Spring naar bijdragen

dinsdag 29 juni

igor

Aanbevolen berichten

Ja vast wel.
Hihihi de honden snapten er niks van gisteravond:D
Dachten: die gaat weer op de bank, maar nee, vrouwtje ging naar bed, was dat ff balen voor ze!
Jaja, honden laten je heel goed merken wat jouw eigen gewoontes zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 662
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge Bambam, ga zeker ff kijken!
Hoe voel je je nu?
Heb jullie huwelijk wel nagelezen maar vond het een beetje stom om zo lang erna nog te feliciteren. Affijn bij deze toch nog: ik hoop van ganser harte dat jullie héél lang, héél gelukkig en héél gezond samen mogen zijn :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen

Ik ben zoooooooooo moe..
Weer twee keer moeten opstaan om te gaan plassen en was gisteren al zo moe. Zou vroeger moeten gaan slapen maar dan lijkt het alsof ik zo weinig aan mijn avond hebt gehad.

Als ik zo moe ben kan ik wel om niets beginnen wenen..zeggen ze dat alcohol op je systeem werkt :huh:

Misschien dacht wil dat ik hem gisteren in twijfel trok ofzo? Hoop van niet want zelfs dat is genoeg om me te doen janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, wat jij gisteren aan Wil schreef kwam op mij alleen maar heel lief en bezorgd over, heus, maak je daar nou geen zorgen om!
En vermoeidheid komt ook wel door het warme weer hoor! Veel mensen hebben er nu last van en slapen slecht(er).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sara nog niets.
fleur, laat het even stromen anders loop je er de hele dag mee.
en dat je twijfelt aan wil dat gelooft hij vast niet, hij weet dat je het goed bedoelt en je je ongerust om hem maakt. doe ik ook een beetje nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een drukte opeens, hihi, welkom allemaal.
Fleur, dikke :sun: , Wil blijft echt niet weg om jou hoor, hoef je niet bang voor te zijn.
En je had hook gelijk.
Met: daar is geen speld tussen te krijgen bedoelde ik: je heb voor de volle !00 % gelijk, daar kan niemand iets tegen in brengen.....
zo....heerlijk gedoest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!!

Igor:
Succes bij de huisarts!

Borretje:
Balen dat je zo slecht slaapt! Wanneer je niks van de huisarts wilt dan kun je Dormeossan van Dr. Vogel proberen, koop je gewoon bij drogist of apotheek. Sterkte!

Bam bam:
Hoe voelt dat nu als getrouwde vrouw:D;)

Alle anderen ook een fijne dag! Hier weer alles droog, buiten ook;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...