Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni

Madelief

Aanbevolen berichten

Weer even sorry, zat even niet op te letten en zodoende ook de site vol te zetten
Bol, je heb gelijk ik leer bijna ieder moment wat,alleen het is vak zoveel, te veel om te omvatten.
Nu wat simpeler hoe ga ik om met al m,n ervaringen in het dagelijks leven. Hoe ouder ik word, het is zoveel.
Ik kan nog zoveel doen en dat benauwd me soms. Ik heb kinderen, kleinkinderen, prachtig, geniet schreeuw ik tegen mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kruimel 2 quotes? Ik snap ze niet.
misschien gewoon reageren met de naam erbij?

Dar ik denk dat niet bij mijn kinderen.
Heb veel verloren, maar gelukkig sta ik niet meer stil bij wat er mis
kan gaan. Wil ze graag ook in vertrouwen een beetje als vanzelfsprekend zien, al zijn ze dat natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No problemo Jane :). Dansen is gezond :D

Veel te jong indeed maar there's no turning back. Heb ik ervan geleerd? Ja...in die zin dat je alles uit het leven zou moeten halen. Dromen volgen. Niet gebonden zijn door angst of is het wel goed...
Doe ik het? Nee
Maar als ik oud en versleten ben hoop ik te denken..het was goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane4 ik deed iets fout met de reactie, heb het systeem nog niet helemaal door.
De vraag is of ik dat ook echt wil. Maar van alles wat ik lees zie heeeeeel veel aardige en goede reacties van jou en al zo lang.
Knap hoor en een goede hulp voor andere forumbezoekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen, ben nog even aan het bekomen van het uiterst charmant en prachtig gezelschap van deze middag :D
Heel het stad keek me aan of ik George Clooney was of zo, met de twee mooiste meiden uit Antwerpen en omstreken ;)
Ik hoop dat ik nergens tussendonder, want heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, en ik ga direct languit op de zetel vallen.
VM en Fleurtje, bedankt voor deze gezellige ontmoeting. Volgende keer is bekkie er bij hoor, al moest ik ze persoonlijk gaan halen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal! Even een update; Ben vandaag met medicatie begonnen, zie het andere topic Thema's rond.... onder baclofen. Nu ben ik best moe en voel me een beetje duf, maar dat kan ook een andere reden hebben, nl mn maandelijkse perikelen... Desalnietemin heb ik vandaag een fles minder gedronken dan anders!!! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hou jullie natuurlijk op de hoogte! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry kruimel ik dacht beroepsheidshalve dus dacht dat je een pleeg was die met een arts te maken had.

Ja Caro ben weer eens onduidelijk hier. We hebben elkaar hier leren kennen en paars heeft een speciale kleur tussen ons. Om gezondheidsreden moet ik mijn huis verkopen en Caro kwam met de ideale flat voor me aan waar ik morgen naar ga kijken. het is een flat die echt bij me past maar de omgeving niet. Wil graag bij mijn vriendin in de buurt wonen maar vind het eng om op een paard te wedden en naar een omgeving te gaan waar ik eigenlijk niet naar toe wil. Maja kom uit Brabant en heb ook nooit in Amsterdam willen wonen en woon er nu 17 jaar dus dat zal ook wel weer wennen. Dit is een beetje het verhaal dus ga morgen samen met de makelaar en Caro kijken of het wat is voor me. Kopen kan ik het want dat weet ik al en morgen dus ja of nee. Betekend erg veel voor me en een hele stap als ik het ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
Ik ken je nog haast niet,
ik hoop dat je de juiste beslissing neemt,
maar kan me niet aan de indruk onttrekken,
dat Caro enthousiaster is dan jij,
of zie ik dat verkeerd?
Neem me dan niet kwalijk.
Veel wijsheid morgen!

Madelief,
Krijg je ook begeleiding?
Ik heb net alles doorgelezen,
en kan Niwi's bedenkingen wel een beetje delen.
Zoals ik al eerder schreef:
eem tovermiddel is het niet.
Als dat zo was zouden veel meer mensen het gebruiken
en er ruchtbaarheid aan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel sorrie ik kreeg net bezoek dus kon niet meer antwoorden. Ja in het begin dat je stopt met drinken, kan alles een beetje verward binnen komen. Je krijgt zoveel indrukken en kan daardoor zelfs in paniek raken. Dadelijk als het wat rustiger wordt, leer je misschien datgene eruit te pikken aan ervaringen die voor jou belangrijk zijn, de rest kun je leren om naast je neer te leggen. Het genieten komt dadelijk ook weer hoor.
Maar je hebt mensen die hooggevoelig zijn en daarvoor is het erg moeilijk om te filteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor als Druppie toch besluit om naar brabant te komen ga ik voor haar zoeken. Heb dit al een paar keer gedaan maar we moeten gewoon morgen ff afwachten.
Mensen ik ga afsluiten en bankhangen want nu ben ik wel een beetje moe.
Ik wens iederen nog een hele fijne avond en tot morgen weer.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...