will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jannigje, dat is eigenlijk best erg en vind van je vriendin dat ze je wel onheus behandeld. Iedereen heeft zijn eigen problemen, en als de timing is niet goed is, dat kan, maar uiteindelijk mag ze ook wel eens een oor hebben voor jou hé. Jij staat toch ook immers altijd klaar voor haar ?Goed dat je hier je ei even kwijt kan.Misschien is ze die mail helemaal vergeten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wil, dat kan haast niet. Ik herinner me opeens dat ik toch al eerder een mail heb gestuurd met een dergelijke strekking toen ze me vroeg hoe het met me ging. Toen heb ik ook al gezegd dat ik aarzelde om dat te vertellen omdat ik niet wist of het kon. Het is dus echt al een aantal maal gepasseerd.En bovendien, als onze vriendschap voor haar belangrijk is had zij zelf kunnen reageren.PP: mijn boosheid is gewoon frustratie omdat dit weer zo'n duidelijk voorbeeld is van hoe ik mijzelf altijd maar weer heb aangepast aan alles en iedereen. altijd eerst aan een ander heb gedacht en niet aan mijzelf, want dat mocht niet.Eigenlijk voel ik pijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoe kalm hier, het is zaterdagavond zekers ?? Bekkie, woman ??Prachtig verwoord pp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jannigje, dat kan haast niet anders. Is het al een oude vriendin ? Ik bedoel, ken je haar al lang, veel samen meegemaakt e.d. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ja Wil, daarom valt het me ook zo tegen en doet het zoveel pijn.Het gaat altijd wel meer over haar dan over mij, en dat was oké, maar nooit zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nu eerst eten want het is al over 9enen zie ik opeens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik kan me dat best voorstellen hoor, het moet zoals pp al zei, van twee kanten komen hé. Kwestie van geven en nemen. Misschien haar er toch eens over aanspreken dat je met dit gevoel zit en kijken hoe ze daarop reageert ?Maar ik zou het persoonlijk doen, en niet via sms of mail ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Goodevening allWilrijk What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jannigje, PP,In het leven is geen enkele relatie, vriendschap, familie of liefde of kinderen,100% in evenwicht.Als je het maar wéét kun je keuze maken, ik besteed bv. vandaag wel tijd & energie aan diegene maar volgende keer maak ik een nieuwe keuze .Je hebt elke dag een dag om een keuze te maken.Daarom heb ik ook leren zeggen "ik moet er even over nadenken" al is datvaak nog te weinig.Affijn, werk in uitvoering .Ga even terug naar de Hofvijver, Bolero van Ravel is laatste stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bekkie, nu dat ik jou heb gehoord is alles okay hé Hofvijver houtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ja, ik zit bij Insomnia... spannend....Ik herken het Jannigje.....Je verwacht datgene wat jezelf ook geeft? Kan dat?En dat lijk je niet te krijgen.Iemand die bang is voor je somberheid en geen ruimte heeft.....mooi laten zo.Zeeeer teleurstellend. Misschien heeft houtje gelijk en is het nooit 100% in balans.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou nou Wil je leven hangt niet van mij af hoor. Of toch wel?I'm still alive and kicking (liedje van de simple minds) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Neen hoor bekkie, ben gewoon blij je te lezen, maar ik moet er al terug even vandoor. Tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Val niet overboord Wil;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 tja jannigje dat gebeurd heel vaak, kan er ook niet zo goed tegen als het alleen maar ikke ikke ikke is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 heeft nu iemand al wat van Alf gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 BOE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Schrik me het apezuur fleur jeetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Goh wat vind ik het jammer dat Janigje nu weg is want hier is zo ontzettend veel herkenning. Dat gevoel wat zij naar haar z.g.vriendin heeft, heb ik al 20 jaar naar Jos. En dat voelt ontzettend @#$%$# aan hoor. Dat kan ik je verzekeren.Nee nog steeds niets gehoord van Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ben je nu uit je oranje onderbroekje gesprongen bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nee wel uit mijn jurkje fleurtje. Donderdag hijs ik me er weer in.Hoe is het met jou fleur nog iets leuks gedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 aha ik heb ook zo een vriendin..een zuigertje..maar zit er niet mee want uiteindelijk is het aan jezelf om je verwachtingen aan te passen of uit te maken of je aan zo iemand nog nood hebt. Ik heb mijn verwachtingen aangepast en kan met haar leven...zo eens in de vijf maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik heb gaatjes laten schieten bekkie Nu heb ik er...ff tellen...zes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Loop bijna lek dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Haha dus als we iets horen sissen dan schiet fleurtje door de kamer.Allemaal in je oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden