PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Die gremlins zitten hier ook af en toe nog wel hoor en ik glij ook nog wel eens onderuit maar lang niet zo erg meer gelukkig!Bedoel dat ik dan wel wat drink maar de hoeveelheid is dan gelukkig ook een stuk minder dan voorheen!Vind dit mooie weer ook zo vervelend!Aan de ene kant heerlijk natuurlijk maar goh.......al die gezellige vrolijke mensen,die terrasjes!Maar verder kan ik zeggen dat het best goed gaat eigenlijk!hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 ok genoeg is genoeg Bor idd, zeker als jij dat aangeeftMaarre zet voor mij aub ff een bakkie theeIk lust geen koffie nlOhh ja t liefste zoethout thee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Weet je wat mij helpt YalalaDenken dat diezelfde mensen langs het terrasje lopenals ik aan de fris zit.Tenminste dat vind ik het leukste van terrassen, mensen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nee Borrie ik heb al koffie op. Ga ff uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja heerlijk he,mensen kijken!Kan ik uren doen!Of in het Vondelpark liggen en alleen maar om me heen kijken!Heerlijk genieten is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 dat is ZOMER!!!Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 YA : Inderdaad zo vervelend dat mooie weer, terrasjes en bbq en voetbal, etc...Maar laat die eerste staan, want anders is het hek van de dam !!!Pfff... en dan nog ietsVrijdag t/m Maandag lang weekend met mn ouders... 40 jaar getrouwd !!!Weten van mn alc-probleem maar dan nog... "als jullie drank willen moeten jullie het zelf meenemen" Vraag me soms af of ik de enige intelligente ben in de familie ???Dat zeg je toch niet tegen iemand die vecht tegen de gremlins ???Of zie ik dat verkeerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Heerlijk,alle zwarte kleding weer weg,alle witte ligt weer fris in de kast!Genieten van he weer,de tuin,spelende kindjes in het zwembad achter in de tuin!Soms is het leven zo slecht nog niet! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hoi hoi CathyBeetje lekker geslapen, na al die mooie complimenten van gisteren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja Blondie!Dat voetbal idd !!!GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!das idd niet zo slim dat ze dat zeggen zeg,zegt meer iets over hen dan over jou!Neem je Gremlinmepper maar mee ipv de drank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Wat zijn er al weer veel mensen paraat hier!Geertjegeert weer terug: welkom!Bor....... hoe voelt dit nu? Baaaalen toch? Yegh meid, nie meer doen!Yajala: je klinkt positief! Good for you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 En nu lekker effe de tuin in...Genieten van het mooie weer !!!Blijf ingelogd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Heb jij een zwembad in de tuin yalala???of bedoel je een kinderbadje??anders moet word ik toch echt mega jaloers op je hoor!!!Dat is niet zo mooi blondie, Het zijn juist de mensen die achter je moeten staan, zou ik zo denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ha Witte,nou voelt wat ongemakkelijk hoor... in de woorddomino....Ik voel me gewoon somber. Verdrietig.Het gaat wel weer over. Gewoon in actie blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja Cath,zo,n mega zwembad!Ik weet het,het is erg!Maar ja.....het blijft het Gooi he!Maar de kids genieten er echt van!De kindjes van school willen ook altijd komen zwemmen!Heerlijk om ze te zien genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Voor jou Cathy :present: :present: :present: :present:Is actie blijven is idd een goed plan,misschien ook iets leuks voor jezelf kopen, als troostbeloningkje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Oh ja Cath,vergeet er wel bij te vertellen dat hij van PLASTIC is en ik eerst een uur aan het pompen ben om dat ding opgeblazen te krijgen en dan nog een uurtje met m,n tuinslang het geweldige ding te vullen!!!!!!HAHAHAHA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Verkeerde icoontje YalalaMaarre jeeeeeeeeeeeeeeemigwat ben ik jaloers op jou!!!!!!!!!!!!!!!!ohhh dat maakt t anders, ik dacht een echt zwembad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 hihi sorry!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Maar je wil niet weten wat een mega villa,s er hier staan met van die zwembaden!Echt te eng bijna!Ik zou erin verdwalen!Met fitnessruimtes,sauna en noem maar op!!Nee ik geniet gewoon al van een plastic badje!Niks mis mee!haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Even iets héél doms tussendoor.Ik ben mijn nieuwe mobiel aan het opladen, maar om de 10 minuten zegt ie "piep"en stopt dan.... en moet ik : stekkertje eruit.... weer erin voordat ie verder gaat met opladen. Da's toch niet normaal??Hij lag de hele nacht aan de lader, maar ik denk niet dat ie dus veel deed.By the way... dát was mijn cadootje deze week Witte. Is leuk (je kunt er ook mee internetten) maar dan moet ie het wel doen he, en dat is nu niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Klinkt niet goed Cath,zou er maar even mee terug gaan!Goh vervelend kadootje trouwens haha!Doe je goed!Ik heb mezelf en de kids gisteren met nieuwe kleren verwend en daarna zijn we samen gaan picknicken bij het water!Was heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Blondie,Je zou juist blij moeten zijn. Staat daar ook niet heel veel drank klaar om genuttigd te worden. Jouw drank is zonder alcohol. Wat drink je graag? Sinas, Cola, Rivella, Ice-tea? Neem je dat lekker mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 goedenmorgen allemaal!! Ik loop weer in t , fris en fruitig! Geen drank! Wat een bevrijding en wat stom dat ik toch soms stiekum weer drink, nee het bevalt niet meer.ZO, ik ga naar t strand strakjes, heerlijk, lekker kopje koffie drinken en een flink stuk wandelen.doei, kom hier vanavond terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden