kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Weer even sorry, zat even niet op te letten en zodoende ook de site vol te zettenBol, je heb gelijk ik leer bijna ieder moment wat,alleen het is vak zoveel, te veel om te omvatten.Nu wat simpeler hoe ga ik om met al m,n ervaringen in het dagelijks leven. Hoe ouder ik word, het is zoveel.Ik kan nog zoveel doen en dat benauwd me soms. Ik heb kinderen, kleinkinderen, prachtig, geniet schreeuw ik tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kruimel 2 quotes? Ik snap ze niet.misschien gewoon reageren met de naam erbij?Dar ik denk dat niet bij mijn kinderen. Heb veel verloren, maar gelukkig sta ik niet meer stil bij wat er miskan gaan. Wil ze graag ook in vertrouwen een beetje als vanzelfsprekend zien, al zijn ze dat natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bekkie ik zie je.... Je bent zo stil..weer scheel aan het zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Fleur, ik wals zo over je heen, sorry.Wat een gemis dan he en veel te jong dus allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bor, hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 drup wat bedoel je met pleeg?Sorry voor de Quote,s even een misverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 No problemo Jane . Dansen is gezond Veel te jong indeed maar there's no turning back. Heb ik ervan geleerd? Ja...in die zin dat je alles uit het leven zou moeten halen. Dromen volgen. Niet gebonden zijn door angst of is het wel goed...Doe ik het? Nee Maar als ik oud en versleten ben hoop ik te denken..het was goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Jane4 ik deed iets fout met de reactie, heb het systeem nog niet helemaal door.De vraag is of ik dat ook echt wil. Maar van alles wat ik lees zie heeeeeel veel aardige en goede reacties van jou en al zo lang.Knap hoor en een goede hulp voor andere forumbezoekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 ik krijg/haal hier ook erg veel hoor Kruimelmaar danke je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ben effe weg...dochter wil op pc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Mensen bedankt, ik stop er even mee, misschien log ik straks nog in en anders voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goedenavond iedereen, ben nog even aan het bekomen van het uiterst charmant en prachtig gezelschap van deze middag Heel het stad keek me aan of ik George Clooney was of zo, met de twee mooiste meiden uit Antwerpen en omstreken Ik hoop dat ik nergens tussendonder, want heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, en ik ga direct languit op de zetel vallen.VM en Fleurtje, bedankt voor deze gezellige ontmoeting. Volgende keer is bekkie er bij hoor, al moest ik ze persoonlijk gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 dag dag Kruimelik ga even naar Ali kijkentot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 En viel jij nogal in de smaak, Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wel Kore, ze hebben een uur aan mijn lijf gezeten, dus dat zal wel hé Nee hoor, ik ben ik en ze nemen me wel hoe ik ben. De tweelingsbroer van George Clooney, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Lieve allemaal! Even een update; Ben vandaag met medicatie begonnen, zie het andere topic Thema's rond.... onder baclofen. Nu ben ik best moe en voel me een beetje duf, maar dat kan ook een andere reden hebben, nl mn maandelijkse perikelen... Desalnietemin heb ik vandaag een fles minder gedronken dan anders!!! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hou jullie natuurlijk op de hoogte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Sorry kruimel ik dacht beroepsheidshalve dus dacht dat je een pleeg was die met een arts te maken had.Ja Caro ben weer eens onduidelijk hier. We hebben elkaar hier leren kennen en paars heeft een speciale kleur tussen ons. Om gezondheidsreden moet ik mijn huis verkopen en Caro kwam met de ideale flat voor me aan waar ik morgen naar ga kijken. het is een flat die echt bij me past maar de omgeving niet. Wil graag bij mijn vriendin in de buurt wonen maar vind het eng om op een paard te wedden en naar een omgeving te gaan waar ik eigenlijk niet naar toe wil. Maja kom uit Brabant en heb ook nooit in Amsterdam willen wonen en woon er nu 17 jaar dus dat zal ook wel weer wennen. Dit is een beetje het verhaal dus ga morgen samen met de makelaar en Caro kijken of het wat is voor me. Kopen kan ik het want dat weet ik al en morgen dus ja of nee. Betekend erg veel voor me en een hele stap als ik het ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Vlug even tussendoor om nighty night te wensen. Filmpje op en zeteltje in. Morgenvroeg ben ik weer van de partij. Maak het gezellig in de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Druppeltje,Ik ken je nog haast niet,ik hoop dat je de juiste beslissing neemt,maar kan me niet aan de indruk onttrekken,dat Caro enthousiaster is dan jij,of zie ik dat verkeerd?Neem me dan niet kwalijk.Veel wijsheid morgen!Madelief,Krijg je ook begeleiding?Ik heb net alles doorgelezen,en kan Niwi's bedenkingen wel een beetje delen.Zoals ik al eerder schreef:eem tovermiddel is het niet.Als dat zo was zouden veel meer mensen het gebruikenen er ruchtbaarheid aan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kruimel sorrie ik kreeg net bezoek dus kon niet meer antwoorden. Ja in het begin dat je stopt met drinken, kan alles een beetje verward binnen komen. Je krijgt zoveel indrukken en kan daardoor zelfs in paniek raken. Dadelijk als het wat rustiger wordt, leer je misschien datgene eruit te pikken aan ervaringen die voor jou belangrijk zijn, de rest kun je leren om naast je neer te leggen. Het genieten komt dadelijk ook weer hoor.Maar je hebt mensen die hooggevoelig zijn en daarvoor is het erg moeilijk om te filteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik ga nu de film Cloaca, die ik gisteren hen opgenomen kijken,Allemaal een goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Geniet maar lekker Kore en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 En we zijn er terug Goh geen 10 bladzijden bij te lezen? Best rustig hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ja hoor als Druppie toch besluit om naar brabant te komen ga ik voor haar zoeken. Heb dit al een paar keer gedaan maar we moeten gewoon morgen ff afwachten.Mensen ik ga afsluiten en bankhangen want nu ben ik wel een beetje moe.Ik wens iederen nog een hele fijne avond en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Slaap lekker allemaal! Meestal ga ik vroeg de bedstee in en ben ik samen met de vogels weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden