Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou met mij gaat het niet echt jofel. Gisteren natuurlijk veel te veel gedronken. En toen een potje zitten janken, dus nu heb ik van die dikke ogen..... En ja ik wil echt uit deze cirkel stappen. Heb nog niet echt gekeken of de training iets voor mij is. Maar het voelt hier idd als een warm bad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héééél goedemorgen vanuit Wilrijk zou ik zeggen.

Dju toch Desi, komaan meid, je was zooooo goed bezig. Wat ga je je vandaag weer ellendig voelen, maar hup, er even overheen en de draad terug oppikken hoor.

Igor, er hangt nog wat boven je rechter wenkbrouw ; hier is een doekje.

Caro, je slaagt er elke morgen in om me te laten lachen, prachtige eigenschap heb je daar :D

Bor, stem je stembanden maar fijn af met al die gesprekken. You can do it girl, je gaat het vast heel erg goed doen. Ik voel het ;)

Dar, heb je een puffertje om je longen wat te verlichten ? Ik maak er ook soms gebruik van. Vroeger meer dan nu. Het heet Ventolin, en het helpt instantief !

Madeleine, je hebt de weg goed gevonden hé, goed zo. Welkom hoor. Je gaat de vroege vogels snel leren kennen ;)

Bekkie in the room ?? Ja ja, ik zie je hoor ;)

Alle andere later ingelogden, een dik :heart: van mij om de dag door te komen, en een stralende dag wordt het !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen maar weer!

Hier Ekster calling;)
Alles nog ok hier, nu weer ruim 2 weken droog en ga gestaag verder...

Desi:
heel veel stekte:present:

Madelief:
jammer meis, misschien is idd de training iets? Vandaag weer opnieuw een nieuwe dag vol nieuwe kansen! Vandaag de eerste laten staan? Zorg dat je geen druppel in huis hebt, scheelt al veel!

Borretje:
Ook vanuit hier zal er hard voor je geduimd worden!! :heart:

Soothe:
Mocht je inderdaad jarig zijn dan....GEFELICITEERD!!!! :)

Alf:
Gefeliciteerd met je 8 maanden, was toch vandaag?

Wilrijk:
Geen bijwerkingen tot nu toe van de Antabus? Goed bezig hoor!

Alle anderen ook een goede woensdag toegewenst! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik gebruik het puffertje raar of zelden de laatste tijd. De laatste keer zaterdagnacht nog, werd wakker om 05u en was heel erg kort van adem. Vlug naar beneden en pffft, het was al veel beter. Vroeger had ik er rond april altijd meer last van. Het zijn altijd periodes, en het feit dat ik sigartjes rook zal er al niet veel bij helpen denk ik. Dat is mijn volgende stap !!

De antabus bevalt me momenteel heel erg goed. Heb nog maar één pilletje genomen, morgen de tweede. Geen bijwerkingen voor zover ik weet, behalve eentje. Ik laat de drank staan !!!
Gisteren na de rapportuitreiking van onze zoon, kwamen we buiten op de speelkoer en er stonden zeker honderd glazen wijn te wachten op een droge mond. Wel die had ik wel, maar ging resoluut voor het fruitsap. En meer dan eens. Het deed me zelfs niets. Of mijn vrouw trots was ?? Nope, nog niet een klein beetje. Het zit slechter dan ik ooit heb durven vermoeden, ondanks mijn opperste poging nu om te stoppen. Gisterenavond laat nog maar eens een heel zwaar gesprekje gehad, en ik krijg het gevoel dat het allemaal een maat voor niets is. Coit, ik wil jullie er niet mee lastig vallen, dit is een drankprobleem forum en dat ga ik eerst bedwingen nu. De rest volgt (misschien) vanzelf wel ;)

Soothe en Alf: :heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote:

Hoe is het met je keel trouwens Alf ? Al terug een beetje beter ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dedankt Dar, jij ook!
Ik ben er inderdaad altijd maar even...Probeer er vaker te zijn, maar heb vaak geen tijd en als ik er dan ben vind ik het ook wel weer moeilijk om er tussen te komen...Heb dan voor mijn gevoel vaak niks toe te voegen. Niet dat ik mijn mening niet belangrijk vind, zo moet je het niet zien. Maar meestal lijkt alles al gezegt...Zo in de ochtend is dan makkelijker voor mij.
Even snel terwijl ik ook druk met de kinderen ben, maar wel als vast onderdeel van mijn dag.
Kreeg trouwens gisteren nog een complimentje van mijn vriend. Dat ik toch zo goed bezig ben met stoppen. Eerst 4 maanden niks en nu ook weer opnieuw verder waarmee ik was gebleven. Tooch wel grappig om mijn vriend nu drankorgel te mogen noemen terwijl hij amper drinkt! :)
Maar hij drinkt toch meer dan ik!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Wilrijk:
Ik begrijp je vrouw toch ook wel een beetje. Ze heeft waarschijnlijk al zo vaak je goede bedoelingen gehoord en er in willen geloven... Ze denkt nu waarschijnlijk: eerst zien en dan geloven...Ofwel geef haar de tijd! Er is aan haar vertrouwen al zowel stuk door de afgelopen tijd/jaren?
Merk dat ook aan mezelf: was in het begin van mijn stopactie onwijs trots op mezelf als ik het 1 week volhield en kreeg van mijn vriend ook niks geen compliment. Maar ja, begrijp ook wel: wat is nu 1 week op een mensenleven? En vaak donderde ik na 1 week gestopt te zijn toch weer in die drankkuil en dan zag ik hem denken: zie je wel...
Misschien durven onze partners er niet meer in te geloven...Bang dat ze blij zullen zijn met een dooie mus...
Wij zullen ze moeten bewijzen dat het wèl kan!

Dus...vooral doorgaan:D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Borretje! En Wil ik herken zoveel in je verhaal. Maar na mijn opname en een terugval stond mijn relatie ook op springen. Nu drink ik stiekum, maar volgens mij denkt hij er het zijne van. De laatste tijd gaat het met mij bergafwaarts. Heb net trouwens even zitten kijken voor die on-line hulp....maar jeetje dat is voor mij echt teveel geld nu! En ik denk niet dat ze het nog een keer gaan vergoeden voor me, omdat ik al een keer ben opgenomen in een privekliniek die stervensduur was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiegoeiegoeiemorgen.
Mensenwat een drukte hier zo vroeg...
of eigenlijk,,,, von wat ben je laaat....., hihi,
tja avonddienst he?

Wil, je kun echt niet van mevrouw Wil verwachten dat ze pluimpjes geeft net zoals wij....
Dat komt niet omdat wij in hetzelfde schuitje zitten.... dat komt omdat mevrouw Wil met jou moet leven, dag in dag uit.... die kent een toch wel heeeeeeeeeeel andere Wil dan wij hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik weet de fietsen ingang niet hoor. Ik kom gereden vanuit de Carnotstraat, zo het Astridplein op richting station. Allez hoop ik toch, als ik doorkan met de moto hé ? Heb je toevallig nog gekeken ? VM is vroeger had ik begrepen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen saam!

Gefeliciteerd Soothe en Afl :musicnote::present::heart::present::heart:!

Lieve mensen zit ff in de vette paniek.
Sloor gisteravond af dat ik ging bankhangen; nou dat is bankslapen geworden!!! Werd pas om 5 uur wakker, gauw de honden eruit en tja toch nog maar even naar bed om half 6. Wekker op 7 en ja hoor, ongelooflijk ook weer doorheen geslapen. Nu net wakker en aan de koffie maar ooooooooohhhhhhhhhh
ik voel me bezopener dan toen ik dronk :huh:!
Nu weet ik dat je de eerste tijd na stoppen extra moe kunt zijn maar DIT?
:wacko:
Sorry moest er ff uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...