tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Zwarte Versie? nee die ken ik nog niet!op receptendraadje terug te lezen??om 10.00 uur bij de psych en om 13.30 naar de peut!Wat ik ga zeggen?eerlijk gezegd, ik heb geen flauw ideeik ben gisteren nog de hele dag bezig geweest en ik kom er niet uitalles wat ik bedenk, daar zit teveel risico aan, mag niet of wil ik nietik heb het maar de hoek ingegooidhoe ik het ook draai of keer, ik moet toch naar therapieik zal aangeven dat het niet loopt, dat ik me niet op mijn plaatst voelde en dat ik het jammer vindt dat er zoveel fout is gegaan.waarschijnlijk rolt het gesprek dan helemaal vanzelf!!kortom, ik zit gewoon in de knoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi lieve Bollie!In de zomervakantie (als je dat goed vind tenminste) komen we naar je vijver kijken!Morgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Morge B & B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 klinkt toch lief????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goedemorgen allemaal!Tas, kun je niet voor de balie staan zodra deze opengaat? Dan ben je 1 van de eersten bij het maken van een afspraak. Alhoewel: als jouw HA telefonisch al om 7:30 bereikbaar is voor afspraken, maar het luik pas om 8:00 opengaat...Bij steeds meer praktijken kun je ook via internet/mail een afspraak maken; kan dat bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hey die Nieneke, ja natuurlijk mag je komen als het zomervakantie is. Vergeet je de kindjes dan? Zo'n mmmmmm 14 daagjes? Daar kom je dan pas achter als je thuis bent. En raad eens wat? De auto gaat kaduk, en met de trein kun je niet hier komen.Ik heb goed geslapen en heb berezin in de dag. voel met goed en ga vandaag RUSTIG het puin ruimen.Maar eerst dadelijk, na het boodschappen doen, de vijver schoon maken. Want die ziet er niet uit. Kan m'n eigen guppies niet meer zien zeg.'t Wordt barmooi weer dus genieten we er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 De zwarte versie wordt gemaakt met inktvis inkt. Ik zal hem wel es op het des betreffende draadje zetten.Improvisatie van het moment straks Tas, zien hoe zij reageren en daar dan weer op verder gaan. Met natuurlijk jouw visie in je achterhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goeiemorgen allemaal,ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goeie morgen lieve Darretje.En Witje ook weer van de partij? :heart: :heart: Deze zijn voor jou. Zo maar hoor.Ik hoop heel erg echt dat we vandaag nog iets van Alf horen. Vind het niet zo'n fijn gevoel als we hem geen sterkte kunnen wensen voor morgen. Hij hoort er toch helemaal bij.Verder hoop ik dat we Esther vandaag ook nog zien. Het ging gisteren misschien niet zo prettig voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 maak er allemaal een mooie dag van ik ga werken. tot laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nou, heeeeel toevalllig heb ik de laatste afspraak voor vandaag net gepland!kan het morgen??het begint bijna een sport te worden!eerst jezelf door keuze menu's heenworstelenpas op! niet de verkeerde toets indrukken want dan lig je eruitok, dat was de eerste keermet veel concnetratie proberen we dan het voor de tweede keeryes! ik ben er bijnaIk, kies drie! de assistente"sorry, alle assistenten zijn op dit moment onbereikbaar, de verbinding wordt nu verbroken"verbouwereerd blijf ik achterkijk nog even stom naar de telefoon, net alsof het zijn schuld ispoging nummer drie.............nou ik kan nog wel even doorgaan, maar uiteindelijk heb ik dan toch de afspraak ppfff, dit was de eerste horde van vandaag. op naar de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Pfff Tas, wat een klus.Wil ook nog wel eens helpen als je op donderdag of vrijdag belt.Of ben je dan nooit ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 wat heerlijk Bol,die sla ik op en gaan vandaag met me mee. En dan de zon er ook nog is als kadootje bij, dan komt t helemaal goed.Dit noem ik nou is goed wakker wordenEn dan geef ik deze aan jou:present:En lees m maar als een mooie waterlelie, want eigenlijkzou ik die willen geven voor je mooie vijver.Geniet er maar lekker van vandaag.Dar ik heb niks over de uitslag van je zoon gelezenEn ik ben wel nieuwschierig eigenlijkTassie zet m op vanmiddagT komt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 hihihi alaine,dit was een afspraak voor dochterliefmaar als ik bel.................dan mag ik altijd nr. 1 kiezen "spoed" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik ga foetsie, 20 min. gefietst; nu via school naar werk.Bol, denk je om de bloedzuigers?Of doe je je lieslaarzen aan?Voor alle raspaardjes vandaag: geniet van het mooie weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Foei Tas, dan heb je het vast erg bont gemaakt in het verleden.Of heb je een bijzondere band met je huisarts/assistente?Toch geen onethische? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Morgen Alain, ik moet altijd lachen als ik me je voorstel op die home trainer MET keyboard!Hoi Witte! Hoe is het met de liefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dat valt reuze mee AlaineZo vaak zie ik hem nu ook weer niet!eigenlijk zit ik meestal op de dokterspostik grossier in rare dingen die nooit kunnen wachten en uiteraard altijd in de avond en in het weekendMorge Witte,ik zie direct een vraag die ook ik al had gesteld (vorige maand)maar je ontglipt me iedere keervertel op!hoe is het met de liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ow joehoe Alaine. Hoe is het met jou meis. Das lang geleden dat ik een berichtje naar jou heb gestuurd,'K schaam me rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 huh?op de hometrainer met keyboard?heb je die dan vastgeplakt aan het stuur?hahaha, inderdaad een echt sharallalieee-beelddie krijg ik nu de hele dag niet meer uit mijn kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Heee VMNiet zoals ik zou willen:(in het kort komt het er op neerDat hij bang is als het voor vast wordtdat hij me kwijtraakt door een mogelijke ruzie...Hij wil me liever zonder relatie heel lang blijven zien.Maar ja, vrienden heb ik gelukkig genoeg, dusssssAlles maar weer op een laag pitjeIk moet er heleaas weer vandoor, waarom gaat de tijd toch zo snel als je ff lekker wakker zit te worden grrr.Ik wens jullie vandaag een heerlijke zonnige dag toe en voor zover het kan geniet ervan!!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Tas WAATTT?????? Dokter???? Ik denk dat ik ook maar weer eens naar de mijne moet. Last van m'n liezen;)Zo Bol gaat ff boodschappen doen. Dan is dat gebeurd.Laterzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goedemorgen meisjes. Ik ben me aan het voorbereiden om naar de Ikea te gaan. Gisteravond kast 1 van 234 cm hoog in elkaar gezet, blijkt bij kast 2 geen beslag te zitten. Gelukkig doen ze daar nooit moeilijk maar ja dan nog proberen mezelf in te houden want ze hebben daar van die leuke hebbedingetjes maar dat wordt lastig als je het niet kunt betalen grrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goedemorgen: pietjeparel, tasseke, jane4, Vlaamsmeisje, Hermie, alaine, borretje Zonnetje schijnt en ik heb wonder boven wonder zin in de dag...Gaan mn AD dan toch eindelijk werken ?Cafe-black voor mij !!! Of ben ik nu te laat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Graag gedaan hoor lieverd... Borretje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden