hoor jij wel es wat van Jos? Lieve Cathy.Nou ik mis hem nog niet hoor. Ook omdat we regelmatig tel. kontact hebben. Dan hoor ik weer waarom ik er nog niet naar toe moet gaan. Het is toch vaak heel veel gemopper en geklaag. Maar hij belt nu wel zelf. Iets wat hij voorheen niet deed. En vraagt nu ook wel hoe het met mij gaat.Verder is hij toch wel boos op mij en vind het maar een beetje onzin dat ik niet kom. Hij kan zich totaal niet verplaatsen in anderen en dus ook niet in mij. Hij geloofd niet dat ik ook in een dip kan zitten. Hij doet toch niets verkeerd? Ja en Jos in z'n betere tijden. Vroeger was hij wat minder extreem maar mopperen heeft hij altijd gedaan.Van de week dacht ik "Goh het zou toch wel weer fijn zijn als ik eens voor hem kon koken "Dat waren de fijne momenten omdat ik toen zag dat hij echt kon genieten. Dat waren ook de momenten waarop ik complimenten kreeg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja, er zijn katten genoeg, dus ik hoef niet beslist een kitten.Waanzinnig leuk spul natuurlijk, dat wel.Een van mijn vorige katten was een lapje, een heel gevoelig beessie.De anders was een gewone cyper, een doodnormaal vreet en vecht beest.Dat lapje had tenminste nog iets grilligs en daar hou ik wel van.Ach, nog even een verhaal over een beessie: zie ik net een mollige babymerel uit de heg vallen....... erg leuk gezicht om te zien hoe die vervolgens de wereld inkeek:$Het was duidelijk een eerste kennismaking met deze aarde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou gelukkig belt ie dan tenminste nog....Is al duidelijk of hij echt asp. heeft?(als ik het zo beluister... wel!)Dusss.... als je een compliment van hem nodig hebt moet je voor hem gaan koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Cathy:Agossie! En nu maar hopen dat geen kat hem vindt;)Bolletje:Moest ik ook aan denken: dat wordt koken dan;) nee, geloof dat het wel goed is dat je wat afstand van hem neemt. Afstand nemen is ook iets anders dan loslaten toch? Vond dat je voorheen erg veel met Jos bezig was. Nu vindt je ook tijd voor jezelf en je tuin en dat klinkt me een stuk gezonder in de oren. Nee Bol, je bent goed bezig! Ben er weer van tussen, toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Cathy, op je vraag van gisteren nog, idd. het komt in fases en zijn inderdaad putten waar ik steeds weer met open ogen indonder.Vandaag gaat gelukkig alles weer wat beter. Trouwens dat over geweeklaag en aandacht vragen ging niet over een van jullie maar over heir thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Cahty Nou dat is nog niet duidelijk omdat hij alle onderzoeken e.d. af wijst. Men wilde psych. onderzoeken doen maar meneer zei doodleuk dat hij, als men hem vragen zou stellen, hij allang wist waarom ze dat deden. Hij is tenslotte zelf ook psycholoog. Wat een R hé? Nee hij wijst alles af.Maar zijn dochter, zelf ook psych. heeft dat wel eens naar voren gebracht, ook de h.a., mijn psych. omdat die ook een keertje kontact heeft gehad met Jos, en daarna zei dat hij niets meer met die man te maken wilde hebben, onze huisvriendin zei het ook, dus veel mensen signaleren dat bij hem. Alleen hijzelf zegt dat er helemaal niets met hem aan de hand is. Anderen hebben het altijd gedaan bij hem, dus hoeft hij niet naar zichzelf te kijken. En zijn gekanker en gescheld, vind hij terecht. Maar heeft niet in de gate dat dat zo'n negatieve invloed heeft op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Spring er effe tussenin..Wil!!! Onze bruin ventje is terug se Euhm Bekkie en mezelf komen één van de eens relaxen in je centrum . Dat moet kunnen hé nu we bijna districtsgenoten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Och ja lief Borretje we moeten door. En hem in de steek laten wat veel mensen zeggen, dat doe ik niet. Daar ben ik veel te trouw voor. Bovendien zou ik me heel erg schuldig gaan voelen. En het zou vluchten zijn voor de realiteit, en dat wil ik niet meer.Het is gewoon een hele moeilijke man. De thuiszorg, H.a. E.V.V.er en een Psych. verpleegkundige hebben hun handen er aan vol.Maar ik ben niet afgevallen hoor sinds ik niet meer drink. Snoep me het ongans aan chocolade. Ja ja ik weet het maar het is zoooooo lekker. Vandaag heb ik yoghurt gekocht met cruesli. Dus we gaan dat eens veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja hoor Borrie. Ik ben er nog. Wil julie gelijk ff zeggen dat jullie toffe meiden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Borretje, je kan bv valeriaan of valdispert nemen. Net wat je prettig vindt. in zulk spannende tijden zoals jij nu meemaakt nee ik savonds 2 voor het slapen gaan en overdag 1 als ik tegen de muren opvlieg. helpt echt, en je kan gewoon je ding don. Je wordt er geen kasplantje van. Ik al wat info voor je opzoeken, wacht..Drupj, ja ik begin ook te vermoeden dat het ergens anders vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Valdisperthttp://www.valdispert.nl/nl/valdispert-assortiment.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Willeke willeke kiekebilleke Een lekker hapje voor de kat van Woman..Waar zit je you animal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Woman heb je nu al die créme geprobeerd? En ik las dat ze met de stukjes kip speelde. Ja dat is normaal gedrag hoor. Heeft ze er wel van gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Valeriaanhttp://www.vitamins.nl/valeriaan.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nee Bolletje, ze heeft er nauwelijks van gegeten.Misschien even volhouden. Ik had wel kipfilet gehaald ipv drumsticks of boutje, maakt dat wat uit ?De créme likt ze er weer af. Maar dat is niet zo erg. ik denk dat de zorg liefde en aandacht voor de plekken ook al rust zullen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ze eet dus wel heel goed van het speciale voer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 HAHA BORRETJE !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: womanNee Bolletje, ze heeft er nauwelijks van gegeten. Misschien even volhouden. Ik had wel kipfilet gehaald ipv drumsticks of boutje, maakt dat wat uit ? De créme likt ze er weer af. Maar dat is niet zo erg. ik denk dat de zorg liefde en aandacht voor de plekken ook al rust zullen geven. Nee hoor meis, dat maakt alleen iets voor jouw portomonee uit. W.b. die créme, als dat er ff op zit dan trekt dat in het huidje en zal het toch wel goed zijn. Wie had jou nu het advies gegeven van die créme? Dat ben ik vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja ok Carolien ik had het idd gelezen, maar goed dat je het nog eens zegt. ga ik morgen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja precies, Bolletje, als ik het er een poosje in masseer zal het toch effect hebben. ze merkt dan ook dat ik verzorgende aandacht geef aan haar wonden, ze vind dat heerlijk. Goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Middag iedereen, juist terug binnen, wat is het beredruk hier zeg. ze hebben precies 3 weken alles stilgelegd tot ik terugkwam, pfffff. En dat in die mottige regen, al mijn bruin zal vlug weggespoeld zijn.Bor kom op meisje, dit gaat echt over hoor, langzaam maar zeker en dag per dag. Makkelijk gezegd, ik weet het, maar een waarheid als een koe (iemand die weet waar deze uitdrukking eigenlijk vandaan komt ? )Bol, wat een verhaal zeg, dat wist ik ook niet. Je moet toch ook al heel veel doorstaan hebben, en je blijft zoals altijd het erg goedgezinde en uitbundig bolletje, chapeau !!!Fleurtje en Bekkie, met open armen wens ik jullie welkom in het kleinste stukje paradijs van Wilrijk. Kom maar af, maar laat me eventueel weten wanneer juist, dan zorg ik voor een kleine attentie (wil je nu weten dat ik wou schrijven dat ik een flesje Cava wou klaarzetten ? :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja maar Woman, als het dus toch een allergie is, en dat zou heel goed kunnen, dan moet dat toch een keertje onderzocht worden.Maar zalmolie kan ook nooit geen kwaad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja dat gaat zeker wel gebeuren Bolletje. Eerst even kijken of dit goed werkt. Ik weet nu iig ook dat ik met haar naar de dierarts kan, omdat ze me nu vertrouwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Woman, nu kan ik eindelijk eens naar je filmpje kijken, want dat lukte in Greece langs geen kanten. Als ik op je link klik, gaat die pagina open, maar er staat zoveel op. Waar moet ik dan juist op klikken om je eens bezig te zien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden