ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Beate:Ik baal altijd vooral ervan dat ik niet meer weet wat ik de avond ervoor gedaan en/of gezegd heb:$ Vind ik zó erg...Alsof ik geen grip meer op mijn eigen leven heb. Dat is dus mijn winst: een helder hoofd! Ach, we weten het allemaal zo goed:$ Maar nu nog het doen/volhouden. Het heeft mij na 3 maanden verbaast dat ik "gewoon" met open ogen en zonder twijffel aan de wijn ging. En dat terwijl ik weet dat ik me de volgende ochtend mega slecht en schuldig voel... Een soort van zelfkastijding haast...Dus laten we gaan voor een rode oogjes en dikke buik vrij leven voor jou en voor mij graag een hoofd dat van mezelf is ipv van de drank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Beate:Ja, dat herken ik. Durf ook niet teveel details te vertellen. Heb familie met grote alcohol problemen. Zou zomaar kunnen dat die ook hier op het forum zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 zo, nu moet ik aan de slag. Morgen een zware dag (dokter) brr. beter dat ik nuchter bij die man kom aanzetten om half 9, dus kopje thee vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ekstertje..oh ja ik kom ook uit een nest van zware drinkers. Ze lachen me uit als ik zeg dat ik gestopt ben. Als ik opbiecht dat ik een avond toch gedronken heb, zijn ze blij en zeggen; gelukkig ze is weer terug. Vreemd eigenlijk he? Ook de volgende gereratie zie ik al behoorlijk drinken op 18 jarige leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Vietje heb je een natte koude doek op je voet gelegd?Ik ben een beetje aan het klooien hier. Wat stofzuigen, voor de plantjes water geven en verder zie ik wel. In ieder geval lekker rustigaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgen lieve allemaal,Vandaag is onze oudste kleindochter jarig, ze is 10 jaar geworden, grote meid al hoor.Nu even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Em. Proficiat lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik noem mijn eerste hond (heb er nu drie) ook mijn drankgeleidehond, Caro. Werk ze!Bol, ik had hier ooit eens gelezen dat je met een verstuiking of kneuzing, een verband met koolbladeren er op moet doen, dus dat heb ik maar gedaan. Het klopt wel erg en voelt heet aan en wordt erg dik en blauw.Zit nu in spagaat voor de pc, want die poot moet hoog liggen Jij lekker kneuteren in huis!Emmaroos van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Kinderen en drank gaan ook niet samen:$ Maar toch doe ik het...Wil daarmee maar zeggen: een hond zal vast wel wat helpen...maar het is helaas geen wondermiddel. Anders nam ik vandaag nog een hond!!Ga er zo weer van tussen! Wil de zon in ipv hier achter de pc zitten, hoe aardig ik jullie ook vindt! Mijn vogel staat al op de tuintafel zich helemaal gek te schreeuwen. Hij hoort overal andere vogels. Gisteren trouwens lekker veel in de tuin gewerkt. Dat is dan wel weer het voordeel van een schuldgevoel. Dan ga ik héél hard werken!!Bolletje: geniet van je tuin en de vijver(s)Vie: las ik nu dat je last van je voet hebt? Sterkte ermee! Misschien heb je een creme met Arnica in huis? Helpt goed. Borretje: fijn dat je gisteren toch nog een beetje hebt kunnen uitrusten. En jij ook lekker van het zonnetje genieten hè! Zal me weer braaf aan de thee houden voortaan:)Emmaroos: van harte proficiat met je kleindochter! Beate: vandaag weer een droge dag!Toedeledoki iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 quote: Originally posted by: Beatehebben jullie dat ook dat je best meer op t forum zou willen gooien maar bang bent om herkent te worden? dit is een openbaar forum, heel de wereld kan het lezen. Goedemorgen allemaal Hoi Beate,Niet meer. Ik heb niets te verliezen en eigenlijk weet iedereen wel bijna alles van me. Ik heb geen werk, Wajong ujitkering en een man die het fijn voor me vindt dat ik ergens m'n ei kwijt kan.Voor mensen die werken of relatieproblemen hebben kan het idd moeilijk zijn alles te schrijven wat ze willen i.v.m. herkenning.Probeer dan de situatie nèt iets anders te beschrijven en bijv een ander soort partner/kinderen/familie in elkaar te zetten.Het zou jammer zijn als je hier niet kwijt kunt wat je dwars zit.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 yoehoeeeben weer terug van mijn avontuurlijke onderneming!ik heb net aan het ziekenhuis gehaald!het puistje bleek geen puistje te zijn maar een mega ontstekingtja, als je dan gaat fietsen zegt de handel boem!het gebeurde vlak bij de dokterspost en het zag er beroerd uitnou ja....hele handel schoongemaakt (auw)en nu een extra gat waar ik geen gat wil hebben.lopend terug en nu maar strekken op het ontstressbedjeik ben bekaf en ik heb het koud!ach, ja zo zit alles meeen zo zit alles tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Borretje:Zal mijn best doen, maar baal er gewoon zo van...Had bijna 4 maanden in de pocket!Wel lief dat je het zegt. Hoe gaat het nu met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nou dat viel mee vandaag, 4 bladzijden.Dank jullie wel voor de felicitaties.Vandaag een rustig dagje want alles in en om het huis is klaar en superschoon.Straks gaan we even de stad in voor de laatste dingetjes en een kado voor kleindochter.Om 18 uur moet ik met zoon naar de bank want hij wil kijken of hij een hypotheek kan krijgen en wil dan uitkijken naar een koophuis, nu huurt hij. En hij wil graag dat ik even mee ga. Daarna dus naar de verjaardag.Gezellig dus allemaal.Vie, wat vervelend dat je een verstuikte enkel hebt, hoe kwam dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Poeh Tasseke! Klinkt niet fijn! Jij bent toch ook zo wel een goede klant van die dokter van je:$ Als ik me niet vergis had je toch een tijdje geleden een gat in je hoofd? Of haal ik nu 2 mensen door elkaar?Ahum...zei net dat ik het forum afging, maar ik blijf maar plakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ekstertje, wat rot voor je dat je je zo voelt.Maar kom op, weer verder nu en niet meer achterom kijken hoor, dat is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Gisteren naar de markt geweest en wéér spullen gekocht Dat is nou de downside van me beter te voelen; dan ga ik op stap en koop wel goedkoop maar teveel.Gisteren wat gedronken maar niet teveel. Met opzet omdat ik me vandaag niet al te goed wil voelen en dat is gelukt. Voel me niet echt rot ofzo maar wel rustiger. Ik vind het maar moeilijk allemaal. Morgen komt een psychiater langs, als dat allemaal doorgaat. Dit soort dingen wil ik met hem bespreken, angst en geen angst over dingen waar ik juist wel voorzichtig zou moeten zijn. Schijnt wel met PTSS te maken te hebben maar ik zou dat graag allemaal wat meer in evenwicht willen krijgen.M'n man is nog steeds overspannen maar werkt wel. Heb zo met hem te doen want ik weet hoe hij zich voelt. Hij wijt het aan lichamelijke dingen maar ik weet beter. Hij moet het zelf willen inzien en hij is sterk genoeg om dit weer te overkomen.Tante van hem ligt op sterven en heeft veel pijn. Het is altijd zo'n lieverd geweest en nu in het laatste stadium van Alzheimer. Het is allemaal zo treurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hè naar Borretje, Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ekster, ik denk dat je drup bedoelt.dat ik een gat in mijn bolletje had, dat is alweer ruim een jaar terug.dus mijn doktersbezoeken vallen meedit was ook geen pretje, eventjes schoonspoelenen maar roeren gelukkig is de pijn weg hoor nu, voel me alleen slap!ik ga eventjes liggen, ik zal verder niemand op houden laters weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Vie ik begrijp dat je voet verstuikt is.Onmiddellijk koelen.Ijs veel ijs erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Oh boy, ik lees zo slecht Excuus Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Tasseke: je hebt gelijk, was in de war met Druppeltje:$ Jij maar rustig aan vandaag! Beterschap:)Borretje: heb het met je te doen. Vanmorgen mijn jongste zoon uitgezwaaid naar zijn schoolreisje. Gun je graag je ventje thuis...Ga nu echt uitloggen, misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik voel de neiging weer te gaan drinken. Het op te geven. Wat houdt me tegen? M'n relaties, m'n lichaam, geld.Ik weet toch dat deze opleving tijdelijk is. Dat is altijd zo geweest en waarom zou dat nu ineens veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Tida, ik begrijp het niet? Je wilde je vandaag niet al te goed voelen? Emmaroos ik heb een oude boodschappenfiets, mijn mooie toerfiets zet ik niet zomaar voor een winkel neer, vanwege jatgevaar. Maar al trappend op weg naar huis met mijn croissants, brak de trapper er af. Toen viel ik nogal onhandig met mijn enkel dubbelgeknakt. Maar wat is een gekneusde enkel ten opzichte van het wereldleed, nietwaar? Ik heb liever dit dan van die vage, nare geestelijke gevoelens die je soms niet kan duiden voor jezelf.Dank je Rudy, het gaat mij er maar om dat het volgende week beter is, want dan ga ik bergwandelen.Tas wat een avonturen toch weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Stoppen of minderen?Stel iedere dag je doelen weer scherp!Meer gedronken dan aanvankelijk de bedoeling was?Blijf dan niet te lang in schuldgevoelens hangen!Pak de draad zo snel mogelijk weer op.Fijne droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Tas voorspoedig herstel gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden