fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Spring er ff tussen..Ik geloof niet echt in het feit dat een directe confrontatie met zuigers zou helpen. Je verandert niet iemand door te brullen, je hebt met een beetje geluk voor even hun aandacht.People are people...aaaaaaaaahh mooi liedje Heb er maar twee laten schieten hoor bekkie. De vorige stonden niet echt in het midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 raar woord zuigers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nu nog mijn tattoo laat in ieder geval geen gaatjes achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Niet aan beginnen Fleurtje heb er 6 gehad allemaal weg laten halen. Zo zonde van je lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Woordje van good old wing . Best geslaagd ook vind ik voor de verandering..Suckers...zuigers dus..energiekwallen..ff kijken of ik nog synoniemen vind..Hmm youtube werkt niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoef maar eentje..ik vind het mooi. Kan er ook helemaal voor vallen bij mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Zuigers staat bij mij voor iets anders eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Je laat maar toe waar je zelf nood aan hebt..Voor wat staat het bij jou bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Als je er maar goed over nadenkt fleur. Ik heb er niet zoveel mee ook niet bij mannen.iemand die het bloed onde je nagels vandaan haalt zie ik als een zuiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Parasieten? Good one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelJannigje, Natuurlijk is het verdriet, was het maar boosheid. Waarom kun je niet boos zijn, dat weet je vast wel. Niet dat je het hoeft uit te leggen maar een vraag voor jezelf. Denk je niet dat boos worden makkelijker is dan teleurstelling? Voor mij is boos worden nog steeds moeilijk. Nee, dat zeg ik verkeerd: laten merken dat ik boos ben is moeilijk, heel moeilijk zelfs. Het heeft heel lang geduurd voor ik boosheid kon voelen, maar dat kan ik nu wel degelijk. alleen duurt het vaak nog wel lang voor het "mag' van mijzelfWij mochten vroeger niet boos zijn, ruzies kwamen bij ons niet voor. Ik heb geleerd dat ik niet goed ben, niet goed genoeg in ieder geval.Dus om "te mogen blijven" ging ik heel erg mijn best doen en was ik altijd bezig het anderen naar de zin te maken.Ik overleefde door aanpassing en ik kom er nu achter hoever dat ging en nog steeds gaat blijkbaar.En dat is erg pijnlijk om te ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik ken wel een heleboel zuigers als ik er zo over nadenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ah zo ken ik er ook een paar bekkie Een andere invalshoek maar totaal ook zuigers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wil is overboord geslagen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Misschien is ie in slaap gevallen? I love gay man!! Niet dat wil het is hoor . Naar muziek van totale gay aan het luisteren..grrrrrrr..jammie gay ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nee hoor Pietje P. Je hoeft niet te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 gooi het er eens even in dan fleur kan ik ook iets kijken zit nu ff celine te luisteren en kijken. Moordwijf ben ik geweest in Antwerpen time of my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ben er nog steeds niet mee akkoord hannah. Je laat toe wat je toe laten wil.Ik heb zuigers als vriendinnen..soms mogen ze eens zuigen als ik er iets kan uithalen. Het is maar hoe je jezelf ten opzichte van hen stelt en wat je verwachtingen zijn.Voor mij dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bekkie ik vind het hjuist een prima woord. Zuigers, inergievreters enz. Het geeft aan hoe sommige mensen kunnen teren op andermans energie en ze helemaal leeg zuigen. Zo ver tot je zelf kapot bent en helemaal niets meer over houd. En we laten het ook gebeuren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Erasure...I love to hate youhttp://www.youtube.com/watch?v=7AY88BQZWosenjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hello!Zijn we niet allen zuigersTot we weten dat er geen uitgestorven stad bestaatom ons aan vast te klampenEen levendige metropoolVan zuigers en ex-zuigersEn hervallende zuigers...Maar vooral mooie mensendie van elkaar lerenOm zichzelf de rust gunnenVan de uitgejaagde OpgejaagdeDe ingehouden woedeEruit Jannigje Goed dat je hethebt gezegd hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 eerder wat ik er nog wil uit halen hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jammie Fleur, ik heb ooit een homo vriendje gehad jeeee wat was dat een lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden