fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik heb voor het eerst sinds maanden10 uur achter elkaar geslapenheb ondanks de hitte gewekrt in mijn B&Bwasje lekker buiten gedroogd, net vóór de buigéén ruzie met mijn pubertje gehaden voor het eerst deze week weer in mijn saunaatje relaxeden hoop dat ik strakkies kan gaan slapen zonderme ongerust te maken of dochter veilig en op tijd thuis zal zijnB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 oh ja en het meeste heb ik genoten van die fantastische Robert de Niroin A Bronx Tale, voor de 2e keer gezien, maar nog steeds/weer ontroerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wat lekker die frisse druppels he hanen heerlijk dat het beter gaatsimpel maar oh zo waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Klinkt als een prima dag Jane, dat slapen zal vast ook wel lukken;)Het lijkt me heel hard werken een B&B, maar wel leuk! Heb je veel kamers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ja Han,count your blessings! Both:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleur! Vertel ook!Het is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Niks hard Eks, makkie juistéén huisje, oud sigarenrokerijtjeaangepast zodat er 3 Volw. of 2 met 2 kinderenin kunnen. Meestal erg gezellig en als ze langer dan één nacht blijven, nauwelijks werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleur ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Jane:Zie wel eens van die programma's op tv van die B&B's in het buitenland...Die mensen denken dan te kunnen genieten van het land en de mensen...Dus niet, ze werken zich 3 kwart in het rond...Maar zoals jij het omschrijft klinkt het idd wel relaxed.. Gelukkig maar!Dar:Herken dat wel dat je moeder de spil is van het gezin. Moet hier ook extra mijn best doen nu mijn moeder niet meer leeft om de boel bij elkaar te houden...Fijn dat het jullie lukt en dat het resultaten geeft al die (toch wel) inspanningen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik heb het klein en simpel Eksen het loopt ook niet denderendnet iets te ver van de VVV afen ik kom nooit op van die netwerkbijeenkomsten.Hier precies zo Dardus die fam.weekends zijn best belangrijk dan he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 DertienEn ze wil nog steedsgeen verkering! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Jane:Jammer dan dat het niet zo loopt...Je zult het vast ook van mond op mond reclame moeten hebben, of werkt dat niet zo in dat circuit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator)Zo mensen ik sluit af en ga naar bed. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Holey Cow!Mzzl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Mond op mond is moeilijk Eks. want de meesten komenmaar één keer dezelfde kant uit (toeristen). Toevallig in aprileen echtpaar uit Duitsl voor de 2e keer gehad, dat is leuk.Die hebben hier een dochter wonen zonder logeerruimte en blijvendan ook meteen 4 of 5 nachten. maar ze vertellen dat niet echt door.Het geeft niet hoor, ik ga hier weg en als ik teveel reserveringen aanneem,en het wordt verkocht moet ik gaan afzeggen, dat kan natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ga dr uit mensenkan er niet tegen dat er ingevuld wordtin plaats van transparant vragen of vertellen.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dar:Nee, geen groot gezin bij ons. Maar wel een erg aanwezige moeder zogezegd;) Vader heeft snel een andere dominante vrouw opgeduikeld en mede dankzij die dame het contact met zijn kinderen verbroken...Er is dus niet veel van ons oude gezin over helaas....Jane:Ga je op je nieuwe plek weer een B&B beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden