igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 wil ik heb nog wel ijsjes in de diepvries, maar tegen de tijd dat je hier bent zijn ze op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ik duik m'n bed in. kan m'n ogen niet meer loshouden.weltrusten allemaal en morgen vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 PP ik kan je niet volgen. What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kus Wilrijk tot gauw weer en have fun met Alice (niet mijn genre).XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Geloof niet dat je toen hebt gevraagd of ik toen gedronken had Marika. Geloof ook niet dat het van belang is maar kan aan mij liggen.Slaap ze Marika en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goh Marika toen had ik echt wat op . Nu een klein biertje..niets meer dus wel gedronken en niet dronken..Hey Wing niemand houdt je tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 En daar is ze dan... fleur.......... poos niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Want ik zag Fleurtje en Bekkie die zondag ook zo doen zei je Marika. Hoe deden we dan want dat snap ik niet net alsof je altijd iets gedronken moet hebben om lol te hebben.Ligt dit nu aan mij of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik kom even hoi, dag en welterusten zeggen.Het was een prima dag, maar ik ben moe en morgen is het vroeg dag voor mij.Trusten allemaal en een fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Zou het kunnen dat het de combinatie is van je naam.. je avatar.... en je uhhhmmm toch wel heel direkte, humorvolle en soms aanvallende manier van schrijven dear? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goh kan toch niet dat we weer de vreemde eend in de bijt zijn hé? Niet erg Marika . Er zijn er al een aantal geweest die dachten dat ik 90% van de tijd dronken was terwijl ik braaf op mijn water zat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tegen wie heb je het Yvonne? Hallo overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Oke heftige... kijk even naar het berichtje hierboven dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Trusten cathy56 sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hey vonneke Toch niet mijn avatar?Hmm ik begrijp de link niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Vraag me ook even af of yvonne het heeft over fleur of over mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Sorry bekkie, had het beide keren tegen fleur.. pc en/of verbinding hier is dusdanig langzaam dat ik constant achter berichten aanhobbel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 goedeavondik probeer hier lekker mee te praten bij ditjes en datjes maar vaak gaat er iets verkeerd. Heb net al een mail gestuurd zal het er aan liggen dat ik een MAC heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Is ok Marika, voel me er niet door aangesproken wilde alleen even weten hoe je het meende. Ik snap ergens hoe je het bedoeld. Mijn vader was ook alcoholist, kon ook lachen whithout the boose.Ach het is goed, je moet je dat misschien niet teveel afvragen van zondag dan. We hadden gewoon stomme lol en whatever, wel belangrijk meen ik zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nou das geen pretje Marika..moet vast heel pijnlijk zijn geweest.Zou je strijd tegen drank gemakkelijker moeten maken maar kan me voorstellen misschien ook net eens zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeienavond saam,ben niet bijgelezendus sorry als ik ergens inval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ok Yvonne ik snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Lieve luitjes, Ben bang dat er hier iets niet goed gaat met de verbinding... hoop ik tenminste, ander zou het aan de pc liggen en dat is nog vervelender. Ik ga mijn bedje opzoeken. Trusten allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Emmaroos nog net op tijd:hele fijne vakantie meisgeniet je te pletteren kom weer veilig terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Trusten yvonne sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden