bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vie geniet maar lekker van de vakantie. En je goed in smeren hé? factor 100 en nog wat;) Maar zet alles maar ff op zij en ik hoop dat we mooie verhalen horen als je terug komt.Goeie avond Wingemans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 winghier gaat alles goedben adb en blijf adbaf en toe kijk ik nog even bij het forumstiekum een beetje bijblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja, Bol dat is sneuHopelijk eet ze watDeze ziet er goed uitGewoon lekker nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 we zijn net terug van weggeweest3 weken zuid-frankrijkhebben erg genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Even een tussendoortje van Uw verslaggever.een best aardige wedstrijd hoor. Ik vind Cameroon wel een serieuze tegenstander.We zijn er nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yoehoe...........1-0for us! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Beste mensen,Ben net thuis, de kids in bed. Ik log even in om bij te lezen.Realiseer me nu pas dat het alweer de 24e is:HOERAAAAA! Zes maanden droog, fris en fruitig!Zo kan het dus gaan. In het begin kwam ik hier vaak, had veel steun van mijn ADB hulpverlener en de forummers. De trek nam echter na enkele weken 'droog staan'af, en nu sta ik er niet eens meer dagelijks bij stil. Een jaar geleden wanhoopte ik soms dat het me nooit zou lukken, en ziehier waartoe een mens met de juiste sturing en motivatie toe in staat is.Aan degenen die het nodig hebben schenk ik een stukje van de kracht in mij; hopelijk heb je er iets aan in je eigen strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Jiiiiiihhhhaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik dacht al zoiets te horen (iets dat klonk als loeiende koeien; bij de overburen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Alaine: Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Alaine eerst ff feliciteren en dan uit m'n dak gaan :sun:v:heart:Proficiat meis.Yiehaaaaaaa 1-0.Ja Wingemans volgende week pffffttt. Maar het echte zware werk is gedaan. Ik heb een hoop tegels van 40-60 (kan dat?) weg moeten sjouwen. Das het laatste zware werk. Nu komen de leuke dingen aan de beurt.Is het niet erg warm in jouw werkplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Aha, de 24ste, goede datum Van harte Alaine:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Wat ben ik weer trots op ons kouwe kikkerlandje jihaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Waauw, mooie slinger!!Hee Alaine, je mag met recht supertrots zijn op jezelf!Wing, ben jij juist in de zomermaanden druk aan het werk? Is er dan meer werkaanbod? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Proficiat Alaine keep up the good work:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Er zit een ander dier in het veld achter me; ik ben gewend aan de zwerfhonden en de uil. Maar nu zit er iets wat skrieeee doet. De uil is het volgens mij niet, normaal doet die oehoe en wiewwiew bij paringsdrang, maar skrieeeee ken ik niet. Wel is het een diertje die pas met dit geluid begint als het donker is geworden en zelfs rustig de nacht doorhaalt. Nou ja het diertje zal het zelf wel weten wat die is, ik noem het voorlopig maar skrieee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goed bezig Alaine! Dhendro, ik heb ook een Skrieee. Volgens mij is het een merel. Avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik wordt helemaal warm van jullie felicitaties.Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Doen die dat ook snachts bij jou, Mupke, dat skrieee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vleermuizen Dhendro?Ik weet niet hoor, ingeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nee, niet diep in de nacht. Maar wel tot rond 11-en 's avonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Aanvulling, ik hóór ze tot 11-en 's avonds. Daarna slaap ik toch meestal wel.En vanochtend zat er een Vlaamse gaaien-paartje op mn pergola. Ik weet niet of die skriee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vleermuizen waren er van het voorjaar, die zie ik nu niet meer en ze maakten weinig geluid behalve het geluid van vliegen; zwoefff; pijlsnel die beestjes.Oww dat is idd wel laat, Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Alaine: JOOOOOEEEEEPPPPPIIIIIEEEEE!!!!VOOR ELKE MAAND 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Dhendro kan het vliegen? Das me niet zo duidelijk. En anders zou het een knaagdier kunnen zijn. Das meer zo'n fluitend shree geluid. Wat voor 'n kleur heeft het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden