Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vonneke ik doe ook nooit iets met hyves hoor maar alleen als ik graag wil weten hoe iemand er uit ziet dan wil het nog wel eens zijn dat ik vraag of ze hyves hebben. Is toch altijd prettig te weten wat voor 'n gezicht er bij de berichtjes horen. Ik heb het maar bij een paar man van hier hoor.Maar kijk maar von. Ik hoor het wel via een p.b.Jajajaja Alf Bol in toples. En dan gaan hardlopen zeker. Gelijk een bloedneus en een paar blauwe ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Haha die BolAan mij heb je anders nooit gevraagd of ik Hyves heb...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfIn de uitzending kwam overigens naar voren dat mannen beter in staat zijn dingen alleen te doen dan vrouwen... Altijd gedacht dat er iets goed mis met me was. Nu weet ik het zeker. IK BEN EEN MAN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: Yvonne? ------------------------------Hihi, heb je geen antwoord op he? Duidelijk een man..... Alf, lekker film kijken hoor. Ik zit je een beetje te plagen (mocht je het nog niet doorhebben, ben ook angsthaasje dus)Ik ga zo mijn bedje opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dus als ik het goed begrijp Bol, heb jij t o t a a l geen interesse in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Die constatering hebben we al eens gemaakt BolIk zat meer op de vrouwelijke lijn zeg maardaarom kunnen we het zo goed vinden samen:)En ik met M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O jee Bol, moet je dan nu aan de hormonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfOverigens kwamen er ook een aantal vrouwen in voor die aangaven helemaal geen man nodig te hebben Mannen zijn tamelijk overbodig.... Nou ja niet helemaal hoor. Er zijn toch dingen die ik erg prettig vind aan een man.Alf heb jij hyvers? Die zijn best lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Overigens ben ik voorstander van polygamieDe ideale vrouw is niet te vinden, man ook nietdus moet je de idealen verspreiden over meerdere partnersGa eens een pol. partij daarvoor oprichten denk ik, die dat mogelijk maakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Owowowowow ... of ik blond ben....verwar ik Hyves weer met Facebook. Tis weer na tienen hoor, moeders moet gaan slapen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tsja Alf, dan haak ik subiet af. Heb genoeg aan Kees, moet niet denken aan nog meer mannen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja hoor Moppie ik heb ook interesse in jou lieverd.Janigje die heb ikk niet meer nodig hoor, wordt al zo vaak aangesproken met meneer:P Ik kijk dan achterom maar nee ze hebben het tegen mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: AlfOverigens kwamen er ook een aantal vrouwen in voor die aangaven helemaal geen man nodig te hebben Mannen zijn tamelijk overbodig.... Nou ja niet helemaal hoor. Er zijn toch dingen die ik erg prettig vind aan een man.Alf heb jij hyvers? Die zijn best lekker.Ik ken de details volgens mij al wel Bol!Nee Bollie, ik heb geen Hyves wel een lichte vorm van roos...:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJa hoor Moppie ik heb ook interesse in jou lieverd. Nu hoeft het niet meer .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nou ik ga zo de bedstee in!!! Maar ik heb nu een dag een beetje alles gevolgd, maar op de draad; ditjes en datjes is het heel druk. Dat snap ik best, maar ik denk dus dat de andere topics niet echt vaak bekeken worden, of zie ik dat verkeerd? Heb namelijk een paar dingen gepost, maar geen reactie. Als ik dat vergelijk met dit topic is dat wel anders! Heb geen kritiek hoor, begrijp me aub niet verkeerd, ik kom tenslotte net kijken hier.........:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneTsja Alf, dan haak ik subiet af. Heb genoeg aan Kees, moet niet denken aan nog meer mannen .... Het moet ook nietHet moet mogelijk zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfIk ken de details volgens mij al wel Bol! Nee Bollie, ik heb geen Hyves wel een lichte vorm van roos... :present: Ik zit me hier kapot te lachen, wat ben jij een droge zeg, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madeliefheb je topic over Baclo gezienmaar had al geantwoord hier op de draad.Ik kijk altijd naar de andere dradenen schrijf ook daar het een en ander.Je wordt best gezien denk ik maar als je het gevoel hebt van niet dan is het goed om dat aan te geven zoals je nu doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hahaha, absoluut niet mogelijk in mijn geval.... was mun eerste en zal mun laatste zijn... na hem de zondvloed ... En wil je 'Nee Bollie, ik heb geen Hyves wel een lichte vorm van roos... ' niet meer zeggen als ik net een slok water in mijn mond heb???? alles nat hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Ik zit me hier kapot te lachen, wat ben jij een droge zeg, heerlijk. Een droge, indeedmorgen sta ik 8 maanden droogjawel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madelief, ik had ook hier gereageerd op jouw vraag over baclofen. Omdat je er hier een link over geplaatst had. Vanavond zijn er geloof ik niet zoveel medicatiegebruikers aanwezig. Er komt heus wel een reactie op je topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ' alles nat hier' (Von)Het wordt steeds gekkert zweet breekt me uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madeliefje., Heel vaak is het hier echt serieus hoor. En je hoeft hier maar een vraag te stellen of als je moeilijk zit, en de omschakeling is dan heel gauw gemaakt en zijn we er allemaal voor die persoon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Sorry Madelief. Heb de aanhef van je draadje gelezen inderdaad. NIet gereageerd, heb zijdelings ergens gelezen dat het middel niet alleen voordelen had, maar weet er eigenlijk niets van af.Had inderdaad best even iets kunnen neerzetten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden