Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk Kruimel.
Noorderdierenpark vind ik de mooiste dieren tuin in nederland.
Tenminste........... ben al in geen jaaaaaaaren meer in andere geweest omdat de dieren over het algemeen niet goed gehuisvest zijn, Emmen was nog de minst erge vond ik.
En Groningen is een heel gezellige stad hoor.
Kun je wel een dagje echt leuk doorbrengen.
En ze geven lekker weer op voor de komende dagen..... lucky you.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Yvon de graten zitten na 55 jaar nog in m,n keel of zou het wat anders zijn Pasta, heb ik vanavond gegeten.
Lin, ik ga lekker even op dom. HEERLIJK, Heb de laatste tijd nogal veel aan m,n hoofd gehad.
En ontspannen is niet m,n sterkste kant Dus even de de knop vinden en om zetten dat ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Von vind je ondertiteling erg mooi.

Ja Es is weer weg, hoop dat ze terug komt maar ervaring is anders.

Morgen weer les met de scoot maar dan in de spits dus errug vroeg. Huh? Scoot in de spits kan dat ook? Heb nog nooit een file op het fietspad gezien hahaha. Ben vreselijk gevallen dus moet leren de stoep op en af en aan een recht fietspad heb ik dus niks. Gaat ons belastinggeld weer want daar is diep over nagedacht en jaren voor gestudeerd.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik als nieuwkomer heb het ook al een paar keer gelezen dat er veel verandert de laatste tijd en dat er geklaagd wordt dat er niet open wordt gestaan voor nieuwkomer. daar ben ik het niet mee eens. Dat idee heb ik in ieder geval niet dat jullie alleen maar naar elkaar toe trekken. Iedereen wordt ook welkom geheten en er wordt op gereageerd enzo. Nieuwkomer laten jullie zeker niet links liggen. Alleen als nieuwkomer merk je wel dat een aantal van jullie elkaar al langer kennen en beter kennen. Dan is het het soms wel moeilijk om er tussen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen nieuwkomer en mijn mening is hier al lang en breed uitgesmeerd geweest :D
Geen resultaat...enkel een klagend knabbelend gevoel...
Ieder zijn point off view. Maar toch zie je dat veel mensen een totaal andere verwachting hebben. Daar kan je niet buiten..
Weet nog dat mijn eerste woorden waren: dit is een gewone chat..heb het sindsdien wel meer gehoord :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Drup, hij is niet mezelf hoor.... stond bij 'filosofische uitdrukkingen' , maar vindum niet echt filosofisch (pffffffffff, wat een woord om te typen).
En volgens mij , om er toch nog even op terug te komen, is een mondelinge koopovereenkomst ook rechtsgeldig als er maar getuigen van zijn, affijn , die heb je in de vorm van de makelaar, andere partij moet dan 10% dokken. Maar ik geef Dar gelijk als zij zegt dat je er misschien verstandiger aan doet om alles in het werk te stellen om de verkoop door te laten gaan......

Een nieuwkomer ben je maar even overigens..... kost wel even wat energie om zoveel namen uit elkaar te houden.... maar voor je het weet zit je hier alsof je er altijd al bent geweest, en ken je de pappenheimers wel een beetje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...