Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Graag gedaan Tas :)

Cathy, volgens mij komt Tas absoluut niet uit het noorden hoor......

Fleur.... wij kennen dat ook op heel beperkte schaal hoor, meestal initiatief van partikulieren.

Eigenlijk gek dat het nu zomer is en dat we de langste dag al weer hebben gehad.
Dat betekent dat we weer gaan aftellen.
Dat het elke dag een stukje eerder donker wordt.
Dat we alweer naar de winter gaan.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH, DAT WIL IK HELEMAAL NIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook naar bed. Een poging tot slapen doen. Gisteren ging ik ook al vroeg en toen lukte het maar niet. Ik werd me toch een partij raar. M'n hart ging als een gek tekeer. :( Dus ik zie er een beetje tegenop nu.

Slaap lekker jullie straks. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach viel al bij al wel mee hoor borretje..
Een heel gedoe in mijn hoofd van zou ik het doen, zou ik het niet doen..Het zou gemakkelijk zijn geweest om het te doen aangezien ik wil gaan voor het minderen en niet voor het volledig stoppen ga. Maar ook daar moet je je aan bepaalde afspraken houden die ik bij deze met mezelf heb gemaakt.
Klinkt misschien een beetje dom maar ik heb me voorgehouden enkel op vrijdag en zaterdag te mogen drinken. Als ik daar zin in heb. Het klinkt als jezelf op dieet zetten en zeggen je gaat heel de week lijnen en in het weekend mag je je even laten gaan. Klinkt ook niet zo gezond maar hou het ook dan binnen de perken. Voor het moment werkt dit het beste voor me..
Dus omdat het zonnetje schijnt is niet plots een gegronde reden.
Maar zo merk je weer eens te meer dat er een probleem is en ik me daar ook bij het minderen bewust van moet zijn.
Gaat het met jou al wat beter? Heb je blondie nog te pakken gekregen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat klopt Marjo, ik moet niet slapen. Ik heb er geen moeite mee als ik een tijd wakker lig hoor. Dat heb ik tegenwoordig toch al vaker dan
voorheen. :D Vind ik helemaal niet erg. Maar mn lijf moet wél normaal doen!
Nouja, is gelukkig ook niet elke avond zo dus het komt wel weer goed. :moon: Ik zal; proberen zachtjes te glijden. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik meld me nog even vandaag.

22 juni:
Vele jaren geleden was dat mijn trouwdag. Ik kijk naar onze trouwfoto en zie een jonge vrouw en een jonge man, vol liefde, idealen en plannen.
Wat zien ze er jong en onschuldig uit.
We hebben het niet gered samen, helaas. :brokenheart:

22 juni: vandaag.
Vandaag ben ik precies 3 maanden ADB.
Drie maanden niet gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor het slapen gaan kleine uitleg...
Helaas ben ik nog niet gestopt en wil vooral normaal met drank omgaan, 2 glaasjes evt. ipv een hele fles..., wijn wel te verstaan.
Ik ga morgen me aanmelden en zit me vanavond psychologisch voor te bereiden, ja onder het genot van, slecht, erg maar waar.
Ik ben zo bang dat ik pissed zal worden , chagrijnig tov mn meiden en gefrustreerd.
Maar goed dat zijn puur excusen, eerst maar eens uitproberen.
Ja vandaag ben ik depri en in mn mineur door drukte, zorgen en schuldgevoel, omdat ik gewoon de knoop niet doorhak en elk voornemen niet lukt.

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...