bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Slaap maar lekker lieve Geert. Morgen zie je alles weer anders. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore, ik heb je oorspronkelijk berichtje gelezen. Normaal gezien kan alleen jij of Tactive dat !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goed om te lezen Alf, er zijn heel wat berichtjes over jou geplaatst hoor toen je weg was. Nu snel genezen hé, algoed dat er geen pleister om je vingers zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hi Niwi,Ik heb het gelezen.Ik begrijp dat het dus wel mogelijk iste stoppen zonder medicatie?Ik heb 5 jaar lang 1 fles wijn per avond erin gegoten.Het rare is dat ik nooit een kater had.Maar denk dat mijn lichaam toch wel heftig zal gaan protesteren.Ben benieuwd, we wachten rustig af:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Alf, dat klinkt al heel goed, verder dus nu afwachten en opknappen.... Dat M. jouw manier van slapen al als anders ervaart lijkt mij een heel goed teken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Stond er iets raars in je bericht dan Kore? Zo ja, dan kan Tactive het veranderd hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij iets raars of ongeoorloofds schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nou, dank je wel dan Tactive,Wil je dat niet meer doen!!!!???Ik hoef hier niet betutteld te worden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 jazekerwel, Tortilla....chemisch nuchter zijn is ook nogal wat....dan komt meestal de volgende/vervangende verslaving....ik heb de harde weg gekozen om te drinken...ik heb ook de harde weg gekozen om te stoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Tortilla, kan je niet een andere naam nemen?Nu ga ik elke keer trek krijgen in een lekker hapje als jij hier voorbijschuift in mn scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hi Alf,Had je apneu ofzo?Sterkte iig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja Wilal mn vingers werken nog uitstekend..Bol en Yvon:heart:en Kore... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Uhhhhm Kore... bij je berichtje staat dat JIJ het hebt aangepast, is dus niet door tactive gedaan, je hebt zelf iets gewijzigd hoor... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hey Alf, goed je weer te lezen!Geniet nog even van het 'uitzieken' he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeTortilla, kan je niet een andere naam nemen? Nu ga ik elke keer trek krijgen in een lekker hapje als jij hier voorbijschuift in mn scherm. Haha, dat heb ik zelf ook.Heb het expres gedaan,dacht beter trek in een Tortilla dan dat andere . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi TortillaJa ik heb/had apneuoperatie was de laatste mogelijkheid.Kans van slagen 60%...afwachten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi Carolien en MupkeJa thuiskomen, ook hier he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik ga er ook uit, zie hier nog wat lekker chili staanen dan moet het op, hè . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Andere naam.... maak er maar niet 'snert' van, daar krijg ik ook honger van, net als van Quiche en van spaghetti en van pesto.... wat blijft er dan nog over eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wel Kore, ik vond echt niets aanstootgevend in je berichtje hoor. Snap het niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Lieve vriend Ik ben zo blij dat je er weer bent hé. En als M. al gemerkt heeft dat je veel natuurlijker slaapt is dat al een groot voordeel. Heerlijk vind ik het nu voor je dat alles al met al mee gevallen is, en dat je weer zo vlug thuis bent. Je eigen bed is toch wel het lekkerst, vind ik zelf altijd.En nu maar kijken of het allemaal geholpen heeft. Ik voel aan m'n water dat dat zo is, en mijn water bedriegt me niet hoor. Nogmaals welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Willas ik iets over refusal nemenjouwerzijds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneAndere naam.... maak er maar niet 'snert' van, daar krijg ik ook honger van, net als van Quiche en van spaghetti en van pesto.... wat blijft er dan nog over eigenlijk? Radijsje, dat kan toch wel. Past ook nog enigszins bij de avatar van Tortilla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nogmaals dank o BollieJe voelt het aan je ehhh... vijverwater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore meis, als Tactive iets verandert in jouw berichtje krijg je daar een melding van hoor, dus misschien nog ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hihi, radijs is prima wat mij betreft, daar kan ik mij geen buil aan vallen ... qua teveel eten dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden