Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen.
Ja kom maar op met die koffie.
Heb het gisteren op tv niet zo gevolgd. Vanmorgen even in de krant gekeken (op internet). Ben over het algemeen niet zo ontevreden over.
Inderdaad verbazend dat de PVV zo gescoord heeft. Die Wilders is zo'n schertsfiguur, dat moet toch iedereen zien?
Aanvulling voor Dar: in Limburg vergaat het van de Polen die illegaal asperges komen steken. Daar kunnen zij niets aan doen, want als je wat kan verdienen doe je dat, maar het schijnt veel kwaad bloed te zetten.

Was het geloof ik gisteren vergeten te melden, maar de bordecollie/herder heeft een nieuwe baas die dag en nacht tijd voor hem heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze Kruimel, prettige dag!

Nee hoor Dar, die hond is in prima conditie. Mijn exzwager, die hem opgenomen heeft, is met pensioen. Dat is toch prettiger voor een hond die veel beweging nodig heeft dan iemand die hele dagen werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!!!

Dit jaar geen prinsjesdag omdat ze waarschijnlijk nog aan het knokken zijn om een regering te vormen.
ach, zoals vele dingen geef ik dit ook maar weer de voordeel van de twijfel.
we zullen zien.........
en hoogstwaarschijnlijk huiveren.

snel een bakkie en dan moet ik rennen!
even peuten, afspraken afwerken en hopperdehop, de tuin in
al het zand ligt netjes achter en vandaag kan er begonnen worden met tegelen.
mij benieuwen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en goedemorgen:)

Ja, inderdaad jammer dat de PVV zoveel stemmen heeft. Maar het zat eraan te komen. Zelf Groenlinks gestemd en die deden het gelukkig ook goed. Mooi om te zien hoe Halsema een staande ovatie kreeg en ze er zelfs wat verlegen onder leek te zijn...Er zijn criticie die trouwens zeggen dat de PVV expres een breekpunt omtrend de AOW leeftijd heeft ingebouwd zodat ze niet actief hoeven te reageren. Dat kunnen ze lekker doen wat ze nu al doen. Roepen wat ze vinden dat er fout gaat in Nederland, maar oplossingen vinden: ho maar!
Goede openingszin voor deze dagdraad trouwens. Laten we vooral de dag positief beginnen. Negatief zijn kan altijd later op de dag nog;):P
Bedankt voor de koffie Dar, kan ik wel gebruiken!

Iedereen een fijne donderdag! Hoop een beetje droog te blijven vandaag (qua regen). Heb het niet zo erg druk vandaag. Zal eens proberen om later op de ochtend hier nog eens mijn bevallige neusje te laten zien;)

Maar voor nu: een schop onder mijn billen! Moet broodtrommels vullen en kinderen naar school helpen...

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunst Dar, ik weet niet waar het bij mij vandaan komt, maar wat is die pc traaaaaag! En slaat om de haverklap vast.

Ook een successtory trouwens, mijn exzwager in combinatie met een hond. Zolang als ik hem ken, lustte hij wel een borrel. Of twintig, zeg maar. Hij was een agressieve alcoholist. Daarom is mijn zus ook bij hem weggegaan, omdat hij haar in dronken buien in elkaar sloeg.
Tien jaar geleden kreeg hij een herdershond en sindsdien geen druppel meer gedronken.
Daarom ben ik ook zo blij dat hij nu deze bc/herder heeft genomen, want na het doodgaan van zijn herder zag ik hem af en toe weer met zo'n verdacht gezwollen hoofd. Van de medicijnen, zei hij. Jaja.
Dus nu, met een nieuw maatje, denk ik dat hij wel weer van de drank afblijft.

Ekster, wanneer ga je nou naar Ameland? Heerlijk eiland trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spierpijn?
ik loop kreupel!
nah, valt mee, een beetje stijf en stram maar geen heftige spierpijn
dat komt natuurlijk pas als ik relaxed in de tuinstoel hang op mijn nieuwe terrasje
:D


hee heb ik iets gemist?
is tina weer even langs geweest?
inderdaad, ik hoop ook dat ze er snel weer is

Dar,
je moet wel een begroting hebben op prinsjesdag
en daar hebben ze natuurlijk geen tijd voor als ze nog met de formatie bezig zijn.
tja, inderdaad een doemscenario
ach, ze zullen nog wel een oud kladje in de kast hebben liggen :P

ik snap er uberhaupt weinig van
ik laat het dus maar over me heen komen en wacht rustig af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu allemaal,
Dat was toch dat radiospelletje dat je had gewonnen Dar?
Hoop dat ze het om willen ruilen... maar lijkt me van niet hoor, of mocht je kiezen indertijd?
Zo, nu eerst even koffie pakken, moet ik voor jullie ook meenemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal.
nu ik op de andere kamer lig wordt ik rond 4 uur wakker gemaakt door de vogeltjes. (ik val later wel weer in slaap hoor) het is zo grappig om dat te horen s'morgens. eerst begint 1 vogel hard te tetteren (wakker worden het is dag) dan kom er heel zacht een antwoord van een ander vogeltje (ssst iedereen slaapt nog) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begin met de tweede yvon. dar je zei dat werken en een hond niet gaat? maar s 'avonds heb je toch genoeg tijd om met de hond te sporten, spelen en de mijne kreeg wel zoveel aandacht. als ik overdag ook thuis was lag hij de hele dag te slapen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen! :rose:

De VVD is de grootste geworden, PvdA er vlak achter. Welk kabinet er nu bedacht gaat worden?
Het is niets voor mij om te speculeren over het hoe en waarom; partijen ophemelen of omlaaghalen vanwege eigen sympathie, een glimlach of één of twee partijpunten... Ik ben het ook niet volledig eens met de partij waar ik op gestemd heb. De uitslag is een afspiegeling van de maatschappij, en daar kunnen de regerende partijen hun lering uit trekken.
Overigens heeft een Turkse vriendin van mij (die al 44 jaar in NL is) niet meegestemd; zij heeft nooit een NLs paspoort aangevraagd en mag hier dus niet stemmen. Daar kiest zij bewust voor.

Dar, zit je al op de fiets?
Even sprintje trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Alaine,
Tsja, we zullen het wel merken wat voor regering we gaan krijgen....

Igor, ZOU een hond niet gewoon ook weer heel goed voor jou zijn?
Had het al eerder gevraagd, maar geloof niet dat je daarop hebt gereageerd, of ik heb er overheen gelezen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit er steeds meer heel hard aan te denken yvon. maar ik ben er nog niet uit of ik een grote neem en dan overdag buiten in de tuin laat (met alle voorzieningen erbij hoor) of dat ik 2 kleinere neem die ik op een soort kattebak (zandbak formaat) leer hun behoefte's te doen. maar als ik een hond de aandacht geef krijgt hij die ook voor 100% :D en of dat met 2 honden lukt? (ben ik bang dat de ene meer aandacht krijgt dan de andere :o )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...