Spring naar bijdragen

zaterdag 12 juni 2010

igor

Aanbevolen berichten

Hè Dar, moet je daar voor betalen om het op MP te zetten? Huh!

Pietjeparel, ik heb gisteren nog wel gereageerd, hoewel niet specifiek op jou. Wat mij betreft, als jij dat als een grap bedoelde: prima, afgedaan. Ik hoop dat jij het ook als zodanig kan beschouwen.
Wat mij betreft hoef je je niet onveilig te voelen. Het is nou eenmaal zo dat niet iedereen even goed met elkaar door een deur kan.

Ik amuseer me uitstekend hoor Tas, op mijn zolderkamertje. Lesje in geduld, eigenlijk.
Hoop alleen dat ik niet naar de wc hoef binnen nu en ongeveer anderhalf uur, want dan moet ik een sprong van twee meter naar het trapgat maken en vervolgens iets acrobatisch doen zodat ik niet naar beneden stort.
Of met mijn achterste uit het dakraampje gaan hangen... enfin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ah, dat vindt ik lief!
maar tegen die tijd is mijn vakantiegeld op :D

jammer dat de data's een beetje tegenvallen, op zich logisch, want nu betaal de hoofdprijs in de parken
maar het is ook koud in nov/dec.

waarom zet je het niet op marktplaats?
verdien je er ook nog wat aan, kan je zelf je boekenbon aanschaffen.

Ik ben laatstt geweest, ik moest toch naar Haarlem, ik was helemaal verbaasd hoe simpel!
zo verbaasd zelfs dat ik nog steeds geen franse vitrage heb :huh:

**iets te snel

maar goed, het was al een tijdje terug dat ik was geweest dus ik alleen maar lopen kijken, kijken, kijken en nog eens kijken.
conclusie..........ik moet terug!
daar kosten mijn gordijnen maar 9,95 per twee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Darretje met mij gaat het nog steeds niet zo heel lekker. Ik ben wel tot de ondekking gekomen dat ik vaak te grote projecten aan pak en dat ik dan als een razende te keer ga. Ik ben dan zo bezig met dat project dat ik eigenlijk geen rust in m'n kont heb. Mezelf eigenlijk geen 5 min. rust gun. Na een paar dagen stort ik dan een beetje in elkaar maar moet toch door. Ik dacht nu ik ff niet naar Jos ga, pak ik het goed aan maar, en de rotgevoelens die ik opgelopen heb bij Jos en niet kwijt ben, en een groot project aan pakken is toch erg veel.
Vaak zit ik maar een beetje apathisch voor me uit te staren.
Ben benieuwd of iemand dit kent. Dat een beetje vooruit zitten staren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

dat vindt ik niet raar!!!

hier hetzelfde laken en pak!
ik begin enthousiast aan een project (alles om niet na te denken)
werk me helemaal suf en vervolgens ben ik drie dagen van de rel
of ik wordt hyperdepieper of inderdaad drie dagen staren naar een vlekje op het behang.

het is belangrijk om te doseren (weet jezelf ook wel)
maar waar loop je nu voor weg?
eigenlijk is het redelijk simpel, je begint aan projecten om niet na te hoeven denken
maar wreken doet het zich toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Bol vind het sneu voor je dat je je niet lekker voelt
begrijp het 'Jos niet gaan' verhaal niet zo maar ken ook niet de achtergrond
wil je eigenlijk enkel zeggen
heb je even geen zin, ben je moe of ligt dit berg zand zo hoog voor je (even figuurlijk ook al is ie er letterlijk:D)
laat hem er gewoon zijn! en staar er maar naar
ken het, maar wees gerust (of mss nuanceren is mijn ervaring)
uit al dat staren komt terug moed en uiteindelijk actie (een woord dat iedereen zo liefheeft
:D)
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tassie ik weet niet of ik ergens voor weg loop, het is eerder dat ik een beetje tevreden gevoel ergens van krijg. Het is al zo lang met Jos negatief geweest. Maar ik kan b.v. t.v. zitten kijken en dan op een gegeven moment dwalen m'n ogen af. Dus ik zie dan eigenlijk geen t.v. maar maar zit doelloos te staren. Zonder dat daar gedachten bij zijn. Soms henb ik het gevoel dat m'n herstens slapen. Ja ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

valt toch nog wel mee?
dat de advertentie naar beneden zakt is niet zo erg hoor, de meeste mensen zoeken toch op een steekwoord of per regio.
dan krijg je alle opties die je nodig hebt, ook diegene op pagina 112.

De eaki, is net zo groot!
alleen nieuwer en persoonlijk vindt ik hem netter, overzichtelijker
dat kan natuurlijk aan mij liggen, smaken verschillen.

Btw, als je gaat kan je direct op internet even kijken wat de plaatselijke aanbiedingen zijn
het assortiment wil wel een klein beetje verschillen.
ietsiepietsie maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, misschien is het inderdaad wel even een soortement van slaaptoestand voor je hersenen dan.
Nemen zelf een beetje gas terug omdat je ze wel heel erg hard hebt laten werken?
Ik zou me daar niet echt zorgen over maken hoor.
Heb je inmiddels al iemand voor het metselen gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonnie, ik heb vandaag weer een advertentie gezet dus nu maar hopen dat iemand het voor mij kan doen.
Ja dat gevoel heb ik ook, m'n hersentjes in een soort rusttoestand. Even helemaal niets voelen.

Tas ik heb er geen last van hoor. Ik voel het zelf ook een beetje als herstellen, dat zaakje moet een beetje rust hebben daar boven.:)
Ik heb niet het gevoel dat het soort vlucht is om maar niets te moeten voelen. Ik had dat vroeger al. Hoor mijn moeder nog zeggen "M, ben je weer ver weg".
Darretje dank voor je aanbod meisie, ik zal er zeker gebruik van maken als dat nodig is.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu 2 1/2 maand gestopt en in het verleden een aantal keren voor ongeveer 1 jaar. Zelfs na 1 jaar vond ik het nog steeds moeilijk omdat het zo moeilijk is de patronen te doorbreken waardoor je steeds de behoeft krijgt om te drinken. Deze keer voelt het anders. Ik zie nu dat de omstandigheden niet de aanleiding zijn om te gaan drinken maar de manier waarop je met deze omstandigheden omgaat. Da's wel een heel omgooien van gevoelens en reageren etc. als je al 25 jaar reageert met drinken ipv dealen met de situatie op een gezonde manier...

Je bent niet zomaar gestopt heb ik wel gemerkt, het niet drinken vind ik eigenlijk nog het makkelijkste, het aanpakken van de paniek en het gevoel mijn bodem, mijn zekerheid kwijt te zijn en waarom die behoeft tot drinken er is dester moeilijker. Ik zou het wel fijn vinden om te lezen wat anderen hebben gedaan om deze patronen te doorbreken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol
kan ik jou relaas 'volledig' terugvinden bij wie is wie?
zodat ik wil niet opzadel met onnodige en mss reeds herhaald x vragen.
en voor de rest even dit nog meegeven (indien dit bij mijn vorig berich niet zo duidelijk was)
ook ik heb uren ziten staren voor de dingen die voor me lagen, passeerde (zoals bv tv)
écht wel héél (h)erkenbaar!!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...