VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zullen we dan maar verder over de voetbal ofzo praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Niet ongeduldig zijn meiden Duurt ook wel ff voor ik het neer heb geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Is dat een reden om te drinken? Nee totaal en verre van niet..Het is enkel een goedkoop excuus waarschijnlijk om het net wel te doen. Maar voor dit moment kan ik me er wel in vinden. Wil het allemaal niet meer weten. Al het getrek, geween, geduw,...Voor er iemand zich zorgen maakt..ik ga nooit zover dat ik van de wereld ben. Binnen een uurtje ben ik weer zo nuchter als maar zijn kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Er is een groot verschil tussen mij en hem PP...Ik weet..hij niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nee Fleur, een reden is het natuurlijk niet. En toch snap ik dat je even dit als uitlaatklep gebruikt. Wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 En hoe oud is je dochter Fleur en waarom heeft ze zone schrik van hem?Ik kan me voorstellen dat je op zijn zielige verhalen nu niet echt zit te wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik vind het niet jammer muppie.. maar begrijp waarom je dit zegt.Het is niet ok..maar ben er niet meer zo slecht aan toe als toen ik eerst op dit forum kwam.Soms denk ik..wat als ie morgen in de goot ligt? Ben ik dan fout geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Je bent niet verantwoordelijk voor zijn acties. Dat weet je zelf ook wel lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 wacht ff PP...lees ik nu goed? Mijn dochter is helemaal niet bang van mij. Was het maar waar van tijd tot tijd Waarom ze bang is van hem? Goh..Ze bleef op een moment bij mijn pa slapen. Ikzelf ging met vriendinnen naar een concert. Dus mijn dochter bleef een nachtje bij mijn pa. Haar vader kwam daar stomdronken aanbellen. Was niet de eerste keer dat ze hem zo zag. Btw..ik heb een probleem met drinken maar niet in die aard.Mijn pa is al wat ouder dus liet hem binnen. Hij, vader van de klein, nam mijn dochter vast en huilde tranen met tuiten. Ze wist niet hoe ze zich moest gedragen zei ze me...Hij zei dat ie van haar hield maar ze had hem al een tijdje niet meer gezien en antwoordde niet terug. Hij vroeg haar waarom ze niet van hem hield..Totaal in de war is ze naar de slaapkamer getrokken en heeft de deur op slot gedraaid. Ze hoorde hem beneden roepen tegen mijn pa dat hij zijn dochter wou zien.Vanaf toen...geen papa meer voor haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zoo ik ben weer ff afgekoeld en ben dus weer terug,Want ik met het even ergens over hebben.Ik vind het verschrikkelijk erg, wat jou de laatste jaren aan leed overkomen is FleurtjeIk kan me zelfs voorstellen, dat je af en toe het even niet ziet zitten.Maar Pietje Parel het kan toch niet zo zijn dat als iemand die lange tijd bezig isom zichzelf op de rails te krijgen, wegloopt door een steek onder water opmerking.Voor mij getuigd het van grote moed van Vie, om hier publiekelijk neer te zetten,hoe moeilijk ze het daar mee heeft en daar graag steun bij wil.Op het moment dat fleurtje inlogde heeft Vie direct twee wezenlijke vragen gesteld,Die er toe doen op een site als dit.Ik hoop dat ik mijn punt duidelijk heb kunnen maken, het gaat dus niet om Fleurtje, maar om het feit dat er in mijn ogen een hele nare opmerking is gemaakt, tegen iemand die keihard aan haar alcoholprobleem en onderliggende problematiek aan het werken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk voor zijn acties mupke..Maar anderzijds weet ik ook wel hoe zwaar het voor hem moet zijn. Hij is van pakistaanse origine. Geraakt moeilijk aan werk. Moeder en vader zijn beiden onlangs gestorven. Hij heeft hier bijna niemand..Ik kan zijn ellende niet dragen en de manier waarop hij in de wereld staat met 'oh ik ben zo zielig en iedereen is tegen me' doet mijn haren rijzen.Maar wat als ie geen uitweg meer ziet? Je kan reageren op iets maar zal het het juiste effect hebben?Pff genoeg geleuter..Ben uitgezeverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Huh?? Wie zei wat? PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik begreep ook al niet dat jij zo een opmerking zou maken.Ook heb je een punt, dat je dit met haar wil bespreken,dat respecteer ik.Ik hoop dat door mijn bericht dan wel duidelijk is dat ik veiligheid een groot goed vind op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat is dan een mooie vraag om aan Vie te stellenDus bij deze Vie, graag een antwoord van jou op deze vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ok witte en PP..Jullie nemen mijn naam in de mond samen met die van Vie..Ik kan niet volgen dus kan iemand me effe inlichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Als je de draad terug leest Fleur, kun je het zelf lezenhet is een beetje lastig uitleggen.Maar nogmaals het ging niet om jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik wacht het antwoord van Vie afIk lees vanavond verder.Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Heb terug gelezen witte en nog steeds is het chinees voor mij..Dus als je het even wil uitleggen?Kan ik tenminste voor mezelf spreken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNatuurlijk ben ik niet verantwoordelijk voor zijn acties mupke.. Maar anderzijds weet ik ook wel hoe zwaar het voor hem moet zijn. Hij is van pakistaanse origine. Geraakt moeilijk aan werk. Moeder en vader zijn beiden onlangs gestorven. Hij heeft hier bijna niemand.. Ja, hij zal het zwaar hebben Fleur. En het is aan hem om daar verandering in aan te brengen. Dat kan hij namelijk. 't Is een volwassen mens toch?Zoals wij ook allemaal keuzes hebben om in de sh*t weg te zakken of er bovenuit te stijgen. Soms met vallen en opstaan, maar het blijft een keus.Oh, jullie zijn alweer met andere zaken bezig zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Leg het me toch maar uit want ik ben niet mee..Ik las terug en weet echt niet waar jullie op doelen.Maar witte die zich plots uit de voeten maak en PP die me het niet wil uitleggen..Nou fijn toch???!!!! Is het dan zoveel moeite gevraagd om mijn naam niet in de mond te nemen als je niet rechtuit kan zijn? Want kan echt wel zonder 'oh lees maar effe terug meid' Gadver! Iedereen leest hier mee en jullie vonden het nodig een zucht te laten..kan er dan ook duidelijkheid zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeie avond mensen,Sorrie dat ik ff tussen kom hoor maar ik ben net thuis. Een hele drukke dag gehad met veel diertjes die gevonden waren. Dus laat ik ff weten dat ik ga bankhangen en jullie morgen weer zie. Goed????Fijne avond allemaal nog en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Beetje brutaler als ik iets heb gedronken ...alhoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeienavond lieve mensen, hard aan het werk hier, dus niet veel tijd, moet al direct opnieuw gaan vetrekken.Fleurtje, wat een moeilijke situatie zeg, ik hoop je straks misschien verder te kunnen lezen. Probeer het een beetje rustig aan te doen hé Je weet wel ....Tot seffes iedereen, piep en hij was weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou ga jij maar ook ff lopen jij wilrijkse rat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden