Mai Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Moggûh!Alles gaat doorHoor! De vogelsIk ga slapen..Wie weet, snurkik zachtjesOf heel hard!Nice oneI will followEn Bloody sundayis erkend eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 SOS to an angel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goeie morgen vroege vogels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goede morgen Igor,Gift en alle volgende,Wat was er gisteren aan de hand Igor?Hoi en welkom Gift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goede morgen allemaal.het ging gisteren niet zo en ik had weer gedronken terwijl ik plechtig beloofd had om niet te drinken. ik baal daar vreselijk van. maar niets aan te doen vandaag een nieuwe poging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Igor, als je dan toch weer es drinkt, drink je dan veel?Bij mij heeft het wel een half jaar geduurd voor ik door kreeg dat ik me nuchter eigenlijk veel rustiger en beter voel. Hoewel ik nu hout vast houd. Soms heb ik zelfs schrik dat het te goed gaat, te makkelijk.Dat het hoogmoed blijkt te zijn. Maar goed, voorlopig voel ik me prima (heb soms ook wel dips hoor!) en ik bekijk het dag per dag.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ja VM veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Wilrijk: ik had geen speciale reden om eergisteren te drinken. Denk zo wie zo dat ik soms redenen zoek...Er is altijd wel iets toch? Je bent depri of juist vrolijk, bent jarig of geirriteerd. Altijd een reden te vinden waarom ik iets "lekkers" verdiend heb...Het zit in mijn systeem en het is dus van belang die drank te verruilen voor iets anders waarmee ik mezelf kan belonen. Eergisteren vond ik dat ik er eentje "mocht" omdat ik zo heerlijk in het zonnetje zat met een goed boek en daar hoorde een glas rosé bij. S' avonds was de fles leeg en had ik ook de 2 biertjes van vriendlief op. Meer was er niet in huis:$Maar goed, het is me toch gelukt om ruim 3 maanden ervan af te blijven. En stom genoeg eigenlijk zonder al teveel moeite. Maar je ziet, de grens tussen gestopt en doorslaan is dun:( Maar ga weer verder met waar ik gebleven was. Gisteren dus weer braaf aan de thee.Iedereen nog bedankt voor de steun of de tik op mijn billen;) Ga weer mijn stinkende best doen. Voor nu even geen stopdatum onder mijn naam. Misschien over een tijdje wanneer het me weer even gelukt is. Voelt toch een beetje als gezichtsverlies om weer overnieuw te beginnen...Igor:jammer, ik herken je schuldgevoel of het balen. Voelt toch als zwakheid (bij mij dan!). Herpak jezelf en vanavond ook maar aan de thee? Iedereen een fijne dag en geniet van de zomerdag! Ga ik ook proberen te doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goeiemorgen Igor, Ekster en Nien.....Igor, jammer he? Maar vandaag is de eerste dag van de rest van je dagen ...... toch?:??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ik ga er weer voor. moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Kijk, zo ken ik je weer Igor. Iedere dag is een nieuwe dag.... dat is het leuke van rotdagen.... ze gaan altijd weer voorbij.En dat schuldgevoel.... och mensenlief wat ken ik dat ook goed. Wat kan de morgen inktzwart zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ook goeiemorgen Gift... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goeiemorgen gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 GOEEEEEEEEEIEEEEEE MORGEN DAR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Lieve mensen, ik ga er vandoor. Heb een afspraak om half negen en moet nog een heleboel voor die tijd. ik kom later nog wel even binnen klossen. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goeiemorgen allemaal.Ik was eigenlijk zo benieuwd hoe het Baklap was vergaan dinsdagavond op zijn eerste biersmijtfeest met de refusal in. Maar het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.Eerst maar eens een superbak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Morgen Dar,Las gisteren nog vluchtig dat je eventueel wou stoppen met werken en op jezelf beginnen. Lijkt me heel leuk en spannend. Ik heb voor later als de kids groter zijn, ook nog wel enkele zulke ideetjes.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goedemorgen dar en vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 jammer igor, ik ook zoals je weet gisteren maareh geef me de hand en we gaan weer verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik zeg goeiemorgen en ook weer doeg.Fijne dag allemaal, geniet vh mooie weer voor zover het kan...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgennnnnnnnnnnnnn en direct weer doei doeisoms heb je dat even, dat de bom barstik zit hier in al sinds gisteren in gezeur en gemopperen waar en twee niet in lekker in de vel zitten, moet er eentje heel slim zijn!ik stap dus op mijn fietstje richting hoorndat gaat een stunt worden want ik heb een puistje op een niet nader te noemen lichaamsdeelach, pijn lijden, pijn lijden, dat kan ik goed hopenlijk laten jullie de dingen vandaag ook niet escalerentrap op tijd op de remen doe in hemelsnaam iets leuks voor jezelf vandaagWe zijn zo aardig voor onszelf, dat we meestal onszelf vergetentoedeldedoosjes maar weer, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Heeeeeel erg goede zonnige morgen, igor, Vie, Gifted1, Vlaamsmeisje, Dar, witte.Mag ik jullie enkele straaltjes zon presenteren ??Eks, geen excuses hoor is niet nodig. Je kan best trots zijn op je prestatie. Je staat immens veel verder dan ik. Ik tracht om zoveel mogelijk NIET te drinken, en als het toch eens een keertje gebeurt, dan niet te overdrijven en op tijd de rem er op weet je ? Alcohol de Baas, als het ware.Mislukt het dan toch eens een keertje, tans pis, dan begin je met frisse moed gewoon opnieuw. Even een baaldag, en dan opnieuw langzaam opbouwen. Je bent erg goed bezig in elk geval.Hey Tas, op de valreep nog gezien, auwch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Op het moment dat de zon ondergaat is het snel donker. In Nl vond ik de schemer langer duren, het lijkt in Gr meer op een tropisch klimaat, waarbij die overgang van licht naar donker sneller gaat. Tussen de stille bergen waar ik rij voel ik mij als de laatste auto in de nacht. Ik rij langs diverse afgronden die steeds moeilijker te onderscheiden zijn. Het vreemde is dat de zee blauw blijft in de zwarte wereld om mij heen. Na enige tijd begint de zee compleet zilver te kleuren, ze is niet blauw meer, zeker niet zwart zoals de weg en het bos om mij heen, nee het strakke water heeft een magnifieke zilveren kleur aangenomen. De maan veroorzaakt dit. De zee blijft zo een baken vormen in de nacht. Met gemak geeft zij de binnenbaaitjes licht maar ook de oneindige zeevlakte. Vreemd genoeg wordt het land er tussen niet verlicht. Zonder dit baken zou ik alleen maar licht hebben van mijn eenzame koplampen in de nacht. Nu laat de maan door de weerkaatsing op de zee mij de juiste weg zien. Ze zal mij veilig tot aan huis begeleiden. Deze donkere nacht met een warme glimlach.Soms lijkt dat niet-drinken proces maar een eenzaam-in-de-donkere-nacht-proces. Zie, kijk om je heen, dan is er licht in het duister en dan borrelt er iets vrolijks in je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Log in en meteen weer uit.Heb het vreselijk drukElke avond tussen 22.00 en 23.00 klaar.Of met werk op de zaak, of met werk in mijn huisje.Dat laatste is alleen maar leuk.Nu, naar de zaak.Morgen komen alle meubels, dan ben ik vrij.Maar nu ga ik weer.Veel groetjes, fijne dag allen.Igor;Goed dat je er weer voor gaat vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Amai Dar, is dat wel een goed idee, het thuisfront volledig vrijgeven aan een bende pubers ?Ik zou het er erg moeilijk mee hebben denk ik. Met zulk mooi weer mochten ze van mij in een tentje slapen hoor. Voor hen is dat ook fun, en mijn huisje blijft veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden