witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 hallo allemaalHier iemand die een super weekend heeft gehad!!!Wat is het heerlijk dit weerNu weet ik weer wat de betekenis is van zomer.Ik hoop dat mn vakantie net zo mooi wordt als dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Is goed VM Kruip ook mijn bedje maar eens inMorgen weer vroeg dagSlaap ze nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Avalokite?vara (Sanskrit: ???????????? , Bengali: ????????????, lit. "Lord who looks down", Chinese: ???) is a bodhisattva who embodies the compassion of all Buddhas. He is one of the more widely revered bodhisattvas in mainstream Mahayana Buddhism. In China and its sphere of cultural influence, Avalokite?vara is often depicted in a female form known as Guan Yin. (However, in Taoist mythology, Guan Yin has other origination stories which are unrelated to Avalokite?vara.).In India, Avalokitesvara is also referred to as Padmap?ni ("Holder of the Lotus"), Loke?vara ("Lord of the World") or Tara. In Tibetan, Avalokite?vara is known as Chenrezig, ?????????????? (Wylie: spyan ras gzigs), and is said to be incarnated in the Dalai Lama,[1] the Karmapa[2][3] and other high Lamas. In Mongolia, he is called Megjid Janraisig, <m<y job wing!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 DRUP...waar ben je en hoe gaat het vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 he Witte...leuk dat je zo enthousiast bent! Wat heb je gedaan vandaag met dat mooie weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 jonge jonge wingchum...wat een inspiratie heb je, dat krijg ik uitsluitend na wat alcohol. Ja echt, dan begin/begon ik de mooiste gedichten of brieven te schrijven. Maar goed, jij doet dat allemaal op een thee? of een cola? Of is het je beroep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Moet gaan vetrekken hier, de bootjes roepen. Nighty night.VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 N N to you too Wil:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 en was het leuk Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou, ik geloof dat ik nu even niet meer weet wat ik wou zeggen.....(krijg steeds Wing in beeld met die Amarylis in het haar en met zo'n roze shirt met WAT NOU? er op)Euhh, slaap ze Fleur en wie er ook al gaan.Mooie tijd voor mijzelf ook.Fijn dat het mooi was Witte. Wit haar?En hoe zit dat nu met Drup? Ja ben ik ook erg benieuwd naar hoor.Jane: alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Werkse Willem!Oja Woman: vertel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 beetje melig cath,bedtijd aan het uitstellennet als dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 OHHH.. Wingchum...snap het!Ik moet eigenlijk naar mn nest, half 7 wekker. brr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Was wel leuk Weer héél anders hahaLieve jongen, wil hem zeker nog wel eens zien. We hebben wat gedronken, en toen gegeten en toen bij mij nog een dingetje gerookt. Het is dus wel een blower. Hij was ook wel een beetje duf, zeg maar. Maar ja hoeven ook niet meteen te trouwen he hahaKreeg bij het afscheid een warme oprechte knuffel. Dus zoiezo een vriend erbij, of het wat gaat worden weet ik nog niet. Geen directe vonk, maar wel leuk, gezellig, lief en humor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Das al heel wat voor de eerste dateen waarschijnlijk een betere basisdan hop drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hopdrop, die kende ik nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Woman, wil me nergens mee bemoeien, maar....wat gedronken en een dingetje gerookt???!!!Meid, waar begin je aan!! KAPPEN!!! je kan nu de rest al invullen met zon jongen, lief of niet lief! Kijk toch uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Oei, is meligheid besmettelijk? Ik denk het wel hè?Is jouw meissie nog zo laat op Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Klinkt gewoon als gezellig Woman. Niks mis mee.Ik vind het wel knap dat je het aangaat hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ja Cath ze zegt dat het al vakantie is voor haarwoensdag boeken inleverenen vrijdag rapport ophalenweinig tegenin te brengen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik denk dat je in die opluchtingmag ontspannen Wing:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb nix gedronken hoor !! Geen zorgen, Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik gun jullieeen hele goede nachtrust:lips:zal wel lukken als ik stilval zo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 trusten beste vrienden, tuurlijk wens ik ieder zn geluk! dag, tot morgenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden