Spring naar bijdragen

maandag 14-6

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika wat je gisteren zag gebeuren is geen normale weerspiegeling van het forum wat mij betreft.
Ik hoop dat je terugkomt en wel een luisterend oor kan vinden.

Goede reactie gisteren op het gebeuren; wing, PP en Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
cathy56

;

Er is maar 1 ding, met of zonder alcohol: DOORPAKKEN!

Je eigen waardes NOOIT laten treden, vol gas vooruit!

En wil niet teveel, denk nergens recht oo te hebben, maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Alles wat je wilt moet je bevechten.

The saucerer, or was it te sausage

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning :)

Haddock: Zo sta ik ook in het leven: "En wil niet teveel, denk nergens recht op te hebben ". Vanmiddag ga ik met een grote twijfel naar m'n huisarts. Ik heb altijd pijn en het grootste deel van m'n leven 'straf' ik mezelf. Nu ik me weer even wat beter voel en de pijn maar aanhoudt en zelfs erger wordt hoop ik dat met eventueel fysiotherapie e.e.a. te kunnen verbeteren. Ik reken maar nergens op. Vragen mag wel maar ik vind eigenlijk niet dat ik het verdien. Geestelijk voel ik me al zo'n invalide en nu fysiek ook. M'n lichaam lijkt het op te geven, misschien omdat ik altijd zulke gespannen spieren heb. Alcohol heeft ook veel schade gedaan door valpartijen.

Wat ik ook zou willen maar vast niet krijg is een borstverkleining. B-H's dragen doet pijn aan schouders, ook die met brede banden, het is voor mij een echt harnas. Het is bepaald geen prettige operatie want ooit hebben ze goedaardig weefsel weggehaald en foei wat een pijn. Enfin, door de grootte en de zwaartekracht is de kans op smet groot hoewel ik dat gelukkig nog maar 1 keer heb gehadf. Ik verzorg het nu goed.

Dat zijn van die dingen die ik graag wil maar tjah, ik reken nergens op.

Vanochtend om half 11 met de honden gelopen, het is mooi weer en ik probeer zo m'n conditie op te vijzelen. In de ochtend gaat dat nog wel, het lopen maar gedurende de dag, als ik moe raak gaat het steeds beroerder. M'n lichaam houdt me (ook) tegen actiever te zijn.

Ik voel me een zeurpiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hoi, nog een beetje goedemorgen.
Naar aanleiding van een mailtje van een medeforumster, gisteren even doorgescrolld. Kan me er niet zo druk om maken, kreeg alleen wel trek in friet met zelfgemaakte mayonaise. Het is maar net hoe de stemming op die dag is, en welke combinatie van forummers er aanwezig is. Soms pas je er tussen en soms weer niet.

Cathy, ik ken dat gevoel ook wel, van mezelf naar de sportschool slepen, of op een wandeling. Toch voelt het, als je het gedaan hebt, lekkerder, vind je niet?

Hier verder best alles goed. ontwikkelingen die soms stroperig lijken te gaan, maar toch gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!!! (kan nog net)

zo, per direct vandaag de laatste keer groepstherapie!
opluchting alom!
ppffff, eigenlijk niet eens de moeite om te beschrijven
hop, buik in, borst vooruit en kin in de hoogte, ik zoek het zelf wel weer uit!
:D

even terugkomen op de discussie over onzin, nonsens en flauwekul

jajaja, dit is een forum en geen chat
maar misschien moet de naam dan wel verandert worden
het is in ieder geval een plek waar altijd iemand aanwezig is om PER DIRECT ondersteuning te geven in nood.
en tja, ondertussen wordt er gegeit, maar ik vindt het teleurstellend dat mensen zich achter de smoes verschuilen, er wordt alleen maar gegeit, geen plaats voor mij.

Ik vindt het nog steeds ieder zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om daadwerkelijk hulp te vragen.
het is nog steeds geen beeld en of reukforum
We kunnen uiteraard met zijn allen bij een verslavingsinstantie voor de deur hangen, maar ook daar geldt, geen hulpvraag? geen hulp!

het is nu eenmaal zo dat het forum uit zijn jasje groeit
iedereen moet harder schreeuwen en vaker vragen en het is inderdaad niet meer te doen om alles terug te lezen en zeker niet om op iedereen te reageren (1302 aanmeldingen!!!!)

kortom,
iets vaker vragen, mischien wat harder schreeuwen, in ieder geval vaker ademhalen en diep zcuhten
kijk eerst naar jezelf, probeer eerst iets te relativeren, voordat je reageert nogmaals twee keer nadenken en dan pas alles op het forum knallen.
en niet vergeten dat we met zijn allen op een klein plekje leven en dat de normen en waarden voor iedereen een andere inhoudt heeft.

Cathy,

jij zal het ongetwijfeld heel anders zien
maar ik zie dat je steeds meer groeit en groeit!
je kan nu tenminste onderkennen wat er allemaal met je gebeurt
en daardoor op tijd ingrijpen.
niet leuk, wel een winstpunt
:heart:

Borretje,

Gelukkig heb je een heerlijk weekend gehad!
extra geknuffeld?

en voor alle anderen,
hopenlijk hebben jullie ook een lekker weekend gehad!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
cathy56

Even wat over mezelf.

Er ligt een voornemen het in alle opzichten wat kalmer aan te gaan doen.

Ik ben vrij somber op het moment, heb ook weer ruzie gemaakt met mijn vriend; wanneer het nu buigen of barsten wordt... de tijd zal het leren.

Zoals het nu is lukt het me amper om me naar de sportschool te slepen; een drempel die ik toch moet nemen, ofwel een lange wandeling.

Ik voel me heel erg onbegrepen, en ben geneigd dan maar in een hoekje te blijven zitten. Die stagnatie is vanuit de somberheid, maar ik wil geen slachtoffer zijn dus moét eruit klimmen.

Ik voel mee met Flip. Sterkte meid!!

Hoi Cathy,

Je onbegrepen voelen herken ik van vroeger. Ik ken natuurlijk jullie relatie niet maar in mijn relatie heb ik geleerd dat mijn man (en zoveel anderen) gewoon niet alles kan begrijpen en eerlijk gezegd ben ik daar wel blij om. Dat betekent dat hij al die ellende niet heeft gekend. Hij steunt mij op zijn manier en eigenlijk is het voor mij al genoeg dat hij er is.

Dat is echt wel anders geweest maar ik heb geleerd dat elkaar accepteren zoals we zijn voor ons het beste werkt. Elkaar ook de ruimte geven is bij ons belangrijk, elkaar ruimte en tijd gunnen. Zo zal ik mijn man nooit belemmeren in zijn sociale contacten onderhouden, eerder aanmoedigen. Andersom vindt hij het voor mij weer fijn als ik eens contact heb met anderen.

Misschien sla ik de plank wel helemaal mis hoor maar zoals ik beschrijf werkt in onze relatie het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor,

lekker hoor, zoveel knuffelen ;)

ben van het weekend erg met je bezig geweest.
de situatie is compleet naadje maar hoe jullie nu bezig zijn.........
dat geeft alleen maar extra vertrouwen voor de toekomst
:present:

Voetballen?
ja hoor toeter weer aanwezig en die bitterballen?
die laat ik even!
in mijn eentje is het geen doen om al die ballen op te eten!

ben nog wel even bezig geweest met een jurkje van silvie
helaas, geen jurk bij de maltjes :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas dank je wel. Jewel, ik zie zelf ook wel dat er stapjes zijn...

Tida, misschien ben ik wel heel veeleisend in een relatie. Er zijn hier misverstanden en grote gevoeligheden. Eraan ten grondslag ligt dat ik in dit huis wil blijven wonen en hij elders met mij opnieuw wil beginnen. Ik weiger die afhankelijkheid, omdat hij kinderen heeft en ik offers moet brengen daar waar hij niet het offer wil brengen om dat hier - in een min of meer perfect huis - te doen.
Mijn hart en ziel ligt hier. Kies ik voor mijn huis of voor hem. Raar (?) hoor..... voor het huis!
Het afgelopen jaar dat we samenleefden was ik eerst zijn grote liefde.... maar na 31 jaar wel veranderd natuurlijk... nu gaat het er steeds meer op lijken dat hij dat niet aankan (ook vanuit mij gezien dus).
Er zijn dagen dat het hier best aardig doorrommeld... toch raken dingen ook bekneld... heeft het zijn weerslag... ik zie wel mijn eigen offers.... al zijn dat ook grote woorden natuurlijk. Maar ik heb heel veel alleen moeten doen in mijn leven en wil nu wel eens ECHT dingen samen doen. Wat houdt een relatie anders in?
Ah, vaag verhaal geloof ik. Ik ben soms wel bang voor mijn eigen somberheid... en dat hij gelijk heeft met dat ik een mopperaar ben. Nou ja, denk ik dan: ga dan weg.....pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hannah,

dat maakt ons mensen zo leuk!
om het niet met elkaar eens te zijn
:D

ik ben een flapuit! dus ik knal altijd mijn gevoelens neer
ook als er alleen over patat wordt gepraat.
en ook mij gebeurt het vaak genoeg dat er over me heen wordt gelezen, of niet wordt gereageerd.

tuurlijk heeft iedereen ergens gelijk
als we gaan zoeken zijn er altijd punten die raken
maar in die twee jaar heb ik deze discussie al 100 keer voorbij zien komen
en over het algemeen valt mij op, dat diegene die de discussie aanzwengelt zelf ook niet van onbesproken gedrag is.
ik vindt het gewoon iets te gemakkelijk om jezelf daarachter te verschuilen
te makkelijk om alles de schuld te geven en niet naar je eigen inbreng te kijken.

Ga ik er uiteraard wel vanuit, dat iedereen aan een spaatje zit!
persoonlijk heb ik er ook moeite mee, als iemand hier aangeschoten komt geiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry trouwens als ik niet op andere verhalen reageer. Ik heb een té vol hoofd!

Is even niet anders. Ik stel de wandeling/sportschool ook nog uit.
Kom vanavond nog wel melden of ik uberhaupt iets heb gedaan wat dat betreft......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,

ben je helemaal besode.....
het is toch niet erg dat je niet op alles kan reageren!
voor mij volslagen logisch

zou je misschien toch niet die wandeling van een kwartier inlassen?
beweging stimuleert nu eenmaal je hormoonhuishouding met positieve resultaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie allemaal een goeie dag
geniet lekker vd voetbal, mooi weer of van de gewone dingen.

Ik heb niet bij gelezen, maar wil jullie allemaal ff de groetjes doen
Met mij gaat t goed ben alleen druk druk druk,
dus daarom ben ik er weinig en ook weer gelijk weg.

Voor iedereen alle goeds!

laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...