lady jane Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 goeiemoorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Grrrrrrr... Ga de zon in... Beetje positieve energie opdoen...Weg met de positieve vibes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ben alles zo zat !!!Dan mn lieverdje maar effe uitlaten !!! Jimi ............................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Spaart iemand trouwens Pick-wick zegeltjes met "2e well-being arrangement gratis"? Ik heb heel veel van die zegeltjes, maar ga nooit naar een sauna.Heeft iemand nog Dekamarkt-zegels voor gratis Artis-toegang? Daar wil ik wel graag heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Sorry, Blondie.Ik kwam direct achter jouw postings. Jammer dat je je zo rot voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Komt wel goed hoor.......... Effe uitrazen en dan weer bek op het stuur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ben al dom bezig, bor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Euh wat lees ik hier???Blondie wil je die rotzooi ff de kuip ingieten ja! Je stond zo sterk...een uurtje geleden zelfs nog voor zover ik kon lezen.Borrie heeft zich herpakt dus jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Blondie, drinken helpt je hooguit van de wal in de sloot. Verder niet. Het lost niets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Of lees ik het fout? T is hier tussen de soep en de pattaten namelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Jullie lezen het goed hoor, ben weer voor de bijl gegaan... En waarom ?Geen idee, voelde me vanmorgen zo goed...Labiel ? yep !!! En nu alles door de gootsteen !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goed zo!!!!!!!!! Weg die boel!!!!!Even stilstaan, adem inhouden en doorgaan meid..die gremlins zijn zo dadelijk wel weer rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Blondie, ik ben nu 43. De laatste tijd heb ik last van hormonen en wisselende menstruatie, vermoedenlijk is het begin van de overgang ingezet. Het laat mij ook soms labiel voelen.Nou heb ik de afgelopen tijd Imea geslikt. Dat werkt wel. Ik voel me een stuk stabieler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Alles net door de gootsteen gespoeld, jammer voor mn vriend dan !!!Thnx voor jullie steun...Gelukkig maar 4 biertjes naar binnen gewerkt in een uurtje... En inmiddels 6 weggespoeld door de goot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ach wat is labiel blondje? Er zijn gewoon momenten waar je sterker bent dan andere momenten. In die mindere momenten heb je meer kracht nodig om er aan te weerstaan en soms is die er niet.Wel knap dat je het hebt of gaat wegsmijten! Dat is ff puur karakter noem ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yep Fleur,Maar dat is nu juist wat me in de weg zit... mn karakter !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bek op het stuur Bor........ Samen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Je hebt anders net een mooi staaltje laten zien van je karakter door het weg te smijten Het is niet omdat je ff een zijpadje wou nemen dat het minder knap is hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vraag me af hoe ik godsnaam moet fietsen met je bek op het stuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik = je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Effe janken nu........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 T is allemaal zo erg niet blondje...komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Fleur :Zo goed is het niet... Zit hier met 2 kids en een moeder die dr verantwoording niet neemt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Walg van mezelf nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nou blondie..je hebt jezelf geslagen, blijf er niet inhangen.Je bent toch niet stomdronken ofzo, beetje licht in het hoofd..Lijkt dat je me net je verantwoording hebt genomen zoals borretje zegt.Kop op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden