Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hier nog 1 van Wende Wil. tis mijn 'lijflied' geworden. Word er altijd zo vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wing: de trek zegt: sla je vleugels uit, ga vliegen. En ik, ik hou dat tegen. De automatische piloot, jaren op vertrouwt, klopt niet meer.Bij elke overgangsfase is er wat weerstand, nog geen zin om de vorige fase verlaten, handig argumentenlijstje waarom het nu nog niet kan , ja zeg, ik kijk na het seizoen wel verder etc. Maar ja, vleugels tegen houden dat is ook weer zo wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hoi Dhendro,Ik moet vaak aan dat huppelen en lopen denken (was er niet nog een woord bij toen je het de eerste keer vertelde?). Heel mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik ben weg. hopen dat het droog blijft en de zich de hele dag laat zien.fijne dag dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 dhendro, goedemorgen, is weer eventjes geleden hé Tja, remember Icarus ? Von, alles wat ze doet is gewoon subliem en zo veelzijdig. Ik kende ze niet, maar heb er met open mond al naar zitten kijken. Vind ze overigens een erg mooie vrouw ook :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fijne dag Igor. Hoop het ook voor je. hier is de zon al verdwenen..... maar komt vast zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Igor, doe je best hé, maak er een fijne droge zondag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Alf, prachtig man, juist gelezen. Het gaat je goed hé ?? Ik voel het gewoon uit de tekst komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hahaa Wil, ja ik weet Icarus, blij dat je niet bent gaan vliegen (mm ik deed wel sarcastisch tegen je toen, geloof ik ) Je bent net voor de hittegolf naar huis Hoi Vm; toen de huppelfase begon zat er kleur en ruimte bij, daarna kwam er passie en levenslust. Ik weet niet of het 1 van die woorden was ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeie morgen lieve Mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Overigens ook hele goeie morgen Dhendro en Vie...Ik ga er vandoor. laptoppie doet alsmaar raar..... misschien teken dat ik aan de slag moet. laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihi, wisseling van de wacht dus. goeiemorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Geeft niet hoor dhendro, ik kan wel wat hebben. Misschien had ik het verdiend, misschien ook niet, is niet meer belangrijk. Belangrijk is vandaag ! Hittegolf ? Is er iets wat ik nog niet weet ? Bolletjeeeeee Lieverd, hoe gaat het met je ? En de tuin met vijver ?Von, hou je goed Fijne zondag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Jaja, dat was em Dhendro. Heb ik nog vaak over nagedacht. Ook over je verhaal van dat boompje trouwens.Goede morgen lieve Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hier gaat het goed hoor Wil;) Vandaag gaan we niets doen.Vonneke hoi hoi,Nieneke:heart: 4 uur gereden gisteren? Zal je wel kapot geweest zijn meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeiemorgen witte, klaar om deze prachtige zondag in ontvangst te nemen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Helemaal Wilrijk!!!Ik ga t vandaag con spirito doen:DIk krijg vandaag bezoek en ga de hele dag op padWil je je vingers voor me kruizen dat t mooi weer wordt en vooral ook blijft??Jij ook veel plezier met je familie.Ik wens iedereen een prachtige dag toe,Ik moet er helaas vandoor.LaterzzzzzzzAlf heerlijk om te lezen, dat je je zo goed voelt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Met deze heel de dag gekruisd, speciaal voor jou Ik ga mijn wettelijke stemplicht even vervullen, zie jullie strakjes wel verder. En de zon blijft van de partij hoor !!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeie morgen Witje:heart:Dadelijk naar een rommelmarkt hiero. Ik ga wel een beetje vroeg want om een uur of 11 gaan ze hier al flink los. Er staat een hele grote tent met heeeeeel veel drank. Dan wordt er van een jaar, in gehaald. En das in het begin wel leuk maar als men flink aangeschoten is, vind ik er niets meer aan. Dus ben ik dadelijk om rond 10.00 pleite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeie morgen lieve Dar. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goedemorgenwilrijk, Vie, bolletje, kruimel, sienna, Dar, fleurtje Wilgefeliciteerd met de aanschaf van die 400 kg snelheid...Ben zelf Harleyfan en hoop ooit nog eens zo iets aan te schaffenharley lowriderDhen, WitteVoor de BelgenGaat de NVA het goed doen vandaag en wat vinden jullie van Bart de Wever? En wanneer komen jullie bij NL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goede morgen babes and dudes Amai wat ben ik moe..lijkt alsof ik heel de nacht in mijn slaap heb geweend. Ogen staan opgezwollen Bah gaan stemmen! Ik weet begot nog niet eens op wie ik ga stemmen..al dat gezever altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 wil? Ga ne keer in mijn plaats stemmen wil je? Wiiiiiiiiiieeeeeeeee ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goh Darretje vandaag aan de poets lieverd? Doe maar lekker rustigaan hé?Ja die Joran voelt een beetje angst in z'n poeperd. Opzich niet verkeerd hoor. Gisteren werd hij overgeplaatst. Toen vroeg ik me weer af, wat zou er in die jongen z'n hoofd afspelen, wat zou hij nu voelen. Inderdaad je ziet erg veel angst. Ja een hij komt nu niet op een erg prettige plek hé? En hij heeft helemaal niets meer te eisen. Nu bepalen anderen hoe het loopt en dat is hij niet gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden