Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Geloof niet dat je toen hebt gevraagd of ik toen gedronken had Marika. Geloof ook niet dat het van belang is maar kan aan mij liggen.

Slaap ze Marika en morgen gezond weer op.

Geplaatst

Want ik zag Fleurtje en Bekkie die zondag ook zo doen zei je Marika. Hoe deden we dan want dat snap ik niet net alsof je altijd iets gedronken moet hebben om lol te hebben.

Ligt dit nu aan mij of wat?

Geplaatst

Ik kom even hoi, dag en welterusten zeggen.
Het was een prima dag, maar ik ben moe en morgen is het vroeg dag voor mij.

Trusten allemaal en een fijne avond nog!:lips:

Geplaatst

Zou het kunnen dat het de combinatie is van je naam.. je avatar.... en je uhhhmmm toch wel heel direkte, humorvolle en soms aanvallende manier van schrijven dear?

Geplaatst

Goh kan toch niet dat we weer de vreemde eend in de bijt zijn hé? :D

Niet erg Marika :). Er zijn er al een aantal geweest die dachten dat ik 90% van de tijd dronken was terwijl ik braaf op mijn water zat :).

Geplaatst

goedeavond
ik probeer hier lekker mee te praten bij ditjes en datjes maar vaak gaat er iets verkeerd. Heb net al een mail gestuurd zal het er aan liggen dat ik een MAC heb

Geplaatst

Is ok Marika, voel me er niet door aangesproken wilde alleen even weten hoe je het meende. Ik snap ergens hoe je het bedoeld. Mijn vader was ook alcoholist, kon ook lachen whithout the boose.

Ach het is goed, je moet je dat misschien niet teveel afvragen van zondag dan. We hadden gewoon stomme lol en whatever, wel belangrijk meen ik zo af en toe.

Geplaatst

Nou das geen pretje Marika..moet vast heel pijnlijk zijn geweest.
Zou je strijd tegen drank gemakkelijker moeten maken maar kan me voorstellen misschien ook net eens zo moeilijk.

Geplaatst

Lieve luitjes,
Ben bang dat er hier iets niet goed gaat met de verbinding... hoop ik tenminste, ander zou het aan de pc liggen en dat is nog vervelender.
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Trusten allemaal.....
:heart::sun:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...