smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alf is gaan kijken....valt vast nog ergens iets bij te schaven? .... tssIk houd niet van ideale mannen, maar een beetje dicht bij de natuur mogen ze wel staan wat mij betreft.Idd, eentje met een hamer e.d. (stond geloof ik in de tekst van dat tv progr.) die lekker basic blijft.Beetje ongeschoren type.Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Owowowow wat zou ik ook graag een peukie opsteken even. Het wringt en wring, het begint te dwingen dat gevoel , dat willen.Ben er nu een maand of negen vanaf...Heb een maand of twee geleden het ook weer een keer gedaan, roken, stiekum een avond. Daarna weer niets, het was goed zo. Maar het gevoel van willen roken komt weer steeds heftiger.Misschien gewoon maar weer een avondje... weet ik gelijk weer dat ik het niet echt meer wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 En Wing is minstns een uur telaat vanavond.... Nou, ik gaat nog ff verder verven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 VONNE, NIET DOEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik heb gister vergeten te roken. Bedacht ik pas toen ik al bijna sliep. Leuk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Kijk, dat is je ware.... dat mens blijft verbazen hoor, echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bol krijgt dadelijk nog bezoek van de tuinman. Hahaha die heb ik nog als jochie van 6, op schoot gehad en als je nu ziet wat voor 'n boom van een vent. En knap ppppffffttt ik krijg gewoon natte oorlelletjes.Flink behaard, altijd z'n blouse van boven open, en ja........... natuurlijk een staart. Een flinke body, dus mijn avond kan dadelijk niet meer kapot hoor.Ik ben geen jonge mannenlokker hoor, maar ik denk dat als hij hier aan de slag ga, ik in m'n bikini ga lopen.Hebben jullie de foto's van de vijver gezien waar ik ook op stond. Kan wel hé? In bikini:wacko::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJa ja Vonnie samen op het forum en val ik mee?;)q]====================================================Of je meevalt Bol, mijn lieve mens, ik heb het gevoel dat we een soortement van zussies zijn. Ook al woon jij ergens in het zuiden en ik ergens in het noorden van nederland. Maar het gekke is dat jij weggaat als ik binnenkom of dat jij hier binnenvliegt als ik aan het weggaan ben meestal.... Lieve gekke Bol (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Von dan moet ik nu ff heel hard :)v:heart: geven voor al de keren datr ik je geen beriichtje heb kunnen schrijven. Zo dit is voor jou.Goeie avond Wingemans. Is het ook zo wamme in je werkplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Is kee Bolleke. Wond is helemaal dicht en moet harden dan krijg ik inplantaten. Ja zo kaal is ze plek want op een litteken groeit geen haar meer. Naja gaat wel goed want heb een grote bos met krullen dus kam het er we over maar als mijn haren los hangen dan weet je niet wat je ziet en wil datg dus niet dus lang leven de kammetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dont worry Cath... heb geen rookwaar in huis... en ga er ook niet voor op weg nu. Maar ben bang dat ik wel weer een keertje zo'n avondje afkicken nodig heb , grrr. dom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O, jullie zijn oplettend hoor dames. Ik bedoelde dit stukje eigenlijk. quote: Originally posted by: Alf maar dat je nou zegt dat ik al uitgerust wakker wordt, nou nee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vonne: NEEEEEEEEN NIET AANSTEKEN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tssss Bol, verdween mij antwoord naar jou weer helemaal.... Maar wat ik bedoelde is dat ik heeeeeeeeeeeeeel blij ben met al die knuffels van je, maar dat ik ergens altijd het gevoel telkens heb dat het wel goed zit... Pfff , zit weer een heleboel tekens te zetten .. kan ook gewoon zeggen: Dank je wel voor je knuffels , ik ben er heeeeel blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bol, bikini, doen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hihihi meiden , don't worry, geen peuk te bekennen hier binnen een straal van een kilometer. En heb tot nu toe om de paar maanden dat dwangmatig uitproberen gehad... Begint met een klein beetje zin hebben... en gaat dan een eigen leven leiden. Tot ik toegeef en een pakje koop, er voor ga zitten een avond (Kees is dan niet thuis en weet van niets)Ga heel bewust roken en me afvragen HOE lekker ik het vind. Mooi, dan vind ik het dus niet echt lekker en ik vind dat alles hier gaat stinken.... Ben ik er weer voor een paar maanden vanaf, en ben weer helemaal blij met mijn rookvrije leventje.Het is mijn manier om na tientallen jaren meer dan een pakje te hebben gerooktMaar ik begrijp jullie schrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 En Jannigje, ik zou jou het wonen in Friesland ook zo gunnen. Ben geen Friezin zelf, maar woon hier nu al heel lang, gekomen uit de randstad. Heb hier ook heel verdrietige tijden meegemaakt, niet iedere gemeente in Friesland heeft mijn hart dus, maar liever niet meer terug naar Holland... tis goed leven hier,. Ik hoop dat je hier gewoon werk zult vinden, het wonen komt dan ook wel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat kan ik me dan voorstellen.Wij zijn "geëmigreerd" toen ik een baby was, als gevolg van de aardappelmoeheid in mijn geboortestreek. Thuis altijd Fries gesproken, hoewel dat met alle "aanhang" en kleinkinderen wel steeds minder werd..Maar met mijn heit gelukkig nog wel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeBol, bikini, doen!!!! Mupke jij hebt zeker die foto's niet gezien hé? Ik zou natuurlijk ook toples kunnen gaan maar dan ben ik bang dat ik hij heeeeeel hard weg loopt. DDDEEEEEHHHHAAAAAHHHAAAAVonneke als je hyves hebt zal ik je wel een keertje een foto sturen als je wilt?Hey k'zat net te denken. We hebben al een tijdje niets meer gehoord van Em:present: hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Haha Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zo daar ben ik weereen buitengewoon interessant programma was dat!Leuke en gevarieerde infovoor jong en oud.Moeite van het bekijken waardvia UGEven bijgelezenMup ja dat zegt M. ook dat ik moet bijkomen van die narc. èn van het jarenlang tekort aan slaapDrupjij valt me toch nooit tegen wat zeg je nouKijk maar lekker naar CSIwat lees ikBol topless???Of bikini?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jaaaa, ik heb die foto's wel gezien Bol. Daarom kan ik het zeggen he? Emmaroos bedoel je Bol? die is op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 EM is toch op vakantie?Griekenland: Lefkas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Oom Wing gaat de kleine weer zien dus. Doen Wing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden