will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dhendro, goedemorgend, ik dacht al dat ik zoiets gelezen had. Was er niet zeker van. Waar zit je nu ergens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Wees voorzichtig DarHoi Rapi, alles goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Toch geen slecht idee hoor. En als je op vakantie bent, hoef je er niet op te zien. Dan moet je genieten. Wanneer je dan later thuiskomt, dan zie je wel hoe het gegaan is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hoi Wil, ik woon en werk al jaren in gr, waar en wat zeg ik niet op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Wauww, dat wist ik helemaal niet. Ik kom er erg graag, maar wonen ? Dit koude en natte Belgenlandje voorgoed missen ? Bwa.........tuurlijk Have fun daar dhen, het gaat je blijkbaar erg goed af hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ik ga werken.allemaal een dikke jullie zijn scheetjes.maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hetzelfde voor jou igor, maak er een prachtige dag van, hou je sterk Dhendro, ik snap exacht wat je wil zeggen mbt op de zonsondergang daarre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgen allemaal, vandaag weer aan het werk, getsie helemaalgeen zin in, ben benieuwd hoe de pup zich gedraagt, kreeg neteen mailtje dat ik woensdag over een week naar cursus kan,duurt me eigenlijk te lang maar ja....Nu moet ie 2 uurtjes alleen zitten dan komt zoonlief thuis,zal vast wel goed gaan.Verder iedereen een gezellige zonnige dag toegewenst.Igor ga ervoor !!! Eks knap dat je aan de thee hebt gezetenff doorzetten hoor !!Groetjes Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hè hè, was ik tussendoor even op de fiets croissants halen, gaat iedereen weer weg Dar ik zou je wel een paar dagen op het platteland kunnen bieden, maar ik zit van het weekend met twee lawaaiige kleintjes, en of dat een verbetering is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Botercroissants Vie ?? MMmmm, mag ik erruuug graag hoor.Hoi Flip, dat hoort bij het grootbrengen van pups hé, eventjes alleen zijn. Best van kleins af aan eventjes laten wennen.Gisteren voor het eerst sinds ??? op terrasje gezeten met green tea, ice tea en nog andere thee. Goed dat ik met de motor was. Heb mezelf beloofd om nooit een drup te drinken als ik met dat monster op trot ben.Dag 2 steekt in mijn zak, vandaag dag 3......op naar de 9 en meer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedesmorrges allemaal. Hier schijnt gelukkig het zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgen Lin, ik ken je nog niet, maar mijn welkom is evenhard gemeend. Hier is er ook volop zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ben even weg, de zaak klaarmaken voor een nieuwe (droge) dag. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja hoor Wilrijk, botercroissants met kaas, zo van de warme bakker.Heel verstandig om geen drup te drinken als je rijden moet. En duim voor je dat je je record van 9 dagen ditmaal gaat verbreken.Ja, heerlijk weer Lin. Zo mag het van mij de hele zomer blijven, met af en toe een verfrissend buitje. Niet te warm om iets actiefs te doen, lekker genoeg om uit de wind in de zon te zitten. Wat willen we nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Oh, wat apart, we hebben nu ineens twee Lin-nen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik ga er ook weer vantussen, kijken of ik nog wat in de uitverkoop kan scoren:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Wat ontzettend jammer dat er weer door sommigen gedronken is. Je zit de volgende dag met zo'n grafgevoel. Ik hoop zo dat diegene een keer zo ontzettend sterk worden om de alcohol de baas te worden. Je hebt naderhand zoveel pijn.Ikzelf heb net weer een Refu. ingenomen. Het blijft voor mij een wondermiddel. De alcohol is geen vriend meer voor mij, Refu. wel. M'n allergrootste want dat ene kleine pilletje, redt mijn leven.Verder heb ik een tuinman gebeld om te vragen of hij voor mij grint wil gaan storten en volgende week komt die een keertje kijken, dus ga ik niet meer in de tuin werken. Jippie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goedenmorgen, en ik lees dat ik niet de enige ben die weer gedronken heeft. Ik viel wat in een zwart gat, na het ophouden van mn gezellige cursus, dat stopt in de zomer. Ja, dat was eigenlijk het excuus.Mezelf troosten, dat werk. Heb niet de hele fles leeggedronken, heb ook geen kater, vind het toch wel weer jammer. Bolletje, heb ook Refusal gehad, k dronk er gewoon doorheen hoor! Het moet in jezelf zitten, dat stoppen, die pillen vind ik nep. Hele korte terwijn oplossing, met pillen heb ik nog nooit een alcoholist zien stoppen, er komt (helaas) meer voor kijken. Vandaag drink ik niks, echt hoor! kom hier vanavond weer even terug. Zonder drank voel ik me toch veel fitter en blijer in mn hoofd, dat moet weer terugkomen. Het is nu al meedere keren gebeurd; steeds na 3 maanden gaat het mis. Ekster, Bolletje en Igor...ook jullie geen drank vanavond he? moet kunnen samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goeie morgen lieve Beate,Ja ik heb dat vaker gehoord dat je door de Refu. heen kunt drinken maar voor mijzelf geld dat niet. Ik heb het al zo vaak geprobeerd. Ik blijf de verschijnselen houden als ik gedronken had. Wel is het zo dat je ze wat minder voelt doordat je aangeschoten bent maar ik bleef ze voelen. Ik kan me dat toch zo moeilijk voorstellen hé? Ik geloof je op je woord hoor maar slikte jij iedere dag?Goeie morgen lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Beate:Wat zou dat dan toch zijn...die drie maanden. Ook hier na 3 maanden mis, overmoed? Maar heb mezelf wel weer bij de kladden gevat. Nu dus maar weer naar de volgende 3 maanden. Als ik steeds na 3 maanden de mist inga, dan drink ik ook maar 4 keer in het jaar;) Vanavond dus weer aan de kruidenthee. Maar vandaag is het zo wie zo wat gemakkelijker omdat ik vanavond ga sporten. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goeie morgen Caro,Ik zie het Refu. slikken voor mijzelf niet als zwakte. Ik heb hem zo hard nodig. Nu, is het een soort automatisme geworden. Ik moet het wel op de kalender schrijven anders vergeet ik h et maar als ik hem ingenomen heb voel ik weer zoiets van "Hé God zij dank, weer een paar dagen niet kunnen drinken". Het geeft zoveel rust. Niet meer het gevecht van, zal k wel of niet. Niet meer die onrust. Het gevecht tegen jezelf waarvan je het toch 99 van de 100 keer verliest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Bolletje en Carolien, ik wil je Refu gebruik niet afkeuren hoor! Ik spreek alleen voor mezelf en wat ik als resultaten met Refu gezien heb in mn omgeving. Soms gebruikte ik het 1 week, maar dan dacht ik alleen maar: oh ja, nu kan ik niet drinken of nu mag ik niet drinken. Bij mij werkt het alleen maar als ik denk: nu WIL ik niet drinken! Dan sta ik erachter en lukt het mij het beste. Maar dat zal voor een ieder anders zijn. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ekstertje, zo denk ik ook: nou ja toch weer heel wat avonden niet gedronken, met een ritme van 4 x per jaar een aantal dagen..Dat zou al een hele vooruitgang zijn. Maar nu moet ik wel een strak regiem houden, anders loopt het mis. Ik zie er beter uit zonder drank, geen opgeblazen buik en geen kleine rode oogjes, dat is mn houvast ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hoi Beate,Natuurlijk moet het stoppen of anders omgaan met alcohol, vanuit jezelf komen. Dat bewijst toch iemand die de moeite neemt om een refusal in te nemen?Mijn begeleidster van Tactive raadde me aan om een hond te nemen. Een hond hebben en alcohol gaan niet samen. Vervolgens ben ik getrouwd met een man die amper drinkt. Ik zie het verschil niet zo tussen een refusalpil en andere dingen om ervoor te zorgen dat je niet meer naar de fles grijpt. Jij hebt een cursus gedaan en toen had je geen alcohol nodig.(Zag je antwoord pas nu.)Wat ga je vandaag allemaal doen Bol, nu je de tuin even de tuin kan laten zijn?Ik doe vandaag niet veel, want vanmorgen mijn enkel lelijk verstuikt, en die zwelt nu op. Maar een beetje werken, dat gaat natuurlijk wel aan de pc, en af en toe even hier kijken.Caro ik ben blij voor je dat het met de Struikrover goed gaat. Ben toch benieuwd hoe de podo-dierenarts (ben even vergeten hoe dat heet) er over denkt om de spijker al of niet te gaan verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 hebben jullie dat ook dat je best meer op t forum zou willen gooien maar bang bent om herkent te worden? dit is een openbaar forum, heel de wereld kan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden