Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: pietjeparel
Hier maat 36 maar wel een flinke voorgevel.

Mag ik nu nog wel meeschrijven:huh:

Ach Piet het gaat tenslotte toch om de binnenkant. En die is goed :)

Hé verdullekes helemaal niet gezien dat Jane ook in de huiskamer is. 'Hoe is het meis.:present::heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was mijn eerste nuchtere ervaring in mijn studentensocieteit! Het was super gezellig en heb geen enkele moeite gehad niet te drinken, nouja mss toen ik het gratis bier dat werd uitgedeeld aan het doorgeven was een beetje. @mijzef doorgaan nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

kan me goed voorstellen dat je daar zenuwachtig van wordt.
in principe ben je toch gast in eigen huis, geeft niet......
als er maar duidelijkheid is.

ik wordt ook af en toe knetterkedokie van halve afspraken en plotselingen veranderingen.
ik sta dus net een soepje voor twee te maken
oeps, drie meiden extra :angry:
ok, ik doe wel mee
ondanks dat mijn filmavond met V. de mist in gaat
eentje komt zelfs uit Eindhoven hierheen
tja, die blijft dus slapen (denk ik zomaar, nog niet aan me gevraagd)

GRRRRR

ik ga me dus met het meidenlegioen bemoeien
voordat de tent wordt afgebroken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of de film goed is. Het boek heb ik er wel van gelezen. Goed verhaal. Ik weet ook nog niet of ik vanavond voor de buis ga hangen of toch maar wat op internet zitten of misschien toch maar een lekker warm bad en een boek erbij. Zometeen eerst maar de hond uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
baklap

Oja en op de terugweg zag ik een vrouw hier uit de buurt knettertje lam bij de bushalte slapen totdat ze door de politie naar binnen werd gestuurd, wat een gênante vertoning. Zo wil je echt niet eindigen.



Vind dat toch erg zielig hoor. Ik denk dat ik dat niet moet zien, zou dan toch zo iemand proberen te helpen. Wat zou ik medelijden krijgen met zo'n iemand. God weet waar zo'n menske vannacht gaat slapen. Misschien valt ze gewoon wel op de grond in slaap, of op de w.c. Vreselijk. :(
Vanavond op RTL 5 een avonturenfilm. Sahara. Voor mij niet moeilijk te kiezen, want dat wordt hem. Ben gek op avonturenfilms en games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog heel even weer.
Woman, ik heb je antwoord gelezen hoor :)

Bolletje, ik ging er ook van uit dat ik niet echt mensen weggejaagd had hoor. Het was tenslotte etenstijd. Dus ben ik zelf ook de keuken ingedoken.

Ik lees net je laatste berichtje. Wat zou je je dan op de hals halen als je iemand die zo in de lorum is gaat helpen? Zou je haar meenemen naar huis of begrijp ik je verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mupke dat zou ik vroeger wel gedaan hebben maar dat zou ik nu niet meer doen. Ik zou ze wel op een of andere manier graag willen helpen. Zeker als ik zou weten waar ze zou wonen. Dan maar ff lekker in bed leggen of zo. Ik weet niet. Heb ooit in Utrecht gelopen en zag daar bij het station enkele mensen zitten die drugs of alcohol gebruikt hadden. Had ze inderdaad zo mee willen nemen en onderdak willen bieden. Daar had ik echt hartzeer van toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Insomnia is een hele goede film !

Ik heb een aantal keer in Haarlem een meisje en vrouw van de straat geplukt.
In de war in je onderbroek in november. heel verhaal over fout vriendje. Niet op in gegaan, maar wel een nachtje met een slaapzak op mn bank. Volgende dag kleding meegegeven waar ik haar die weken erop in zag lopen op de Grote markt. Zwerfmeisje dus.
Mn vriendje van toen vond het maar nix. Kon me niet schelen, ik laat zo'n meisje niet met die kou op straat. Zouden meer mensen moeten doen..
En een meisje die kwam uit de bosjes rennen, half bloot. Niet mee te praten, in de houtgreep afgleverd bij de politie. Ik kreeg later een bloemetje van haar moeder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja en afgelopen winter had ik ook 4 maanden iemand in huis die haar huis was ontvlucht wegens escalatie gevaar van haar agressieve vriendje. Doordat ze bij mij terrecht kon is ze ongeschonden gebleven. Nu heeft ze een eigen huis gekocht.
Was iemand van het forum ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIET SCHRIKKEN ajb van onderstaande. En gauw overslaan als je geen zin hebt in .............. mijn "ik moet het echt even kwijt gemopper".
Sorry, ik plof er zo maar tussen


MOPPERDEMOPPERDEMOPPERDEMOPPER!!!!!!!!!!!!!!!!

GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRR!!!!!!

IKBENBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!:o:angry::(

Zo dat ben ik vast kwijt!!!!!:D

Ik ben boos op een vriendin, maar misschien nog meer op mijzelf.
In het kort: mijn vriendin had gezondheidsproblemen (fysiek), de oorzaak was onbekend. Zij maakte zich erge zorgen en wilde graag dat ik meeging naar het zh voor alle onderzoeken. Natuurlijk deed ik dat. In die tijd zakte ik weg in een depressie die steeds erger werd.
Zij had daar geen ruimte voor, was te druk met zichzelf. Dat begreep ik wel in het begin, maar het bleef zo.
Zij geopereerd (begin febr.), alles goed gegaan, ik zakte steeds verder weg. Kon er met haar niet over praten, want zij had "nog steeeds geen ruimte" . Ik weet wel dat jij het moeilijk hebt, maar....
Toen heb ik wel gezegd dat ik daar moeite mee had, maar ja, wat er niet is.......
Dus ik zei: we praten er later over als je weer beter bent.
Afijn, zij genas goed, kon weer opbouwen. We hebben elkaar dit jaar maar een paar keer gezien en praatten dan vooral over haar en ik hield mij steeds op de vlakte. Daar begon ik genoeg van te krijgen, dus half mei heb ik haar een mail gestuurd (ja toen al:wacko: ) en heb haar gezegd dat ik haar ook nodig heb en ook mijn verhaal kwijt wil kunnen.
Reactie: ik zit vlak voor een examen, kun je even wachten?
NATUURLIJK, IK WEL, ik wacht wel.
Afijn ik wachtte inderdaad. Alleen sms contact.
Toen eergisteren een mail met een "update", het gaat goed met haar. Lekker bezig, leuke sociale contacten (niet met mij dus, wat we wel regelmatig deden)
En hoe het inmiddels met mij was en of ik weer eens iets liet horen.
Geen woord over mijn mail.
Eerst was er ongeloof en toen werd ik BOOS!

Waarom ben ik boos op haar? Ik voel me misbruikt en niet gezien.
Waarom ben ik boos op mijzelf: omdat ik "het' weer heb gedaan! Ik heb me weer aangepast aan iemand anders en ben weer HELEMAAL voorbij gegaan aan mijn eigen behoeftes aan wat IK nodig heb.
Voor de zoveelste keer!!! :huh::wacko:

Hè, hè, dat lucht op!!!!
Nu ga ik "even" bijlezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...