Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 HIhi, en dan niet meer naar beneden durven zeker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goeienavond!Igor pech meid, maar gelukkig geen katerna een fles van die prijs. Volgende keer eerst lief vragen of jeeerst mag proeven, en dan: nee dank je ik wacht tot ze wat zoeter zijn.assertiviteit les 1:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 das leuk kruimel... lekker er even tussenuit. Geniet ervan zal ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Eshter,support genoeg hier hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Mensen ik ga weer uitloggen. Een hele prettige voortzetting van de avond nog. Slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Leuk Kruimel. Noorderdierenpark vind ik de mooiste dieren tuin in nederland. Tenminste........... ben al in geen jaaaaaaaren meer in andere geweest omdat de dieren over het algemeen niet goed gehuisvest zijn, Emmen was nog de minst erge vond ik. En Groningen is een heel gezellige stad hoor. Kun je wel een dagje echt leuk doorbrengen. En ze geven lekker weer op voor de komende dagen..... lucky you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Lekker slapen straks Bol. Trusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Groningen is leuk Kruimel.al zou ik zo gauw geen tips hebben over wat je er kunt doen morgen. Het Groninger Museum wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Igor, zonde van die kersen zeg. Maar ik zou sowieso bij de prijs al afgehaakt hebben. € 4,--, zijn ze nou helemaal betoeterd??!!Laatst zag ik bij AH aardbeien voor 6 Euro!!! En die werden grif gekocht ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 He Yvon de graten zitten na 55 jaar nog in m,n keel of zou het wat anders zijn Pasta, heb ik vanavond gegeten.Lin, ik ga lekker even op dom. HEERLIJK, Heb de laatste tijd nogal veel aan m,n hoofd gehad.En ontspannen is niet m,n sterkste kant Dus even de de knop vinden en om zetten dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hoi!!gebeurt niet vaak, maar ik heb echt geen gespreksstof!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Von vind je ondertiteling erg mooi.Ja Es is weer weg, hoop dat ze terug komt maar ervaring is anders.Morgen weer les met de scoot maar dan in de spits dus errug vroeg. Huh? Scoot in de spits kan dat ook? Heb nog nooit een file op het fietspad gezien hahaha. Ben vreselijk gevallen dus moet leren de stoep op en af en aan een recht fietspad heb ik dus niks. Gaat ons belastinggeld weer want daar is diep over nagedacht en jaren voor gestudeerd......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 slaap lekker Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hoe kan dat nou tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Veel plezier Kruimel als ik je niet meer spreek.Zeg Tass hoeveel graden koorts heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Drup doe je wel een helm op dan anders zien we je weer weken niet Tas heb je last van keelpijn of zo dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 He Dar, niet ontmoedigd raken, jij bent nu juist een van de mensen die dit forum draaiende houdt., vooral doorgaan.Zulke die hards als jou zijn er niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Welterusten Bol. (ben al te laat zeker?) Ik heb ook al wel zin om te gaan slapen maar het is nog zo vroeg. En zo licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Me like Esther Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik als nieuwkomer heb het ook al een paar keer gelezen dat er veel verandert de laatste tijd en dat er geklaagd wordt dat er niet open wordt gestaan voor nieuwkomer. daar ben ik het niet mee eens. Dat idee heb ik in ieder geval niet dat jullie alleen maar naar elkaar toe trekken. Iedereen wordt ook welkom geheten en er wordt op gereageerd enzo. Nieuwkomer laten jullie zeker niet links liggen. Alleen als nieuwkomer merk je wel dat een aantal van jullie elkaar al langer kennen en beter kennen. Dan is het het soms wel moeilijk om er tussen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wing, ik ben ooit +/- 20 jaar voor het laatst in het Noorderdierenpark geweest met m,n jongste dochter, toen nog een lief klein meisje, nu een lieve jonge moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeMe like Esther Offcourse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ben geen nieuwkomer en mijn mening is hier al lang en breed uitgesmeerd geweest Geen resultaat...enkel een klagend knabbelend gevoel...Ieder zijn point off view. Maar toch zie je dat veel mensen een totaal andere verwachting hebben. Daar kan je niet buiten..Weet nog dat mijn eerste woorden waren: dit is een gewone chat..heb het sindsdien wel meer gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dank je Drup, hij is niet mezelf hoor.... stond bij 'filosofische uitdrukkingen' , maar vindum niet echt filosofisch (pffffffffff, wat een woord om te typen). En volgens mij , om er toch nog even op terug te komen, is een mondelinge koopovereenkomst ook rechtsgeldig als er maar getuigen van zijn, affijn , die heb je in de vorm van de makelaar, andere partij moet dan 10% dokken. Maar ik geef Dar gelijk als zij zegt dat je er misschien verstandiger aan doet om alles in het werk te stellen om de verkoop door te laten gaan...... Een nieuwkomer ben je maar even overigens..... kost wel even wat energie om zoveel namen uit elkaar te houden.... maar voor je het weet zit je hier alsof je er altijd al bent geweest, en ken je de pappenheimers wel een beetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goeienavond dear Fleur, Ach , een gewone chat???? Denk niet dat daar zo open over drankproblemen wordt gesproken. De meest mensen vinden hier toch wel een stukkie herkenning, ook wel erkenning en vaak ook steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden