fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de modertor)Naja zijn en hebben we allemaal. Strompel met doggy en ga slapen.Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleur je zou ook gewoon kunnen accepteren dat je Marjo niet begrijpt. Ik heb dit in het begin ook gehad en heb geleerd om dit gewoon maar te accepteren, ik hoef ook niet iedereen te begrijpen.Het is haar wereld van waar ze uit schrijf, net zo goed als ik dat doe vanuit mijn belevingswereld.Marjo is gewoon Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jules Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoi de piepeloi allemaal,Ik ben nog niet lang aangemeld bij dit forum en af en toe lees ik de berichten. Keer op keer verbaas ik me over wat mensen schrijven en hoe er op gereageerd wordt. Wellicht ligt het aan mij maar ik kan er weinig mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben niet uniekIk ben net als jijDoor zekere aanamesvanuit een zorgvuldig opgebouwd egoraak in een bepaaldegemoedstoestand, daarhebben dingen die ik doeinvloed opNaar welke muziek ik luisterNaar welke gedachten ik kijkOf ik überhaupt kijkEn ik ben blij dat ik dat zieDat staat los van mijn gebruikAl is het wel extra oppassen somsEn soms helpt het nogNix raadselachtigs aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoi piepeloi Julesoff moet het niet Jeroentje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hé verdorrie Druppie toch. Dat moet jou nu weer gebeuren hé. Is het erg of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goeie avond Jules. Ik las je bij thema's en zag dat je met dat draadje misschien meer kunt. Daar wordt het ook gelezen en misschien kun je daar wel wat dingen kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jules Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hallo Bolletje,De thema's bij adb zijn het probleem ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nee Wingemans er moet me nu iets van het hart. Daar ga ik eens even goed voor zitten momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik fietste in de zonen door de regenmet losse handenen zong een liedjeEn we zeiden allemaal Hoi!Ik dacht: Wat ben ik toch een bofkont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jules Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Marjo,Loesje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik wil even zeggen dat deze oude koeien uit de slooter beter in kunnen blijvenof achter de schermen over geschrevenhet boeit mij niet in elk gevalen vind het niet bepaald sfeerverhogenddus please stop hiermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nee JulesMarjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Toen ik dachtboos of verdrietigte zijn ging ik dansenen rondtollen op blotevoeten in de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Yep!Lavendel?Hmmm...Lieve BolVertel!Ik voel meniet aangevallenIk begrijp fleur welJe mag alles vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou Wingemans ik zal dat morgen proberen. Lukt nu ff niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Zat hier even te lezen...wat een korte lontjes her en der..Wing, ik doe mee!Vandaag gewerkt, veel gelachen en veel kadootjes ingepakt waar later anderen hopelijk weer mee worden blijgemaakt:)Probeerde daarstraks een mooie Engelse detective te kijken, maar bleek hem al gezien te hebben... Nu maar even hier kijken en zo naar bed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden