Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik ga even om een pakje peuken. Maandag is mijn stopdag heb ik besloten. Heb dit weekend nog een feestje vandaar. Maar na 30 jaar paffen, en de laatste tijd meer dan 30 sigaretten per dag vind ik het mooi geweest. S'ochtends hoesten als een vent van 80 wil ik niet meer. Ben ook echt bang om kanker te krijgen op deze manier.
Ja en de drank....zucht daar ga ik ook maar weer mee aan de slag. Weet nog niet precies hoe. Heb een tijd geleden bijvoorbeeld het elke keer een half uur uitgesteld om eraan te beginnen. Zodoende kwam ik uiteindelijk op "maar" 1,5 fles wijn per dag i.p.v. 3! Nu viel ik terug naar 3 toen ik moest reizen per auto. Had overal kleine flesjes spa vol met wijn zitten. bij elke stop goot ik dat achterover om maar niks "tekort" te komen. Oh wat erg he? Zeker nu ik dit allemaal op zit te schrijven zie ik hoe dom ik bezig ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha blondje, dat heb ik eens in een film opgepikt met Martine Lawrence. Ken je die, dat grappige negrtje met zijn flaporen. Ik dacht Bad Boys met Will Smith. Erg grappig hoor, was ook om even te kalmeren en alles even op een rijtje ter zetten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken de film wel Wil, maar van lang geleden...
Echter na uitspreken nog steeds hyper, maar geniet ervan... Beter Hyper dan Depri, toch ?
Veel plezier met de belgische dames, doe ze de groeten en een knuffel voor jullie allen...:heart:

Bor : Zal een beetje blijdschap jouw kant opsturen, kun je wel gebruiken toch ?... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen iedereen !!!

Madelief :present: welkom van mij!
veel te moeilijk : stiekum drinken,
met een zolder vol goede wijnen,
en een man met wie je daarover niet praat.
Je bent al op weg gegaan om het stille drinken te doorbreken,
ik hoop dat je dit de kracht zal geven om dit in RL ook te doen!
Veel te zwaar alleen!!!!
Als je nou eens begon met je huisarts???
De schaamte voorbij....

Geertjegeert,
Je kunt groenten wel invriezen zonder blancheren,
maar dan alleen nog voor soep gebruiken,
bij ontdooien wordt het nl pap.

Bij mij komen die gremlins ook rond die tijd,
hoewel steeds minder,
ik hou dan een borreluurtje zonder wijn,
maar wel met gezonde, lekkere dingetjes,
bevalt prima!

Voor Alf en Soothe een slinger! voor Borretje:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, 1 verslaving tegelijk.
Eerst maar de drank de deur uit ?

Goedemorgen allemaal
Soothe van harte gefeliciteerd en sterkte bij de kaakchirurg (brrrr)

Ik heb weer eens fijn over mn moeder gedroomd. Dat ze wel tof was. Heb ik wel vaker die dromen. krijg ik weer zinloze hoop van (zou ze toch van me houden ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Ik heb weer eens fijn over mn moeder gedroomd. Dat ze wel tof was. Heb ik wel vaker die dromen. krijg ik weer zinloze hoop van (zou ze toch van me houden ?)

Ik denk dat iedere ouder, van zijn kind houdt lieverd, alleen sommigen kunnen dat niet uiten. Jos doet helemaal niets naar z'n kinderen. Wil er zelfs geen contact mee hebben. Toch ben ik er van overtuigd dat hij van ze houdt. Hij weet er alleen niet mee om te gaan.
Maar wij houden wel van jou meis, en misschien verzacht dat de pijn een beetje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Kore. Hoe is het met je? Gaat het nog?

Zo, Bol heeft weer genoeg gedaan voor vandaag hoor. Wat wordt het mooi al zeg ik het zelf. Heb nu een hele grote kei geplaatst van ongeveer 60 cm. en er komt hoe langer hoe meer zicht op het eindresultaat.
Zo nu gaat ze zitten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lekker Blondie.;)

Madeliefje, inderdaad, pak een ding tegelijk aan. Vaak hoor je dat, als mensen met roken en drinken te gelijk willen stoppen, en ze zouden de fout in gaan met drinken, dat het roken ook weer begint. Alle remmen gaan los dus denk je "ach wat kan het mij ook schelen, ik steek ook een peuk op". Dan zit je de volgende dag met dubbele rotgevoelens.
Stoppen met drinken heeft nu prioriteit wijfie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...