Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen,

Ben net thuis, de kids in bed. Ik log even in om bij te lezen.
Realiseer me nu pas dat het alweer de 24e is:
HOERAAAAA! Zes maanden droog, fris en fruitig!

Zo kan het dus gaan. In het begin kwam ik hier vaak, had veel steun van mijn ADB hulpverlener en de forummers. De trek nam echter na enkele weken 'droog staan'af, en nu sta ik er niet eens meer dagelijks bij stil.
Een jaar geleden wanhoopte ik soms dat het me nooit zou lukken, en ziehier waartoe een mens met de juiste sturing en motivatie toe in staat is.

Aan degenen die het nodig hebben schenk ik een stukje :heart: van de kracht in mij; hopelijk heb je er iets aan in je eigen strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine eerst ff feliciteren en dan uit m'n dak gaan :heart::musicnote::sun::heart::musicnote::sun::heart::musicnote::sun:v:heart::musicnote::sun::heart::musicnote::sun::heart::musicnote::sun:
Proficiat meis.

Yiehaaaaaaa 1-0.

Ja Wingemans volgende week pffffttt. Maar het echte zware werk is gedaan. Ik heb een hoop tegels van 40-60 (kan dat?) weg moeten sjouwen. Das het laatste zware werk. Nu komen de leuke dingen aan de beurt.:)
Is het niet erg warm in jouw werkplaats?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit een ander dier in het veld achter me; ik ben gewend aan de zwerfhonden en de uil.
Maar nu zit er iets wat skrieeee doet. De uil is het volgens mij niet, normaal doet die oehoe
en wiewwiew bij paringsdrang, maar skrieeeee ken ik niet. Wel is het een diertje die pas met
dit geluid begint als het donker is geworden en zelfs rustig de nacht doorhaalt. Nou ja het diertje
zal het zelf wel weten wat die is, ik noem het voorlopig maar skrieee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...